Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Civiliniai laivai (Laivai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(7) 2019-03-01 35
Rusiškas krovininis laivas „Seagrand“ sukėlė sunkiai suvokiamą avariją. Pietų Korėjoje dienos metu rėžėsi į tiltą. Incidento vaizdo įrašas kelia daug klausimų, bet kartu tai tikriausiai yra lėčiausia avariją, kurią kada nors esate matę. Ir taip, kapitonas buvo neblaivus.
(0) 2019-02-19 2
Laivo vairas, vadinamas šturvalu, yra labai gerai žinomas simbolis. Kelių stipinų mediniai vairai yra toks stiprus laivininkystės simbolis, kad juos dažnai ant savo pečių tatuiruojasi jūreiviai ir ant sienų kabina įvairūs jūrų gėrybių restoranai. Bet ar žinojote, kad didieji laivai turi ne po vieną vairą? „Titanikui“ vieno net nebūtų pakaką.
(0) 2019-02-12 19
Įvairūs katastrofų filmai, nors ir yra sukurti pramogai, gali mus šio to išmokyti. Galbūt niekada nesate buvę dideliame vandenynus kertančiame laive, bet tikrai žinote, ką reikia daryti nelaimės atveju - bėgti į gelbėjimosi valtį. Bet ar tai tikrai valtis? Ką surasite šiuose oranžiniuose gelbėjimosi laivuose? Kuo jie skiriasi nuo kartais naudojamų gelbėjimosi plaustų?
(0) 2019-02-05 24
Kruiziniai laivai - tarsi dideli miestai ant vandens. Juose - tūkstančiai gyventojų, kurie gali laiką leisti baruose, lošimo namuose ar kur nors prie baseino su kokteiliu rankoje. Taigi, neišvengiamai atsiranda ir tokių, kurie kelia neramumus. Kaip jie sulaikomi? Ar laivuose yra areštinės? Kokios šalies įstatymai galioja vandenynais plaukiojančiuose laivuose?
(0) 2019-01-31 7
Absoliuti dauguma konteinerinių laivų turi plokščius galus. Laivo priekis yra toks, kokį ir esame įpratę matyti - šiek tiek smailas, užapvalintas ir aptakus, o galas - visiškai plokščias. Kodėl taip yra? Juk kitų tipų laivai ne visada yra plokšti.
(0) 2019-01-29 30
Praeitų metų rugpjūtį prie Mianmaro krantų žvejai netikėtai aptiko 177 metrų ilgio konteinerių laivą „Sam Ratulangi PB 1600“. Paaiškėjo, kad viduje nieko nėra ir pats laivas jau nebėra naudojamas. Tokio dydžio dreifuojantis laivas galėtų kelti pavojų žmonėms ir gamtai, bet ar pasaulio vandenynuose yra daug apleistų laivų?
(0) 2019-01-27 6
Ryanas Kennedy (ne tas aktorius,o mokslininkas) per porą metų spėjo pakeliauti net keturiais kruiziniais laivais. Tiesa, jis tai darė ne tik savo malonumui, bet ir tam, kad išmatuotų juose tvyrančio oro kokybę.
(1) 2019-01-24 18
Daugelis žmonių lėktuvuose nori sėdėti prie lango. Juk taip įdomu į viską pažvelgti iš aukščiau - atrodo, kad už lango yra visai kitas pasaulis. Dar geresnius potyrius būtų galima susikurti povandeniniame laive, tačiau jie langų juk neturi. Bet kodėl? Neskubėkite sakyti, kad tai neįmanoma dėl slėgio.
(0) 2019-01-22 24
„Virgin Voyages“ - tai 2014 metais įkurta kruizų bendrovė. Ši įmonė buvo įkurta su viena mintimi - visiems laikams pakeisti kruizų pramonę. Ir štai, jau kitą mėnesį per Švento Valentino dieną bus imta parduoti kelialapius į pirmąjį kruizą. Beje, į tebestatomą „Scarlet Lady“ bus priimami tik suaugusieji, tai kas ten tokio dėsis?
(2) 2019-01-04 43
Automobilius transportuojantys laivai nėra patys saugiausi. Dėl neįprastos, į batų dėžę panašios formos jie nėra labai stabilūs, o jų nemažai priklauso ir nuo to, kaip gerai pritvirtinami tūkstančiai plukdomų automobilių. Naujųjų išvakarėse „Sincerity Ace“ su 3500 „Nissan“ automobilių informavo apie gaisrą, o dabar nežinia, kas nutiks ir laivui, ir automobiliams.
(10) 2019-01-03 52
Piratai tebėra ir šiuolaikinio pasaulio problema. Jie dažniausiai puola prie Somalio krantų, tačiau ir toliau plaukiojantys krovininiai laivai nėra saugūs. Kodėl šių laivų įgulos neturi ginklų? Kokiomis priemonėmis laivai gali apsiginti nuo piratų?
(5) 2019-01-01 25
Daug didžiųjų karinių laivų turi branduolinius reaktorius. Tai jiems suteikia lankstumo - kuro įprastai pakanka dešimtmečiui, o veikimo sąnaudos yra žemesnės nei naudojant įprastus dyzelinius variklius. Branduolinis reaktorius taip pat yra ne toks žalingas aplinkai, nes neišmeta anglies dvideginio, azoto oksidų ir kitų dujų. Tai kodėl branduolinių reaktorių nenaudoja didieji krovininiai laivai? Juk per kelis dešimtmečius toks reaktorius atsipirktų?
(8) 2018-12-26 41
Pasaulis visomis išgalėmis stengiasi pažaboti žalingas emisijas. Tačiau dažnai tai atsiliepia paprastiems vairuotojams. Su dyzeliniu automobiliu greitai bus sunku patekti į kai kurių miestų centrus, o ir didesni mokesčiai taršiems automobiliams vis sugrįžta ant diskusijų stalo. Kaip kontrargumentas dažnai pateikiamas faktas, kad automobilių emisijų mažinimas pasauliui nepadės - juk laivai teršia labiau, bet ar tai tiesa?
(8) 2018-12-18 30
Įsėdate į savo automobilį, paspaudžiate mygtuką ar pasukate raktelius ir jau galite važiuoti - variklis užsiveda per akimirką. Tačiau didieji laivai turi milžiniškus variklius, kuriuos užvesti ne taip jau paprasta. Kiek laiko tai užtrunka? Ar kapitono tiltelyje yra rakteliai?
(2) 2018-12-13 3
Tikriausiai daugelis yra matę filmą „Titanikas“ – o gal net ir keletą kartų. O jei būtų galimybė patiems leistis į kelionę šiuo legendiniu laivu – ar išdrįstumėte?