Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Lietuvos aviacija (Lėktuvai ir aviacija | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-05-01 7
Namuose įstrigę žmonės dabar tikriausiai dažnai pagalvoja apie keliones. Prireiks dar šiek tiek laiko, kol vėl keliausime kaip buvome įpratę, tačiau svajonėms karantino nebūna. O kadangi svajonės nieko nekainuoja, kodėl nepagalvojus apie kažką, atrodo, neįmanomo - transatlantinį skrydį, kuris sujungtų Lietuvą ir JAV? Bet ar tai tikrai neįmanoma? Ko reikėtų, kad toks maršrutas būtų vykdomas?
(0) 2020-02-20 3
Ar žinote, koks krovininis lėktuvas gali pelnytai didžiuotis didžiausio pasaulyje titulu? Kokiomis dienomis ir valandomis danguje yra daugiausiai lėktuvų? O kuriame pasaulio oro uoste perkraunama daugiausiai krovinių? Ir kokios prekės dažniausiai keliauja krovininiais lėktuvais iš Lietuvos?
(4) 2019-12-12 7
Jei nuvežus automobilį į autoservisą meistrai jį išrinktų iki smulkiausių detalių, gerokai nustebtume. Orlaivių pasaulyje – tai įprasta tvarka. Kas 12 metų visi lėktuvai yra išardomi ir atidžiai patikrinami.
(0) 2019-10-25 5
Tarptautinės oro transporto asociacijos duomenimis, pernai pasaulyje buvo įvykdyta daugiau nei 46 mln. skrydžių. Nemėgstantiems skraidyti bus ramiau sužinojus, kad nepaisant tokio didelio skrydžių skaičiaus orlaiviai pernai patyrė tik 62 avarijas. Palyginti, vien JAV automobilių keliuose kasmet žūsta 40 tūkst. žmonių. Aviacija – saugiausia transporto rūšis. Kad ji tokia išliktų, rūpinasi ir lietuviai – mūsų šalyje atliekamas įspūdingo dydžio lėktuvų remontas, rašoma pranešime.
(0) 2019-09-30 -5
Pasaulio oro erdvėje skrydžių bendrovės jau baksnojasi alkūnėmis – kasdien yra vykdoma virš 100 tūkst. skrydžių, kuriais skrenda apie 8 mln. keleivių. Aviacijos ekspertai įspėja, kad transporto spūstys danguje jau darosi ne ką retesnės nei gatvėse. Didžiąja dalimi tai lėmė nukritusios bilietų kainos, kurių tenka apdairiai paieškoti patiems keleiviams. Apie pirkėjams nematomus skrydžių rinkos užkulisius, pigiausių bilietų paslaptis ir svarbias detales, kurias apgalvoja ne visi keleiviai, sutiko papasakoti bilietų pardavimo sistemos „Skrendu.lt“ lėktuvo bilietų ekspertė Ilona Ražanskienė.
(2) 2019-09-17 -3
Kažkada keliauti po pasaulį buvo prabanga, o šiandien lėktuvo bilietas gali nesiekti ir 20 eurų. Pasikeitė ir keliavimo sąlygos bei įpročiai – dabar nemokamas užkandis skrydžio metu yra labiau retenybė, o pasikeitusios bagažo taisyklės jau išmokė visus taupiai rinktis garderobą. Ar žinote, kad kas antras keleivis iš Lietuvos perka bilietą tik į vieną pusę? Suskaičiavusi 2017-2019 metais užsakytų skrydžių duomenis, „Skrendu.lt“ pateikė vidutinio keleivio iš Lietuvos portretą su dažniausiai pasirenkamomis paslaugomis ir pageidavimais. Bendrovės atstovų teigimu, šiandien vyraujantys skrydžių ir bilietų pirkimo įpročiai gerokai pasikeitė nuo laikų, buvusių prieš 15 metų, kai bendrovė tik pradėjo savo veiklą.
