Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos » Lėktuvai ir aviacija

Life publikavo paskutinius Tu–154 pilotų žodžius

2016-12-27 (3) Rekomenduoja   (24) Perskaitymai (4530)
    Share
Tai straipsnis iš rašinių ciklo. Peržiūrėti ciklo turinį

Teroristinio išpuolio versija, panašu, bliūkšta ir realesnė darosi ta, kad norint skraidyti darbiniu arkliu, vien pasagos laimei neužtenka

Aviacijos ekspertai iššifravo sudužusio lėktuvo Tu-154 savirašio įrašą, praneša Life, nurodydami artimą tyrimui šaltinį. Pasak televizijos kanalo pašnekovo, ekipažo pokalbis nutrūksta, vienam iš pilotų surikus: „Užsparniai, k***!“, o paskui skamba žodžiai: „Vade, krentam!“

Life šaltinis pridūrė, kad ekipažo tarpusavio pokalbius ir pokalbius kabinoje įrašinėjanti juostelė buvo nepažeista. Antrasis savirašis, fiksuojantis skrydžio parametrus, į KOP centrinį mokslo tyrimų institutą kol kas neatgabentas ir kada prasidės jo dešifravimas, kol kas nežinoma.

Savo ruožtu, „Interfax“ šaltinis operatyviniame štabe avarijos vietoje, praneša, kad lėktuvas sudužo dėl „nuvirtimo“ esant nepakankamai pakilimui sparno kėlimo jėgai. Agentūros pašnekovas pažymėjo, kad preliminariais duomenimis, lėktuve „nedarniai suveikė užsparniai, jiems neišsiskleidus, buvo prarasta keliamoji jėga, pakilimui greičio nepakako ir lėktuvas nuvirto“.

Užsparniai – nulenkiama žemyn arba išslenkanti ir tuo pačiu metu nulenkiama galinė sparno dalis.

RF Gynybos ministerijos lėktuvas Tu-154 sudužo Juodojoje jūroje gruodžio 25 dieną. Lėktuvu skridę 92 žmonės žuvo.

FST pagrindinėmis katastrofos versijomis įvardino pašalinių objektų patekimą į variklį, nekokybiškus degalus, piloto klaidą ir techninį lėktuvo gedimą.

Kaip Life paaiškino Aviacijos mėgėjų federacijos viceprezidentas, nusipelnęs pilotas bandytojas Viktoras Zabolotskis, jei lėktuvui kyla problemos su užsparniais, jis gali tapti nebevaldomas.
— Tada vieno sparno keliamoji jėga pasidaro didelė, o kito maža, tad lėktuvas, savaime suprantama, kryps, — pažymėjo jis. — Jeigu užsparniai neužsidaro, arba užsidaro netolygiai, lėktuvas labai stipriai verčiamas ant šono ir jį valdyti labai sunku.
Verta paminėti, kad tyrimas tęsiasi ir kol kas visos versijos yra tik spėjimai.

tvrain.ru

Verta skaityti! Verta skaityti!
(28)
Neverta skaityti!
(4)
Reitingas
(24)
Visi šio ciklo įrašai:
Komentarai (3)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Įdomiausi rubrikoje Lėktuvai ir aviacija
Naujausi įrašai
Susiję pagal žymes:

Įdomiausi

50(2)
47(3)
44(4)
36(0)
35(3)
32(0)
31(0)
28(4)
25(3)