Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: Lėktuvai ir aviacija

Tipas: Visi įrašai

Laikotarpis: Neribotas

Rikiavimas: Naujausi pagal datą

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2018-02-16 0
Yra kelios taisyklės, kurių lėktuve turite būtinai laikytis – klausyti muzikos ar žiūrėti filmą tik su ausinėmis, neužsigrobti porankių, nenusiauti batų. Tebūnie dar viena – niekada negerkite vandens ne iš buteliuko. Net skrydžio įgulos nariai to nedaro.
(0) 2018-02-14 18
Legendinis darbinis arkliukas „Aerospatiale Alouette III“ po daugiau kaip 55 metus trukusios tarnybos galiausiai nurašomas. Šaltojo karo įkarštyje gimęs sraigtasparnis buvo tapęs Prancūzijos sėkmės legenda. Gausiai gamintas modelis buvo tikras karinių pajėgų pasididžiavimas. Tarnavęs beveik visoje Afrikoje, Vidurio Rytuose, netgi sėkmingai radęs nišą Europos šalyse.
(1) 2018-02-14 3
Skrydis lėktuvu yra vienas saugiausių pasaulyje keliavimo būdų, tačiau pakankamai nemaža lėktuvais skraidančių žmonių dalis vis tiek bijo kelionės šia transporto priemone. Jie sako, kad jei lėktuvas nukris ir suduš, išgyventi praktiškai neįmanoma. Vis dėlto, tokius žmones galime nuraminti – išgyventi lėktuvo avariją yra įmanoma.
(0) 2018-02-13 11
<em>Vieno piloto valdymas pirmiausia bus išbandytas krovininiuose lėktuvuose, bet jei visuomenė pritars, tas pats galėtų būti atlikta ir keleiviniuose lėktuvuose</em>
(0) 2018-02-13 10
Autonominiai ir elektra varomi automobiliai jau keičia mūsų susisiekimo sistemas, tačiau skraidantys taksi tiesiogine to žodžio prasme pakels mus į orą. „AirSpaceX“, oro susisiekimo kompanija įsikūrusi Detroite labai intensyviai dirba šia linkme.
(12) 2018-02-12 26
Patys lengviausi lėktuvai turi saugumo sistemas. Nepaisant to, kad, pavyzdžiui, ultralengvųjų lėktuvų svoris yra ribotas, gamintojai vis tiek randa vietos parašiutui. Sugedus varikliui, išsekus kurui ar kitose nenumatytose situacijose šios technologijos gelbėja gyvybes. Tai kodėl tokie lėktuvai kaip „Boeing 737“ ar „Airbus A320“ neturi parašiutų?
(1) 2018-02-09 10
Bendrovė „Airbus“ sausio 31 d. atliko pirmą sėkmingą savo autonominio vertikalaus pakilimo ir nusileidimo oro taksi skrydį, rašo „The Verge“.
(1) 2018-02-07 24
Kelionės lėktuvais yra labai saugios. Visgi, avarijų kartais nepavyksta išvengti. Dar ore pastebėtos techninės bėdos dažniausiai suteikia laiko pasiruošti avariniam nusileidimui. Keleiviai tokiais atvejais informuojami laikytis saugumo taisyklių, nesiblaškyti, saugoti galvą ir pasiruošti galimai evakuacijai. Bet ar jiems pilotai pasako apie padėties rimtumą? O gal tiesa nuslepiama, siekiant išvengti panikos?
(0) 2018-02-07 7
Norint smagiai gamtoje praleisti laiką dabar dažnai galvojama apie dorną. Tačiau tam nebūtinai reikia profesionalios, brangios ir didelės skraidyklės - galima pasirinkti „kišeninį“, kompaktišką ir geromis techninėmis charakteristikomis pasižymintį droną.
(1) 2018-02-02 4
Šiuo metu dronų pasiūla yra išties plati, tad norint išsirinkti tikrai gerą, kokybišką, bet ir už priimtiną kainą reikia gerai pasukti galvą.
(0) 2018-02-01 22
Tie skaičiai pakilimo/tūpimo takų galuose tiesiog nurodo jį pokrypį nuo šiaurės. Tai yra labai svarbi informacija, nes lėktuvai visuomet stengiasi nusileisti per patį pakilimo tako centrą, o šiuos duomenis gali nurodyti ir paprasčiausias kompasas. Bet jei šie skaičiai yra tiesiog suapvalinti laipsniai nuo šiaurės ašigalio, kodėl oro uostai turi nuolat juos keisti?
(3) 2018-01-31 6
Rusijos karinės oro pajėgos tęsia savo pajėgų modernizavimą. Sausio 25-ą dieną į orą pirmiesiems bandymams pakilo naujausias kompanijos „Iljušin“ lėktuvas. Šįkart skrydis truko vos 5 minutes, bet ateityje jis ne tik gebės kur kas daugiau. Skris ilgiau ir toliau. Kartu turės naują strateginę reikšmę.
(0) 2018-01-29 41
Everestas yra vienas įžymiausių taškų planetoje, bet kartu ir vienas iš sunkiausių tiems kas nori įgyvendinti tikslą jame pabuvoti. Tai pati aukščiausia vieta virš jūros lygio Žemėje. Norint ją pasiekti, reikia ne tik alpinizmo patirties, geros fizinės formos, ilgo pasirengimo, bet ir didelės sėkmės. Vis tik vienas žmogus pabuvojęs viršūnėje, daugelį alpinizmo vargų apėjo neįtikėtinu būdų, patekusiu į rekordų knygas.
(2) 2018-01-28 20
<em>NASA ir Boeing aprūpino droną lengvais sulankstomais sparnais, su kuriais jis galės skraidyti viršgarsiniu greičiu.</em>
(2) 2018-01-25 40
Įprastai „Norwegian“ oro linijų skrydis iš Niujorko į Londoną trunka 6 valandas ir 30 minučių. Tačiau pastaruoju metu šis laikas staiga sutrumpėjo iki vos daugiau nei 5 valandų. Nepasikeitė keleivių srautai, bilietų kainos, o ir „Boeing 787“ lėktuvai išliko tie patys. Tai iš kur tas sutaupytas laikas? Ir kodėl keleiviams iš to mažai naudos?