Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: Lėktuvai ir aviacija

Tipas: Visi įrašai

Laikotarpis: Neribotas

Rikiavimas: Naujausi pagal datą

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2018-05-11 31
Pripažinkime - skrydis pigiomis oro linijomis nebūna labai malonus. Vietos kojoms - labai mažai, paslaugų negauname jokių, o ir kiti keleiviai dažnai prisideda prie ramybės trūkumo. Kita vertus, tokia jau to pigaus bilieto kaina. Tačiau kodėl lėktuvai negali skristi bent šiek tiek greičiau? Kodėl dabar skrydžiai trunka ilgiau nei, tarkim, 1980 metais?
(12) 2018-05-10 41
STEALTH technologijos leidžia orlaivius paslėpti nuo radarų. Tai - labai sudėtingas procesas, įkandamas tikrai ne visoms valstybėms. Rusija teigė, kad „Sukhoi Su-57 PAK-FA“ radarams tikrai nebus pastebimas - su tokia etikete buvo bandoma šį naikintuvą parduoti ir Indijai. Tačiau dabar ekspertai žiūri į naujausias SU-57 nuotraukas ir teigia, kad Rusija net nesistengė jam suteikti STEALTH galimybių.
(0) 2018-05-09 48
Prieš lėktuvui pakylant skrydžio palydovai pateikia saugumo instruktažą. Jo būtina atidžiai klausytis, tačiau vis tiek avariniam nusileidimui tinkamai pasiruošę nebūsite. Dave Inch, „Boeing 787“ kapitonas, pasidalino keliais patarimais, kaip išgyventi lėktuvo sudužimą - juos reikėtų įsidėmėti.
(0) 2018-05-08 16
Tokią situaciją esame matę ne viename filme. Naikintuvo pilotas suvokia, kad yra jo lėktuvas toliau skristi negali, todėl dar pasistengia jį nukreipti toliau nuo žmonių ir patraukia katapultos rankeną. Mažas raketinis variklis iššauna visą piloto sėdynę aukštai virš krentančio lėktuvo ir pilotas saugiai nusileidžia po parašiuto kupolu. Ar tokią galimybę turi sraigtasparnių pilotai? Juk ir jiems ji tikrai praverstų.
(2) 2018-05-04 30
Žmonėms nepatinka dideli, nepamatuoti pavojai. Mums reikia saugumo, ypač kai kalbame apie tradicines transporto priemones. Būtent dėl to sraigtasparnių mentys visada yra gana aukštai - taip tiesiog saugiau. Bet žmonės vis tiek lipdami į sraigtasparnį pasilenkia - kodėl? Negi juos prie žemės lenkia oro gūsis?
(1) 2018-05-04 -1
Sovietų Sąjungoje (SS) pagamintas naikintuvas Su-27 buvo itin sėkmingai eksportuojamas, jį vis dar naudoja vienuolikos šalių oro pajėgos. Šie naikintuvai sudaro didžiąją dalį Rusijos ir Kinijos oro pajėgų arsenalo bei kelia galvos skausmą Maskvos varžovėms, rašo „The National Interest“.
(0) 2018-05-03 6
Dažnas vartotojas yra patekęs į tokią situaciją, kai ilgai lauktų atostogų ar verslo kelionės planus sujaukia atšauktas ar ilgam atidėtas skrydis ir oro uoste tenka užtrukti ilgiau, nei tikėtasi. Kiekvienas vartotojas tam tikrais atvejais turi teisę reikalauti kompensacijos už patirtus nepatogumus.
(8) 2018-05-01 42
Aukštasparnio lėktuvo sparnai yra sumontuoti, kaip tikriausiai žinote, fiuzeliažo viršuje. Iš aukštasparnių lėktuvų lengviau apžvelgti žemę, nes platūs sparnai neriboja matomumo. Tai kodėl beveik visi civiliniai laineriai yra žemasparniai? O kodėl daugelis karinių transportinių lėktuvų yra aukštasparniai?
