Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jus esate cia: Pradzia » Visos temos » Technologijos » Laivai
 
 

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: Laivai

Tipas: Visi įrašai

Laikotarpis: Neribotas

Rikiavimas: Naujausi pagal datą

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2018-12-10 35
Mūsų pasaulis yra labai sudėtingas, tačiau mums vis tiek dažnai atrodo, kad jį suprantame. Štai 10 įdomių atsitiktinių faktų, kurie prieštarauja intuicijai.
(0) 2018-12-10 37
Žiūrint į praeitį lengva pastebėti klaidas ir galvoti, kas turėjo būti atlikta kitaip. Tačiau kritiniais momentais atsakingiems žmonėms dažnai pritrūksta šaltakraujiškumo. Ir dabar žmonės dažnai galvoja, kad „Titanikas“ galėjo išvengti tragedijos, jei jo varikliai būtų įjungę atbulinę eigą, bet ar tai tikrai yra tiesa? O gal reikėjo elgtis priešingai - padidinti greitį?
(0) 2018-12-07 13
„Titanikas“ nuskendo prieš daugiau nei 100 metų, tačiau jo istorija iki šiol kaitina žmonių vaizduotę. Prie to, aišku, prisidėjo ir garsusis filmas, po jo sekusi dokumentika, visa eilė knygų. Kai kuriuose iš šių darbų, beje, pasakojama, kad vienas iš aukšto rango jūrininkų paskutinėmis savo gyvenimo minutėmis darbavosi ne tik rankomis, bet ir revolveriu.
(0) 2018-11-29 16
Konteineriniuose laivuose - tūkstančiai konteinerių. Tai - pasaulinės prekybos stuburas, tačiau šiems laivams tenka plaukioti ir ne pačiomis geriausiomis sąlygomis. Jei toks laivas patektų į bėdą, ar įgula imtųsi į vandenį mesti konteinerius? Kas paskui sumokėtų už prarastą krovinį - draudimo bendrovė, laivo savininkas ar krovinio savininkas tiesiog patirtų nuostolį? Iš tiesų nei vienas iš šių atsakymų nėra teisingas.
(1) 2018-11-28 7
Skirtingose srityse reikalinga skirtinga technika, todėl pasaulyje surastume labai daug skirtingų mašinų ir tiesiog neįmanoma visas jas pažinti. Ar galėtumėte greitai pasakyti kam skirtas šis ilgakojis sunkvežimis? Net jei atsakymą žinote, skaitykite toliau – sužinosite keletą įdomių detalių.
(0) 2018-11-28 2
Kruiziniai laivai naudoja iškastinį kurą. Jis tikrai nėra pats švariausias - laivyba generuoja didelę pasaulinės atmosferos taršos dalį. Tačiau tai po truputį keisis. Norvegijos arktinių kruizų kompanija „Hurtigruten“ paskelbė, kad jau visai greitai bent 6 savo laivus sutvarkys taip, kad šie energijos semtųsi iš pūvančios žuvies. Bet kaip tai įmanoma?
(0) 2018-11-27 25
HMS Porcupine tarnybą pradėjo 1942 metais – eskadrinis minininkas turėjo medžioti vokiečių povandeninius laivus. Vos pradėjęs tarnybą Dygliakiaule pavadintas laivas tapo savotišku didvyriu – Viduržemio jūroje padėjo išgelbėti 241 transportinio Nyderlandų laivo Nieuw Zeeland keleivį. Šį karinį transportinį laivą torpeda atakavo vokiečių U-380. Tuomet Porcupine net nenujautė, kad šis darbas taps paties laivo likimo pranašu.
(4) 2018-11-26 5
Konteineriniuose laivuose dirba nuo keliolikos iki kelių dešimčių žmonių. Jie dirba, gyvena savo įprastą gyvenimą, valgo ir tuštinasi. Tik kur jų atliekos keliauja? Negi tiesiai į jūrą?
(0) 2018-11-23 32
„The World“ - tai 2000 metais užsakytas ir 2000 metais užbaigtas 196,35 metrų ilgio kruizinis laivas. Jis baltas, gražus ir turi 280 žmonių įgulą. Kaip ir kiti kruiziniai laivai jis keliauja aplink pasaulį, lankosi įvairiuose uostuose, o jo gyventojai laiką gali leisti restoranuose, teniso kortuose, golfo simuliatoriuose, SPA ir kitose tradicinėse atrakcijose. Tačiau „The World“ yra kiek kitoks nei kiti kruiziniai laivai - jis priklauso savo keleiviams.
(0) 2018-11-21 69
Didžiųjų burlaivių laikai jau seniai pasibaigė. Gražūs mediniai laivai šiandien džiugina tik įvairiose šventėse, o juk prieš porą šimtų metų jie buvo tai, kas vertė pasaulį judėti. Jų architektūra buvo ne tik graži pažiūrėti, bet ir funkcionali. Štai kapitono kajutė beveik visada buvo laivo gale, bet ar žinote kodėl?
(0) 2018-11-14 15
Po spalio 29-osios incidento, kai nuskendo vienas didžiausių pasaulyje plaukiojančių dokų, Rusijos atstovai galiausiai pripažino, kad negalės tęsti vienintelio rusų lėktuvnešio „Admiral Kuznecov“ remonto darbų. Nors Rusijos laivų statybos industrija ieško alternatyvų, bent jau artimiausiu metu jokių perspektyvų lėktuvnešio modernizavimui nėra, rašo portalas „The Diplomat“.
(0) 2018-11-13 63
Žiulio Verno „20000 mylių po vandeniu“ aprašomas milžiniškas kalmaras nėra visiškas išsigalvojimas. Tokie tikrai egzistuoja ir, panašu, žmonėms nėra visiškai draugiški.
(8) 2018-10-30 32
„Admirolas Kuznecovas“ - pašaipų objektu dažnai tampantis vienintelis Rusijos lėktuvnešis. Lėtas, nerangus, besispjaudantis tirštais dūmais jis tikrai neprilygsta geriausiems pasaulio lėktuvnešiams. Kita vertus, jis vis dar naudojamas - Rusija „Admirolą Kuznecovą“ naudojo Sirijos pajėgoms paremti. Tačiau dabar remontuojamas „Admirolas Kuznecovas“ buvo apgadintas, kai nuskendo jį laikęs dokas.
(1) 2018-10-30 32
„Rolls Royce“ kompanija yra garsi savo prabangiais automobiliais, bet turbūt mažai kas žino, jog ji jau nuo 2016 metų intensyviai dirba prie autonominių laivų kūrimo. Dabar kompanija pranešė, kad ji pradeda bendradarbiauti su „Intel“ ir drauge siekia sukurti pirmąjį pasaulyje autonominį laivų parką, kuriam nereikės žmonių. Pirmasis žingsnis jau žengtas – pristatyta pažangioji sąmoningumo sistema „Intelligent Awareness System“ (IAS).
(2) 2018-10-29 40
Didžiuosiuose kruiziniuose laivuose telpa 8-9 tūkstančiai žmonių. Jie valgo, geria, pramogauja ir ilsisi. Toks didžiulis kiekis žmonių tikrai sukuria ir nemažai atliekų, bet ar jos tikrai keliauja į vandenyną? O gal viskas saugoma iki atvykimo į uostą?