Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 

Aviacijos istorija (Lėktuvai ir aviacija | Technologijos)

Rodomi susiję įrašai iš rubrikos:
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
(0) 2017-11-26 16
Lėktuvų gamintojai per visą aviacijos istoriją sukūrė įspūdingų orlaivių, ir nors daugelis jų raižė mūsų dangų, kai kurie lėktuvai iš esmės nepakilo nuo žemės.
(0) 2017-11-01 19
Buvo 1943 metų pavasaris, pats Antrojo pasaulinio karo įkarštis. Virš geležinkelio pervažos skrido du sovietų dvisparniai lėktuvai „Polikarpov Po-2“, pagaminti daugiausia iš faneros ir brezento. Vieną akimirką šie lėktuvai kone kaktomuša susidūrė su Vokietijos bombonešiais. Tiksliau net su 42 nacių bombonešiais, rašo The Atlantic.
(0) 2017-10-25 16
Kai sovietų gamybos „Concorde“ konkurentas 1971 metais per Paryžiaus aviacijos šou pirmą kartą buvo pristatytas užsienio publikai, visi liko sužavėti. Karštligiškose varžybose kuriant viršgarsinį keleivinį lainerį į priekį išsiveržė būtent Sovietų Sąjunga.
(1) 2017-09-27 9
„Vienas mūsų numuštas anglas pakliuvo į nelaisvę ir atėjo pasikalbėti. Žinoma, pirmiausia jis paklausė apie raudonos spalvos lėktuvą. Mano lėktuvas buvo žinomas net pėstininkų apkasuose. Jį vadino „le diable rouge“ (pranc. raudonasis velnias).
(1) 2017-08-25 14
Rusijos ambasada Pietų Afrikoje savo oficialioje paskyroje pasidalino netikėta žinia – šalis 2020-2022 metais pradės vėl naudoti ekranoplaną. Tai – savotiškas orlaivis, kurio praktiškumu visas likęs pasaulis abejoja. O štai Rusija turi gana ilgą skraidymo ekranoplanais istoriją.
(0) 2017-08-11 11
Leidykla „Briedis“ pristato antrąją serijos „I pasaulinis karas“ naujieną – legendinio vokiečių lakūno Manfredo von Richthofeno (1892–1918) knygą „Raudonasis baronas. I pasaulinio karo aviacijos legendos užrašai“. Tai karo atsiminimų žanro klasika. Vos per kelerius metus trukusią karinę tarnybą šis padangių asas numušė 80 priešo lėktuvų ir buvo įvertintas pačiais garbingiausiais apdovanojimais.
(0) 2017-08-08 -1
NASA Armstrongo skrydžių centras pradėjo kampaniją, kurios metu į „YouTube“kanalą kelia itin retus savo kurtų skraidančių aparatų vaizdo įrašus. Iš viso tokių įrašų planuojama paskelbti apie 500.
(0) 2017-07-20 3
Praėjus 80 metų nuo tada, kai pilotė Amelia Earhart dingo kažkur virš Ramiojo vandenyno, atrasta nauja nuotrauka gali pagaliau padėti įminti mįslę, kas nutiko garsiai pilotei, skelbia CNN.
(0) 2017-07-17 26
Automobiliai labai greitai sensta. Nesupraskite klaidingai – seni automobiliai taip pat yra labai smagūs ir savaip žavingi, tačiau technologijos taip sparčiai juda į priekį, kad vos dešimties metų senumo mašina jau labai stipriai skiriasi nuo naujos. Tuo tarpu lėktuvams amžius nėra toks svarbus. Štai didžiausias NASA krovininis lėktuvas pirmą kartą į orą kilo dar 1965 metais ir vis dar yra naudojamas.
