Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos » IT

Netyčia paspaudėte ant reklamos ir dabar ji „persekioja“? Ekspertas dalijasi patarimais, ką daryti

2021-03-09 (3) Rekomenduoja   (3) Perskaitymai (330)
    Share

Ar kada yra nutikę, kad netyčia paspaudėte ant atsitiktinės reklamos, o paskui ją matėte visur – socialiniuose tinkluose ir kitose svetainėse? Tikslinė reklama internete suteikia galimybę vartotojams matyti aktualius jiems pasiūlymus, tačiau kartais gali trukdyti ir erzinti. Kaip „išjungti“ tokią reklamą, pranešime žiniasklaidai pasakoja „Bitės Profai“.

„Daugelis svetainių dalijasi informacija apie apsilankymus jose su „Google“ ir „Facebook“ platformomis. Pastarosios pagal tai sprendžia, kokią reklamą rodyti. Tad jei netyčia apsilankėte atsitiktiniame puslapyje ir dabar jo reklamos jus „persekioja“ – galite imtis lengvų sprendimų, kurie išspręs šią problemą. Galiausiai, patys galite nuspręsti, ar norite matyti suasmenintą ar atsitiktinę reklamą“, – paaiškina Martynas Vrubliauskas.

Išvalykite naršymo duomenis

Pirmiausia, ką galite padaryti – išsivalyti „slapukus“ (angl. cookies). Tai nedideli duomenų kiekiai, likę kompiuteryje po apsilankymų tinklalapiuose. Tuo pačiu galėsite ištrinti ir naršymo istoriją ir podėlį (ang. cache).

Populiarioje „Google Chrome“ naršyklėje šiuos žingsnius galite atlikti – „Nustatymai“ – „Privatumas ir sauga“ – „Išvalyti naršymo duomenis“. Tam, kad galėtume išvalyti, reikia pažymėti varneles ant – „Naršymo istorija“, „Slapukai ir kiti svetainių duomenys“, „Talpykloje esantys vaizdai ir failai“ ir pasirinkti „Išvalyti duomenis“.

 

Kitoje vartotojų mėgstamoje naršyklėje „Firefox“ reikia paspausti tris brūkšnelius viršuje (dešinėje) pusėje, rinktis „Nuostatos“ – „Privatumas ir sauga“ – „Slapukai ir svetainių duomenys“ ir paspausti „Išvalyti“ mygtuką. Paslinkus kiek žemiau galima ištrinti ir naršymo istoriją – „Išvalyti žurnalą“.

„Microsoft Edge“ naršyklėje reikia paspausti tris taškus viršuje (dešinėje pusėje), nueiti –„Parametrai“ – „Privatumas, ieška ir paslaugos“ – „Valyti naršymo duomenis“ – „Pasirinkti, ką išvalyti“. Čia reikia sudėti varneles pasirinkimams – „Naršymo retrospektyva“, „Slapukai ir kita svetainės informacija“, „Talpykloje laikomi vaizdai ir failai“ ir spustelti mygtuką „Valyti dabar“.

Jei nenorite ištrinti naršymo istorijos, minėtuose žingsniuose pažymėkite varnele tik „slapukus“, kiti naršymo duomenys nebus paliesti. Vis dėlto bent kartais išvalyti naršymo istoriją taip pat yra naudinga.

Atlikite socialinių tinklų higieną

 

Jei reklama „persekioja“ socialiniuose tinkluose – verta atlikti ir socialinių tinklų higieną.

„Svarbu suprasti, kad galite matyti ne tik neaktualaus aplankyto puslapio reklamą, bet ir jo konkurentų. Įsivaizduokite, kad apžiūrinėjote batus internetinėje parduotuvėje. Ji naudoja „Facebook“ verslo įrankius, todėl pirkimo faktas fiksuojamas ir socialiniame tinkle. Neužilgo, tikėtina, kad savo laiko juostoje matysite begalę avalynės reklamų daugybėje skirtingų el. parduotuvių“, – aiškina išmaniųjų įrenginių ekspertas.

Išvalyti naršymo istoriją „Facebook“ tinkle galite pasirinkę – „Settings & privacy“ – „Settings“ – „Your Facebook information“ – „Off-Facebook Activity“ – „View“ – „Manage Your Facebook Activity“ – „Clear History“.

Jei norite, kad „Facebook“ visai negalėtų rodyti tikslinių reklamų, spauskite „Manage Future Acivity“ ir išjunkite – „Future Off-Facebook Activity“.

Keisis reklamos, bet ne jų kiekis

 

Siekdamos žinoti, kas mus domina internete, išmaniesiems telefonams ir planšetėms skirtos programėlės naudoja ne slapukus, o reklamavimo ID adresus. Juos, kaip ir slapukus, taip pat verta reguliariai ištrinti. „Android“ mobiliųjų savininkai tai gali padaryti telefono nustatymuose pasirinkdami – „Google“ – „Skelbimai“ – „Iš naujo nustatyti reklamavimo ID“.

Jei visiškai nenorite matyti tikslinių reklamų, tuomet pažymėkime ir – „Atsisakyti skelbimų suasmeninimo funkc.“. „iPhone“ išmaniuosiuose turėtume spausti – „Settings“ – „Privacy“ – „Apple Advertising“ – „Personalised Ads“.

„Svarbu suprasti, kad šie pakeitimai nesumažina rodomų reklamų kiekio. Vietoj to rodo atsitiktines reklamas. Pavyzdžiui, matysite prekių ir paslaugų reklamas, kurios jums visiškai neaktualios. Visgi ar norite matyti suasmenintą, ar atsitiktinę reklamą – sprendžiate patys“, – paaiškina „Bitės Profas“ M. Vrubliauskas.

Tai yra pranešimas spaudai - pateiktos informacijos redakcija neredaguoja, o už pranešimo turinį atsako jį paskelbę autoriai.
Verta skaityti! Verta skaityti!
(11)
Neverta skaityti!
(8)
Reitingas
(3)
Komentarai (3)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Naujausi įrašai

Įdomiausi

Paros
60(7)
36(0)
31(0)
28(0)
17(0)
17(0)
15(0)
15(0)
13(0)
Savaitės
86(0)
63(0)
61(2)
59(0)
Mėnesio
109(9)
109(14)
83(0)
75(0)
72(0)