Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: Lėktuvai ir aviacija

Tipas: Visi įrašai

Laikotarpis: Neribotas

Rikiavimas: Pagal perskaitymų kiekį

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(2) 2020-05-06 95
Gerai. Šiam „oro plazmos“ varikliui dar reikėtų ir elektros, bet vis tiek – jokio iškastinio kuro, o trauka, kaip įprasto reaktyvinio variklio.
(11) 2011-09-30 35
Atrodo išties įspūdingai. Tarsi reaktyvinis naikintuvas išnertų iš kitų matmenų. Tačiau jokios mistikos ir fantastikos čia nėra. Nėra ir fotomontažo. Tai – tiesiog skrydžio akimirka, kai dviejų galingų reaktyvinių variklių varomas kovinis lėktuvas „F14D Tomcat“ virš JAV lėktuvnešio „Theodore Roosevelt“, šiuo metu tolstančio nuo Kalifornijos krantų, viršija garso greičio ribą.
(35) 2010-02-02 25
Tai galbūt vienas baisiausių jūsų vaizduotėje galinčių kilti scenarijų: kristi ant Žemės paviršiaus iš labai didelio aukščio. Tačiau pasaulyje yra žmonių, kurie tokį kritimą išgyveno, o portalas „Popular Mechanics“ netgi pateikia „išlikimo atmintinę", kuriai skaityti jūs greičiausiai sugaišite daugiau laiko, nei truktų pats kritimas iš 10km aukščio.
(11) 2012-11-06 22
Internete sparčiai populiarėja svetainė Flightradar24, kurioje galima sužinoti, iš kur, į kur, kokiu greičiu, kokiame aukštyje ir koks lėktuvas skrenda virš tavojo kaimo/miesto/rajono, o jį sekant smagiai praleisti laiką. Kai kam tai jau virto aistringu hobiu.
(21) 2015-03-20 265
Prieš keletą metų įvykus avarija Fukušimos atominėje elektrinėje daugeliui priminė Černobylio katastrofą ir jos padarinius. Tuomet visuomenei trumpam buvo priminti radiacijos teoriniai pagrindai ir pavojai. Tačiau kalbama buvo tik apie vieną radiacijos šaltinį – branduolinę energetiką. Dabar diskusijos nutilo, dauguma pamiršo ką sužinojo, tačiau pavojų yra ir kitur. Ten kur niekas nesitiki.
(23) 2011-02-23 6
Laikas įrodinėjo, kad lėktuvas su uždaru sparnų kontūru (vadinkime jį tiesiog žiediniu lėktuvu) skraidyti negali, nors tokius konstruoti bandyta nuo pat brolių Raitų laikų. Nė vienas iš originaliųjų kūrinių nesugebėdavo ore išsilaikyti ilgiau nei keletą minučių. Tačiau žmogaus protas taip lengvai nepasiduoda. Praėjus maždaug 100 metų nuo paskutiniųjų bandymų, žiedinis lėktuvas vis tik pakilo. Paaiškėjo, kad „(ne)gimusysis skraidyti“ iš tikrųjų gali b...
(14) 2012-08-29 6
Galite ir neatspėti. 484 kvadratinių mylių komercinis oro uostas, savo teritorija net keliskart (!) didesnis už JAV sostinę Vašingtoną, yra ne Šiaurės Amerikoje. Ir ne Europoje.
(0) 2020-04-23 10
Bandomas „Boeing F-15QA“ ką tik pademonstravo ypatingą manevrą. Vikingo pakilimu vadinamas manevras padeda labai greitai pakilti į didesnį aukštį.
(2) 2014-04-11 5
Skrisdami lakūnai turi žinoti, koks orlaivio aukštis, greitis, kokia skrydžio kryptis, kaip greitai jis kyla ar leidžiasi, kiek jis nukrypęs nuo pasirinktojo skrydžio aukščio. Orlaiviui skrendant, aplink nieko nėra, tik jį supantis oras. Daug prietaisų iš jo gauna reikiamą informaciją. Praktiškai naudojami tik trys orlaivį supančio oro duomenys – oro slėgis, jo temperatūra ir oro pasipriešinimo dydis, orlaiviui skrendant. Lauko oro paėmimo ir tiekimo prietaisams sistemos vadinamos statinio ir pilnutinio slėgių sistemomis.
(42) 2014-03-12 24
Atrodytų, modernios technologijos fiksuoja kiekvieną mūsų krustelėjimą, o keleivinis lėktuvas su 239 žmonėmis dingo ir, gali būti, visai ne į vandenį. Iš Kuala Lumpūro penktadienį pakilęs Malaizijos oro linijų lėktuvas "Boeing 777" vis dar nerastas. Specialistai svarsto įvairiausias teorijas: pradedant bombos susprogdinimu dideliame aukštyje, baigiant lainerio dingimu "aeronautinėje juodojoje skylėje". Dar tankesnis paslapties šydas šią istoriją apgaubė pasirodžius pranešimams, kad artimieji prisiskambina dingusių keleivių telefonų numeriais, nors į skambučius niekas neatsako.
(29) 2009-07-06 13
Juliane Köpcke vienintelė išgyveno 1971 metų lėktuvo katastrofą, kurios metu žuvo 91 virš Peru keliavęs žmogus. Ji krito iš daugiau kaip trijų kilometrų aukščio. Tuo metu 17 metų amžiaus mergina nusileido atogrąžų miške ir dešimtį dienų keliavo ieškoti pagalbos.
(10) 2012-01-26 8
Sovietinė aviacijos pramonė mėgo visa, ko yra daug. Ir dabar rusams priklauso pasaulio rekordas: didžiausias pasaulyje lėktuvas – krovininis An-225 (angl. An-225 Mriya, ukr. Антонов Ан-225 Мрія) - yra gaminamas Rusijoje. Žinoma, iki 1947-aisiais skrajojusio ir plaukiojusio „Hughes H-4 Hercules“ plačiau žinomas kaip „Spruce Goose“ – „Prašmatnioji žąsis“) ir „Antonovui“ dar reikėtų pasitempti. Tačiau XX a. 3-4 dešimtmetyje rusai projektavo tokio d...
(12) 2013-01-04 6
„Ryanair“ pilotai nuolat skraido su mažesniu kiekiu degalų, negu norėtų, tvirtina keturi šios oro linijų bendrovės pilotai. Jie teigia, jog yra verčiami piltis į lėktuvus kiek įmanoma mažiau kuro. Taip oro bendrovė siekia sumažinti savo išlaidas.
(12) 2010-04-20 3
Balandžio 15 dieną išsiveržęs Islandijos ugnikalnis Ejafjadlojokudlis (Eyjafjallajökull) sutrikdė Europos lėktuvų skrydžių grafiką. Paralyžiuotas oro eismas pasmerkė keliautojus iš viso pasaulio kelias dienas budėti oro uostuose, o mokslininkus ir medikus diskutuoti apie ugnikalnio pelenų poveikį aplinkai ir žmonių sveikatai.
(34) 2018-05-29 162
Malaizijos „Boeingo“ žūties istorija oficialiajai Maskvai daug pavojingesnė už karą Ukrainos rytuose ir konfliktą dėl Krymo priklausomybės. Su tuo, su kuo pasirengę susitaikyti Vakarų po