(0) 2017-07-17 31
Net jei ir nepastebime, brūkšniniai kodai lydi mūsų gyvenimą beveik kiekviename žingsnyje. Dabar jais žymimos ne tik parduotuvėse parduodamos prekės, bet ir įvairūs bilietai, nuolaidų kuponai ir net mėginiai mokslinių tyrimų įstaigose. Tačiau yra ir labai išskirtinių pavyzdžių. Nuošaliose JAV vietose egzistuoja didžiulių ant žemės išdėstytų ir tikriausiai net iš kosmoso matomų brūkšninių kodų. Kokiu tikslu kažkas varginosi juos ten sumontuoti?
(3) 2017-07-11 11
Kelionės lėktuvu šiais laikais yra labai buitiškos. Tai ne tik nebėra pramoga, bet yra laikomos varginančiu, nuobodžiu procesu. O kaip buvo praeityje, kai lėktuvais skraidė tikrai ne visi keliautojai? Kaip skrydžiai atrodė tuomet, kai saugumo taisyklės dar nebuvo įsigalėjusios?
(0) 2017-06-03 42
1951 me­tų pra­džio­je Is­lan­di­jos ve­žė­jas Icelandic Airlines (is­lan­diš­kai Loftleiðir) ruo­šė­si bank­ru­tuo­ti. Trans­at­lan­ti­niais marš­ru­tais kom­pa­ni­ja bu­vo ne­pa­jė­gi kon­ku­ruo­ti su to­kiais stam­biais žai­dė­jais, kaip JAV Pan-Am. Rei­ka­lai klo­jo­si taip pras­tai, kad 1950 me­tų gruo­dį Icelandic Airlines te­li­ko vie­nas marš­ru­tas – tarp Reik­ja­vi­ko ir ne­di­de­lės sa­los į ry­tus nuo Is­lan­di­jos; kad už­lo­py­tų sky­lė­tą biu­dže­tą, kom­pa­ni­jai te­ko li­zin­guo­ti sa­vo lėk­tu­vus ki­tam ve­žė­jui. Ne­pai­sant vis­ko, vie­nas iš Loftleiðir įkū­rė­jų ir va­do­vų ne­no­rė­jo pa­si­duo­ti. Jo at­kak­lu­mas ir da­le­lė sėk­mės ne tik at­gai­vi­no kom­pa­ni­ją, bet ir pa­kei­tė vi­so pa­sau­lio avia­ci­jos rin­ką ir pa­čią Is­lan­di­ją. Fast Company pa­sa­ko­ja šią pa­mo­kan­čią, ta­čiau pa­mir­štą is­to­ri­ją.
(0) 2017-05-28 35
Žmogus gali bėgti, kopti, plaukti, nardyti, tačiau be pagalbos jis niekada neskris. Tai gali būti viena iš priežasčių dėl ko aviacija daugeliui sukelia susižavėjimą. Gali būti sunku patikėti, tačiau pirmieji atlikti skrydžiai smarkiai lenkia automobilizmo atsiradimo istoriją. Tačiau jei važiavimas automobiliu daugeliui tapo kasdienybe, skrydžiai išlieka gana retu įvykiu. Tad susipažinkime su dalimi svarbių atsitikimų dangaus užkariavimo srityje.
(3) 2017-04-08 12
Ankstyvojoje aviacijos istorijoje būta nuostabių idėjų, kaip būtų galima pakilti į orą, bet galiausiai skraidančioms mašinoms įsigalėjo brolių Wrightų dizainas. Tačiau tai nereiškia, kad lėktuvas gali pakilti į dangų tik dviem įprastiniais sparnais.
(2) 2017-03-10 20
Lietuvos neaplenkė naujausios technologijos, nors į mūsų kraštą jos ir atėjo kaip karo priemonės. Viena iš įdomiausių aviacinių istorijų – vokiški Pirmojo pasaulinio karo dirižabliai (cepelinai), kurie iš pradžių daužė mūsų miestus, o vėliau iš Šiauliuose ir Kaune įrengtų angarų skraidė bombarduoti rusų pozicijų kaimyninėse šalyse.

Portalo rubrikos

Akiratis
Laisvalaikis
Pasidaryk pats
Patarimai