Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos » Karyba ir technologijos

Japonija ruošiasi statyti ypatingai tyliai veikiantį neatominį povandeninį laivą

2019-06-26 (0) Rekomenduoja   (34) Perskaitymai (2378)
    Share

Japonija turi gilias povandeninių laivų tradicijas ir itin pažangias technologijas. Karinio jūrų laivyno techniškai neturinti šalis naudoja pažangiausius neatominius povandeninius laivus pasaulyje. „Sōryū“ klasės laivai tarnybą pradėjo tik 2009-aisiais,tačiau jau galvojama, kuo juos pakeisti. Naujos kartos laivas bus išties įspūdingas.

„Sōryū“ klasės povandeniniai laivai tarnauja nuo 2009 metų
©commons.wikimedia.org

„Sōryū“ klasės povandeniniai laivai yra 84 metrų ilgio, turi pažangius dyzelinius variklius, gerą garso izoliacijos sluoksnį, torpedas ir raketas. Šie laivai yra neabejotinai pažangiausi neatominiai povandeniniai laivai pasaulyje. Jie veikia nepaprastai tyliai, todėl yra sunkiai pastebimi, o elektroninės sistemos užtikrina misijų efektyvumą. Beje, nors neturi branduolinių reaktorių, „Sōryū“ klasės povandeniniai laivai po vandeniu gali praleisti kelias savaites, nes pažangūs varikliai kurį laiką gali veikti ir be oro iš atmosferos.

„Sōryū“ klasė yra visai jauna - pirmieji laivai tarnybą pradėjo tik 2009 m. Tačiau Japonijoje nauja laivų klasė statoma kas 20 metų. Tai užtikrina, kad naudojami tik patys pažangiausi laivai ir ginklai. „Sōryū“ klasės laivų Japonija turi tik 10, dar vienas yra baigiamas įrengti. Tai reiškia, kad laikas pradėti galvoti apie naujus povandeninius laivus.

„Mitsubishi Heavy Industries“ jau ėmėsi naujo povandeninio laivo kūrimo. Jis turėtų pranokti „Sōryū“ klasės laivus, bet jų vietos neužims - Japonija siekia padidinti povandeninių laivų flotilę iki 22. 29SS pavadinimą gausiantys laivai tarnybą pradėtų ketvirtojo dešimtmečio pradžioje.

29SS remsis „Sōryū“ architektūra, tačiau bokštelis bus žemesnis ir aptakesnis. Tai padės pagerinti hidrodinaminį pasipriešinimą. Ant bokštelio neliks gylio vairų - jie perkelti prie korpuso. Dėl šių pakeitimų 29SS turėtų plaukti šiek tiek greičiau ir tyliau. Svarbiausia tai, kad bus efektyviau naudojama energija - neatominiams laivams tai yra labai svarbu.

29SS turės labai aptakų žemo profilio bokštelį
©Twitter

29SS net neturės sraigto - laivas bus varomas pumpuojamo vandens srove. Tai, vėlgi, padės veikti tyliau. Taigi, 29SS bus tarsi žymiai modernesnis ir efektyvesnis „Sōryū“ - geriausias neatominis povandeninis laivas pasaulyje.

Verta skaityti! Verta skaityti!
(35)
Neverta skaityti!
(1)
Reitingas
(34)
Komentarai (0)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Komentarų kol kas nėra. Pasidalinkite savo nuomone!
Naujausi įrašai

Įdomiausi

Paros
31(9)
31(2)
27(0)
21(0)
19(0)
13(0)
11(0)
11(0)
10(0)
Savaitės
94(1)
81(1)
80(3)
70(5)
Mėnesio
146(25)
105(13)
89(0)
85(8)