(0) 2018-04-28 2
Greičiausiai sutiksite, kad skraidyklės kardinaliai pakeitė mūsų supratimą apie fotografiją. Būtent pastarųjų įrenginių pagalba daugelis kasdieninių vietų kiekvienam iš mūsų buvo pristatytos iš visiškai kitos perspektyvos. Noras pažinti įvairias vietoves individualiai, skraidykles laikui bėgant pavertė ne tik profesionalių fotografų įrankiu, bet ir hobiu, kuris šioje rinkoje įsitvirtinus kinams tapo prieinamas praktiškai kiekvienam to norinčiam pirkėjui.
(2) 2018-04-25 8
Kelionės lėktuvais yra labai saugios. Pigūs lėktuvų bilietai suteikė galimybę keliauti dažniau, todėl vis mažiau žmonių iš tiesų bijo skraidyti. Tačiau kad ir kokia saugi būtų civilinė aviacija, avarijų vis dar pasitaiko ir jų metu sužeidžiami žmonės. Ekspertai sako, kad daugelio šių traumų būtų galima išvengti labai paprastai pakeitus lėktuvų salonų dizainą, tačiau oro linijos šio žingsnio tikrai nežengs.
(8) 2018-04-24 25
„Humvee“ ir „Apache“ siluetai turbūt vieni atpažįstamiausių pasaulyje. Nenuostabu, jais aprūpinta didžiausia ir galingiausia planetos kariuomenė. Masiškai gamintos priemonės įrodė savo naudingumą ir nepakeičiamumą. Bent jau sraigtasparnių sosto niekas rimtai neklibino, tačiau bene pirmą kartą JAV kariuomenė nusprendė nepriimti jau pagamintų naujausios versijos modelių. Kodėl?
(0) 2018-04-23 0
Kaip žinote, po didžiųjų keleivinių lėktuvų kabinomis yra bagažo skyrius. Jame keliauja jūsų daiktai. Ten šalta, tamsu, triukšminga, tačiau tai nėra svarbu, nes žmonės įprastai bagažo skyriuje neskraido. Tačiau galbūt ateityje skraidys, nes Australijos oro linijų Qantas vadovas Alanas Joyce’as mano, kad tą erdvę būtų galima išnaudoti naudingiau.
(4) 2018-04-23 20
Japonija dar visai neseniai galvojo apie savo gamybos naikintuvą. Tie planai toli nepasistūmėjo ir dabar naikintuvus tenka pirkti iš kitų valstybių gamintojų. Išsirinkti iš kelių pasiūlymų nėra lengva, nes Japonijos poreikiai nėra tokie pat, kaip, pavyzdžiui, JAV. Todėl dabar Japonija kalbasi su „Lockheed Martin“ ir „Boeing“ apie naujo naikintuvo kūrimą. Jis turėtų būti išties įspūdingas.
(5) 2018-04-20 3
Dronai yra labai populiarūs žaislai. Žinoma, kai kurie entuziastai supyktų, kad juos taip pavadinome, nes kartais mėgėjiški bepiločiai orlaiviai yra naudojami kaip darbo įrankiai. Jie filmuoja, fotografuoja, stebi aplinką. Tačiau šis „JJRC H8 Mini“ yra ne kas kito, kaip tik paprastas, bet labai smagus žaislas už labai prieinamą kainą. Tik neleiskite jo dydžiui jūsų suklaidinti - „JJRC H8 Mini“ gali atlikti ir keletą triukų.
(0) 2018-04-19 2
Geekbuying.com informuoja apie tai, kad tik pas juos galima įsigyti „DJI Mavic“ droną, „Xiaomi Mi Mix 2S“, „Xiaomi Redmi Note 5“ išmaniuosius telefonus ir nuostabiai atrodančią „Xiaomi Mijia Bedside“ lempą su ypatingomis nuolaidomis.