Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Laivų avarijos (Laivai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-03-21 13
„Porsche 911 GT2 RS“ - tai itin greita populiariojo 911 versija. Naujausio modelio 911 GT2 RS gamyba baigėsi vasarį, kaip ir buvo numatyta. Tačiau dabar „Porsche“ ją atnaujins - vėl gamins lygiai tokius pat automobilius, kurių gamybą ką tik nutraukė. Tačiau tik kelis ir dėl labai svarbių priežasčių.
(5) 2019-03-19 60
Šaltojo karo metu abi šalys aktyviai stiprino savo karines pajėgas. Vienu metu buvo gaminama labai daug įvairios ginkluotės, įskaitant ir atominius povandeninius laivus. Tačiau kartu tai reiškė, kad vėliau juos reikėjo nurašyti beveik vienu metu. Tragiška seno sovietinio atominio povandeninio laivo K-159 istorija yra geras pavyzdys, kaip neteisingai tvarkytis su sena pavojinga technika.
(1) 2019-03-06 15
Pernai lapkritį pasaulis daug kalbėjo apie Norvegijos karinį laivyną, tačiau ne dėl naujų pasiekimų, o dėl avarijos. Praėjus keturioms dienoms po susidūrimo su tanklaiviu moderni fregata „Helge Ingstad“ nuskendo, tačiau dabar ji vėl džiaugiasi Pietų Norvegijos saule.
(0) 2019-03-06 8
Rusijos povandeninis laivas turėjo mažai galimybių aptikti tylesnį „Los Angeles“ klasės povandeninį laivą. Povandeniniams laivams aptikti skirti įtvirtinti jutikliai tokiomis aplinkybėmis gali būti veiksmingi tik tada, kai nuotolis yra nuo trijų iki penkių kilometrų – tai buvo per trumpas atstumas, kad jie galėtų pasiekti JAV laivo vietą. Sekliuose vandenyse sudėtinga valdyti paskui save velkamų sonarų masyvus, skirtus sonarų veikimo zonos praplėtimui, tad incidento metu ši priemonė nebuvo naudojama, rašo nationalinterest.org.
(7) 2019-03-01 35
Rusiškas krovininis laivas „Seagrand“ sukėlė sunkiai suvokiamą avariją. Pietų Korėjoje dienos metu rėžėsi į tiltą. Incidento vaizdo įrašas kelia daug klausimų, bet kartu tai tikriausiai yra lėčiausia avariją, kurią kada nors esate matę. Ir taip, kapitonas buvo neblaivus.
(0) 2019-02-12 19
Įvairūs katastrofų filmai, nors ir yra sukurti pramogai, gali mus šio to išmokyti. Galbūt niekada nesate buvę dideliame vandenynus kertančiame laive, bet tikrai žinote, ką reikia daryti nelaimės atveju - bėgti į gelbėjimosi valtį. Bet ar tai tikrai valtis? Ką surasite šiuose oranžiniuose gelbėjimosi laivuose? Kuo jie skiriasi nuo kartais naudojamų gelbėjimosi plaustų?
(0) 2019-02-04 10
Laivai yra nepaprastai brangūs. Gera žinia tai, kad jie kuriami taip, kad tarnautų kelis dešimtmečius. Tačiau kai kurie laivai išgyvena tik kelioliką metų, o kiti - tik kelias minutes. Kodėl taip nutinka? Kaip gali būti, kad tik į vandenį nuleidžiamas laivas parodo silpniausias savo puses?
(0) 2019-01-29 30
Praeitų metų rugpjūtį prie Mianmaro krantų žvejai netikėtai aptiko 177 metrų ilgio konteinerių laivą „Sam Ratulangi PB 1600“. Paaiškėjo, kad viduje nieko nėra ir pats laivas jau nebėra naudojamas. Tokio dydžio dreifuojantis laivas galėtų kelti pavojų žmonėms ir gamtai, bet ar pasaulio vandenynuose yra daug apleistų laivų?
(0) 2019-01-21 51
Povandeninių laivų katastrofų istorijoje yra pasitaikę. Povandeniniai laivai skęsta į kelių kilometrų gylį, kur tampa nebepasiekiami. Ten jie ir lieka - povandeninės kapinės, nepasiekiamas metalo laužas ir pavojus gamtai. Atominiai povandeniniai laivai, žinoma, kelia ir didelį pavojų, ir smalsumą.
(2) 2019-01-04 43
Automobilius transportuojantys laivai nėra patys saugiausi. Dėl neįprastos, į batų dėžę panašios formos jie nėra labai stabilūs, o jų nemažai priklauso ir nuo to, kaip gerai pritvirtinami tūkstančiai plukdomų automobilių. Naujųjų išvakarėse „Sincerity Ace“ su 3500 „Nissan“ automobilių informavo apie gaisrą, o dabar nežinia, kas nutiks ir laivui, ir automobiliams.
(2) 2018-12-13 3
Tikriausiai daugelis yra matę filmą „Titanikas“ – o gal net ir keletą kartų. O jei būtų galimybė patiems leistis į kelionę šiuo legendiniu laivu – ar išdrįstumėte?
(0) 2018-12-10 37
Žiūrint į praeitį lengva pastebėti klaidas ir galvoti, kas turėjo būti atlikta kitaip. Tačiau kritiniais momentais atsakingiems žmonėms dažnai pritrūksta šaltakraujiškumo. Ir dabar žmonės dažnai galvoja, kad „Titanikas“ galėjo išvengti tragedijos, jei jo varikliai būtų įjungę atbulinę eigą, bet ar tai tikrai yra tiesa? O gal reikėjo elgtis priešingai - padidinti greitį?
(0) 2018-12-07 13
„Titanikas“ nuskendo prieš daugiau nei 100 metų, tačiau jo istorija iki šiol kaitina žmonių vaizduotę. Prie to, aišku, prisidėjo ir garsusis filmas, po jo sekusi dokumentika, visa eilė knygų. Kai kuriuose iš šių darbų, beje, pasakojama, kad vienas iš aukšto rango jūrininkų paskutinėmis savo gyvenimo minutėmis darbavosi ne tik rankomis, bet ir revolveriu.
(0) 2018-11-29 16
Konteineriniuose laivuose - tūkstančiai konteinerių. Tai - pasaulinės prekybos stuburas, tačiau šiems laivams tenka plaukioti ir ne pačiomis geriausiomis sąlygomis. Jei toks laivas patektų į bėdą, ar įgula imtųsi į vandenį mesti konteinerius? Kas paskui sumokėtų už prarastą krovinį - draudimo bendrovė, laivo savininkas ar krovinio savininkas tiesiog patirtų nuostolį? Iš tiesų nei vienas iš šių atsakymų nėra teisingas.
(0) 2018-11-27 25
HMS Porcupine tarnybą pradėjo 1942 metais – eskadrinis minininkas turėjo medžioti vokiečių povandeninius laivus. Vos pradėjęs tarnybą Dygliakiaule pavadintas laivas tapo savotišku didvyriu – Viduržemio jūroje padėjo išgelbėti 241 transportinio Nyderlandų laivo Nieuw Zeeland keleivį. Šį karinį transportinį laivą torpeda atakavo vokiečių U-380. Tuomet Porcupine net nenujautė, kad šis darbas taps paties laivo likimo pranašu.