Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos » Lėktuvai ir aviacija

Malaizijos oro linijų reiso MH–17 keleivių kūnuose rastos nežinomos kilmės nuolaužos

2014-12-22 (8) Rekomenduoja   (21) Perskaitymai (2121)
    Share
Tai straipsnis iš rašinių ciklo. Peržiūrėti ciklo turinį

Ukrainos Rytuose įvykusios Malaizijos oro linijų „Boeingo“ katastrofos aukų kūnuose rastos nežinomos kilmės metalo skeveldros, kurios gali būti raketos elementai. Apie tai praneša Ukrainos Saugumo tarnyba, nurodydama tyrimo rezultatus.


©Associated Press

Nyderlandai ir Ukraina beveik vienu metu paskelbė Tarptautinės tyrimo grupės informaciją apie tyrimą, pažymi Ukrainos Saugumo tarnyba. „Atliktas didžiosios dalies žuvusiųjų katastrofoje atpažinimas. Dalies aukų kūnuose rasti metalo fragmentai, sudėtimi neatitinkantys medžiagoms, iš kurių pagaminti lėktuvo elementai, ir gali būti MH 17 lėktuvą numušusios raketos“, – sakoma pranešime.

Rugsėjį Nyderlandų saugumo tarybos atstovė Sara Fernoj pranešė, kad svetimkūniai buvo rasti „Boeingo“ ekipažo narių kūnuose. Ji pažymėjo, kad reikia išsiaiškinti ar šios nuolaužos yra lėktuvo detalės ar kitų objektų fragmentai.

Malaizijos oro linijų lėktuvas „Boeing – 777“, skridęs iš Amsterdamo į Kuala Lumpūrą, sudužo liepos 17 d. Ukrainoje, Donecko apskrityje, separatistų kontroliuojamoje teritorijoje. Lėktuve skrido 298 žmonės, jie visi žuvo.

Katastrofos tyrimą vykdo Nyderlandai. Pagal preliminarią tyrimo ataskaitą, lėktuvas suiro ore dėl „struktūrinių pažeidimų, kuriuos sukėlė dauginiai išoriniai didelės energijos objektai“. Šių objektų šaltinio nustatyti nepavyko.

Verta skaityti! Verta skaityti!
(26)
Neverta skaityti!
(5)
Reitingas
(21)
Visi šio ciklo įrašai:
2017-02-16 ->
2016-09-28 ->
2016-09-26 ->
2016-02-24 ->
2015-10-13 ->
2015-10-08 ->
Komentarai (8)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Įdomiausi rubrikoje Lėktuvai ir aviacija
Naujausi įrašai
Susiję pagal žymes:

Įdomiausi

56(0)
51(0)
45(3)
35(0)
33(0)
32(0)
30(4)
27(0)
25(1)