Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Sueco kanalas (Laivai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(8) 2021-05-30 14
Penktadienį prie Ismailijos (miestas šiaurės Egipte) „Maersk Emerald“ laivas, plaukdamas Sueco kanalu, patyrė variklio problemų.
(0) 2021-04-08 2
Beveik savaitę trukęs Sueco kanalo blokavimas sunkiausiai paveiks Vidurio ir Rytų Europos (VRE) šalių ekonomikas, vertina tarptautinės prekinio kredito bendrovės „Coface“ ekspertai. Sutrikęs prekių gabenimas domino principu sukels neįvykdytų įsipareigojimų bangą, situaciją dar labiau apsunkina pandemija ir jūreivių vakcinavimas.
(4) 2021-04-02 12
Šią savaitę po šešių dienų pastangų nuo seklumos nutemptas konteinervežis Ever Given. Neeilinio įvykio pasekmės bus jaučiamos dar ilgai
(0) 2021-04-02 18
Laivo „Ever Given“ avarijos aiškinimai. Kiek jie skamba patikimai? Kyla klausimas ar gigantiško laivo avarija Sueco kanale gali būti kaip nors susijusi su Rusijos interesais Arktyje. Milijardai nuostolių per dieną ir šimtai pažeistų griežtų grafikų skatina laivavedžius ieškoti naujų kelių.
(0) 2021-03-29 8
Konteinervežis išlaisvintas, kamštis pradės sklaidytis.
(0) 2021-03-29 5
Laivų eismą užblokavęs milžiniškas konteinervežis iš dalies išjudintas, nors dar laukia daug darbo, kol laivas bus išlaisvintas ir vėl atsivers viena iš svarbiausių pasaulio prekybos arte
(0) 2021-03-24 12
Konteinervežis užtvėrė vieną iš svarbiausių pasaulio prekybos arterijų. Kokių pasekmių galime tikėtis?
(4) 2016-03-09 33
2014 m. rugpjūtis. Du norvegų mokslininkai į sudėtingą ekspediciją Arktyje pasiima gausybę įrangos: prietaisą vandenyno gyliui matuoti, instrumentą vandens srovėms apskaičiuoti ir specialią valtį ant oro pagalvės, leidžiančią plaukti vandeniu ar judėti grublėtu ledo paviršiumi. Ši valtis pavadinta „Sabvabaa“, o inuitų kalba tai reiškia „greitai sklendžia paviršiumi“.
(9) 2016-03-01 43
To niekas nesitikėjo. Jūrinis kuras jau yra toks pigus, kad vežėjams, gabenantiems prekes iš Europos į Aziją, yra pelningiau nukreipti savo laivus aplink Afriką, nei mokėti mokestį plaukiant per Sueco kanalą, rašo portalas „gazeta.pl“ ir klausia, kaip tai gali būti.