Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jus esate cia: Pradzia » Visos temos » Technologijos » Laivai
 
 

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: Laivai

Tipas: Visi įrašai

Laikotarpis: Nuo 2018-01-01 iki 2018-12-31

Rikiavimas: Naujausi pagal datą

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2018-09-06 10
Visą vasarą nedidelė valtis pamažu dreifavo rytų kryptimi per audringus Šiaurės Atlanto vandenis, kol galiausiai priartėjo prie Airijos krantų ir tapo pirmuoju per visą istoriją burlaiviu, perplaukusiu Atlanto vandenyną.
(1) 2018-08-31 52
Skaičiuojama, kad vidutiniškai per metus katastrofą patiria 10 balkerių (birių krovininių laivų). Tai - didžiulis skaičius, ypač turint omenyje, kad šių avarijų metu žūva žmonės. Nors šie laivai veža kietus birius krovininius, tokius kaip grūdai ar aliuminio rūda, šių avarijų priežastis dažnai būna suskystėjęs krovinys. Kaip tai įmanoma?
(0) 2018-08-31 58
Jei gerai įsižiūrėtumėte į Antrojo pasaulinio karo povandeninius laivus, pastebėtumėte, kad kai kurie iš jų priekyje turėjo į pjūklą panašius įtaisus. Agresyviai atrodantis daiktas atliko svarbią funkciją kare ir svariai prisidėdavo prie operacijų sėkmės. Taip pat pastebėtumėte, kad nuo laivo priekio iki bokštelio dažnai būdavo ištiestas kabelis. Kam skirti šie įtaisai?
(0) 2018-08-30 66
Tikriausiai esate girdėję istorijas apie siaubingus dalykus, kurie vyksta tarptautiniuose vandenyse. Ten nusikaltimus vykdo viso pasaulio mafija, įstatymai pamirštami laivuose, o vandenyno paviršiuje plūduriuoja kūnai. Bet ar tikrai tarptautiniai vandenys yra niekieno valdos ir ten galima daryti ką panorėjus? Kas baudžia už nusikaltimus?
(0) 2018-08-28 64
Laivai vandenyje praleidžia ištisus dešimtmečius. Jie nuolat dirba, todėl turi būti uoliai prižiūrimi. Kovojama su rūdimis, atnaujinama įranga, atliekamas variklių servisas. Nemažai pinigų išleidžiama ir kovojant su ūsakojais. Bet dabar mokslininkai mano, kad turi optimalų sprendimą, kuris galėtų sumažinti visos laivybos pramonės išlaidas milijardais dolerių per metus.
(5) 2018-08-27 32
Laivai – ypatingos mašinos. Jie statomi, o ne gaminami, todėl kiekvienas laivas savaip ypatingas. Kiekvienas turi vardą, istoriją, randus ir kapitoną, kuris pasiruošęs su juo numirti. Tik ne kruizinis „Lyubov Orlova“ kadaise džiuginęs turistus Antarktidos kraštovaizdžiais - jo baigtis yra tokia liūdna, kad net neaišku, kokia.
(0) 2018-08-24 32
Jei pažvelgtumėte į vidutinio dydžio konteinerinius laivus, pastebėtumėte, kad jų kapitono tiltelis yra pačiame laivo gale. Atrodo, taip turėtų būti sunkiau apžvelgti laivą ir jį valdyti, tačiau tai - labai dažnas konstrukcinis sprendimas, matomas ir tanklaiviuose. Tuo tarpu beveik visi kruiziniai laivai turi priekyje pastatytą kapitono tiltelį. Kodėl taip yra?
(0) 2018-08-22 9
Povandeniniai laivai yra labai svarbus ginklas šiuolaikinėje karyboje. Tačiau komunikacija tarp jų ir ant žemės ar danguje esančių objektų yra labai sudėtinga. Būdami po vandeniu povandeniniai laivai gali užmegzti radijo ryšį tik su kitais laivais, o per juos - ir lėktuvais bei bazėmis sausumoje. Tačiau tai yra sudėtinga, bet dabar Masačusetso technologijos instituto mokslininkai sugalvojo naują komunikacijos tarp povandeninių laivų ir lėktuvų būdą.
(0) 2018-08-22 16
Jūriniai konteineriai - tai dažniausiai 6,1-12,2 metrų ilgio plieninės dėžės. Jos yra atsparios vandeniui, labai tvirtos ir ilgaamžės. Juose keliauja didžioji dalis pasaulio prekių, tačiau ateina laikas, kai šie konteineriai tampa nebetinkamais logistikos sektoriui. Kodėl tada jie visi nėra perdirbami į pastatus?
(0) 2018-08-21 10
Pažiūrėkite į šią nuotrauką - joje užfiksuotas garsusis „Titanikas“. Šis legendinis laivas su tragiška istorija ir šiandien yra žinomas daugeliui. Jei reikėtų apibūdinti šį garlaivį, daugelis paminėtų ir keturis dūmtraukius, bet ar žinojote, kad „Titanikas“ turėjo tik tris? Ir ne, jūsų akys neapgauna - tiesiog ketvirtasis buvo netikras.
(1) 2018-08-15 19
Džeimsas Kameronas, garsiojo filmo „Titanikas“ (1997 m) kūrėjas, legendinį laivą yra matęs ne kartą savo akimis. Į filmo kūrimą jis investavo daug pastangų ir laiko, kad tik įspūdingos scenos būtų įtikinamos ir, kiek įmanoma, tikslios. Buvo peržiūrėta galybė dokumentų, to meto liudijimų, atliktos simuliacijos, apžiūrėtos nuolaužos. Tačiau vieną dalyką Kameronas tikrai atvaizdavo neteisingai.
(0) 2018-08-14 9
Sustojęs laivas išmeta inkarą. Šis griausmingai barškindamas grandine nukrenta į jūros dugną ir nebeleidžia laivui pajudėti. Vėliau tereikia jį išjudinti ir galima plaukti toliau. Taip tikrai būna, bet inkarų būna įvairių.
(0) 2018-08-14 13
Tikrai turėjo likti bent kažkokių pėdsakų: pagalbos šauksmas radijo ryšiu, medinės gelbėjimosi valties lenta ar jūreivio kepurėlė. Kaip galėjo be pėdsakų dingti futbolo aikštės dydžio laivas su 309 žmonėmis?
(2) 2018-08-09 17
Jei kada vaikštinėsite netoli uosto, išgirsite labai garsų laivų garsinį signalą. Jei būsite netoli, jo garsumas gali priblokšti. Dar gali pasirodyti keista ir tai, kad laivai šiuos signalus kartais naudoja net tada, kai priešais juos nieko nėra. Tai kam jie skirti?
(8) 2018-08-07 67
Vaikštinėdami kokioje nors prieplaukoje ar uoste galite pastebėti, kaip tvarkingai laivai yra pritvirtinami prie krantinės. Ilgos, storos virvės yra labai tvirtos, net jei ir atrodo senos. Dažnai jų viduryje matosi ir didelis metalinis diskas, uždedamas vos laivui prisišvartavus. Ar žinote, kam jis skirtas?