(15) 2019-09-01 22
Šiemet aviacijos sektoriui didelė šventė – praėjo šimtmetis nuo tos akimirkos, kai mūsų šalyje pradėjo skraidyti lėktuvai. Norėdami įprasminti šią sukaktį, Vilniaus Gedimino technikos universiteto Antano Gustaičio aviacijos instituto (VGTU AGAI) atstovai savo sukonstruotu bepiločiu orlaiviu perskrido Lietuvą ir įveikė 397 km atstumą.
(0) 2019-06-29 8
Lietuva - geografinis Europos centras - tai yra faktas. Lietuva yra sunkiai pasiekiamas Europos užkampis - tai yra nuomonė. Tačiau ar ji teisinga? Tokia nuomonė net nėra labai reta - dėl Lietuvos pasiekiamumo skundžiamasi gana dažnai. Todėl verta šią problemą patyrinėti išsamiau - ar Lietuva tikrai sunkiai pasiekiama oro transportu? Ir kaip šią situacija keičiasi pastaruoju metu?
(1) 2019-04-19 8
„Flightradar24“ vaizdas nepalieka abejingų – Europos žemėlapyje knibždėte knibžda įvairiais greičiais ir įvairaus dydžio simboliais pažymėtų lėktuvų – kiekvieną dieną Europoje aptarnaujama daugiau kaip 30 tūkst. skrydžių. Mūsų šalies oro erdvėje skrydžių taip pat netrūksta ir didėjant skrydžių skaičiui Europoje, jų skaičius auga ir Lietuvoje. Oro erdvėje galioja visuotinai pripažintos oro eismo taisyklės, tad kaip iš tiesų suvaldomas lėktuvų eismas ir kaip lėktuvai išsitenka Lietuvos oro erdvėje?
(0) 2019-03-04 1
Atvykę į oro uostą registruojame bagažą, atliekame saugumo patikros procedūras ir patogiai įsitaisę lėktuvo kėdėje imame mėgautis kelione. Tuo metu procesas, kad lėktuvas laiku ir saugiai atsirastų jūsų galutiniame kelionės taške, dar tik prasideda. Keleiviui dažnai nematomas, bet svarbias funkcijas atliekanti valstybės įmonė „Oro navigacija“ atskleidžia, kad vienas svarbiausių sėkmingo skrydžio garantų – tai darnus pilotų, skrydžių vadovų darbas ir tiksliai, tarsi šveicariškas laikrodis veikianti įranga.
(0) 2016-10-04 7
Kas nutiktų, jei netikėtai būtų nutrauktas elektros tiekimas Vilniaus, Kauno, Palangos ar Šiaulių oro uosto skrydžių valdymo bokštui? Ar tai reikštų, kad skrydžiai taptų nevaldomi iki elektros tiekimo atkūrimo?
(0) 2016-05-23 7
Lėktuvų katastrofos įvyksta dėl kelių priežasčių. Pirminė – žmogiškasis faktorius, pilotų klaidos. Antrinės priežastys yra techninės – lėktuvų gedimai. Ne išimtis ir Lietuvos padangė.
(0) 2016-05-23 14
Dėl pavojingo incidento Vilniaus oro uoste šeštadienį buvo sustabdytas skrydis į Barseloną.
(18) 2016-04-04 -5
Šalia Kauno, Karmėlavoje lėktuvų aptarnavimo angarą įkūrusi bendrovės „FL Technics“ skundžiasi darbuotojų trūkumu. Lietuvių vietą angare užima užsieniečiai.
(1) 2016-03-07 10
Julius Buiko (25 m.), kiek save pamena, visada norėjo būti orlaivio pilotu. Kaip ir jo tėvas Stanislavas Buiko (51 m.). Tėvo pėdomis nuėjo ir Laurynas Jarumbavičius (32 m.), nors ne iš karto pasirinko šį kelią. Tiesa, Valdas Jarumbavičius (61 m.) prisipažino visuomet svajojęs, kad ir sūnus valdytų lėktuvą.