Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Oro uostai (Lėktuvai ir aviacija | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-05-14 4
„Boeing 767“ - tai yra pakankamai didelis plataus fiuzeliažo lėktuvas. Pasaulyje šie orlaiviai naudojami labai plačiai. Tačiau vienas 27 metų lėktuvas Honkongo oro uoste nenaudojamas stovi jau 4 metus, o dabar jį galima nusipirkti. Tik ar kaina ne per didelė?
(0) 2019-05-13 -2
Viso pasaulio keliautojų aplankytų krypčių žemėlapiai plečiasi itin sparčiai, o lėktuvas tampa viena populiariausių transporto priemonių. Žmonės, skraidydami verslo ar laisvalaikio reikalais, vis daugiau laiko praleidžia oro uostuose, todėl didėja tendencija juos tobulinti atsižvelgiant į vartotojo poreikius.
(0) 2019-03-04 1
Atvykę į oro uostą registruojame bagažą, atliekame saugumo patikros procedūras ir patogiai įsitaisę lėktuvo kėdėje imame mėgautis kelione. Tuo metu procesas, kad lėktuvas laiku ir saugiai atsirastų jūsų galutiniame kelionės taške, dar tik prasideda. Keleiviui dažnai nematomas, bet svarbias funkcijas atliekanti valstybės įmonė „Oro navigacija“ atskleidžia, kad vienas svarbiausių sėkmingo skrydžio garantų – tai darnus pilotų, skrydžių vadovų darbas ir tiksliai, tarsi šveicariškas laikrodis veikianti įranga.
(3) 2019-01-29 15
Tikriausiai esate girdėję istorijų apie stovėti paliktus automobilius, kurie per kelis mėnesius sulaukia krūvos baudų, kol galiausiai pasirodo savininkas. Tai dabar Madrido Barachaso oro uostas susidūrė su panašia problema. Ar niekur nepamiršote lėktuvo? Nes ten stovi vienišas „McDonnell Douglas MD-87“ laineris ir niekas nežino, kur yra jo savininkas.
(1) 2019-01-13 11
Oro uostai skirti skraidantiems aparatams. Bet ne visiems – dronai čia itin nepageidaujami. Kaip galima būtų atsikratyti tokių nekviestų svečių?
(7) 2018-12-13 11
Jei daug keliaujate, jums tikriausiai yra tekę patirti bent vieną labai grubų nusileidimą. Atrodo, kad lėktuvas į nusileidimo taką tiesiog trenkiasi savo ratais, o kartais keleiviai net surinka iš netikėtumo. Tiesa, beveik visada tai baigiasi laimingai, tačiau kodėl taip nutinka? Ar tikrai žemų kainų oro linijų lėktuvai visada leidžiasi grubiau?
(0) 2018-12-11 8
Maskvoje įsikūręs Domodedovo oro uostas neseniai įsigijo modifikuotą tanką T-72. Šarvuota mašina sveria net 41 toną ir oro uostui suteiks reikalingų pajėgumų.
(0) 2018-12-06 35
Tie, kurie bijo skraidyti lėktuvais, labiausiai nekenčia kelių momentų - turbulencijos, nusileidimo ir kilimo. Nepadeda tai, kad lėktuvai dažnai kyla pakankamai stačiu kampu ir, kartais, iš karto suka į vieną ar kitą pusę. Bet kodėl taip daroma? Ar nebūtų geriau kilti tolygiau, sutaupyti degalų ir pasirūpinti keleivių patogumu?
(2) 2018-10-25 32
Jei mėgstate pilotuoti mėgėjiškus dronus, žinote, kad juos į dangų kelti galima tikrai ne bet kur. Viena iš tokių uždraustų vietų - oro uostų apylinkės. Norinčių iš arti nufilmuoti kylančius lėktuvus tikrai yra daug, bet tai - labai pavojinga. Kaip pavojinga? Deitono universiteto mokslininkai nusprendė tai parodyti.
(0) 2018-10-09 6
Norėdamas pakilti lėktuvas turi įsibėgėti, kad oro srautas aplink sparnus sukurtų keliamąją galią. Nusileidę lėktuvas jau turi naudotis kitomis gudrybėmis, kad greičiau sustotų. Kodėl šiems tikslams nenaudojami įkalnėse nutiesti takai? Pasaulyje tokių - visai nedaug.
(3) 2018-07-06 -13
Palangą iš Vilniaus pasiekti galima ne tik automobiliu, autobusu ar traukiniu, bet ir lėktuvu. Tačiau siūlomi skrydžiai kol kas vargu ar sugundys kaina ir pačiu kelionės maršrutu. Jei jau ieškosite pigesnių skrydžių, kelionė gali trukti kone parą.
(4) 2018-06-22 16
Oro uostas – tai tarsi miestas mieste, su savomis gatvėmis, parduotuvėmis ir gyventojais. Kartu tai – didžiuliai verslai, kuriuose judantys žmonės yra potencialūs klientai. Todėl žmonių srautų valdymas, jų dėmesio kontrolė ir patogumas yra didžiuliai prioritetai. Ar kada susimąstėte, kodėl šiuolaikinių oro uostų langai tokie dideli? O kodėl juose dabar eksponuojami dideli meno dirbiniai ar lėktuvų dalys? O kodėl visi takai tokie vingiuoti?
(0) 2018-06-21 10
Jei pažvelgtumėte į Jungtinės Karalystės lėktuvnešį Queen Elizabeth pastebėtumėte, kad jo pakilimo tako galas yra riestas į viršų. Panašiai atrodo ir ne vieno kito lėktuvnešio pakilimo takas, įskaitant rusų Admiral Kuznetsov, italų Giuseppe Garibaldi ir kinų Type 001A. Į viršų pakreiptas pakilimo tako galas iš tikrųjų padeda lėktuvams pakilti – pakanka trumpesnio pakilimo tako. Tai kodėl panašus sprendimas neįgyvendinamas oro uostuose?
(0) 2018-05-14 22
Ar esate pastebėję, kad jūsų kelias į lėktuvą visada būna pažymėtas ryškiaspalviais kūgeliais? Kartais jie būna išdėlioti gana tingiai - paliekami dideli tarpai, dažnai vietoj kūgelių atsistoja patys oro uosto darbuotojai pirštu parodantys, kur jums eiti. Arba kur jums neiti - po sparnu eiti negalima. Bet kodėl? Juk dažniausiai varikliai yra išjungti, o ir kelią iki tolimesnių durų taip žymiai sutrumpintumėte.
(1) 2018-03-15 14
Siekiant išsigelbėti bet kokie variantai yra svarstomi. Įsivaizduokime lėktuvą, kuris patyrė gedimą ir negali toliau tęsti kelionės. Ar jam pavyktų nusileisti ant greitkelio? Ar tai būtų apskritai svarstoma galimybė?