Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Pasaulio aviacija (Lėktuvai ir aviacija | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(4) 2019-05-24 3
„Southwest Airlines“ viename savo skrydyje turėjo tvarkytis su nedrausmingu keleiviu. Jis nekėlė muštynių, negrasino ir kitaip nekenkė skrydžio saugumui. Iš tiesų, daugelis keleivių mano, kad vyras išvestas buvo be reikalo. Bet ar tikrai?
(0) 2019-05-13 -2
Viso pasaulio keliautojų aplankytų krypčių žemėlapiai plečiasi itin sparčiai, o lėktuvas tampa viena populiariausių transporto priemonių. Žmonės, skraidydami verslo ar laisvalaikio reikalais, vis daugiau laiko praleidžia oro uostuose, todėl didėja tendencija juos tobulinti atsižvelgiant į vartotojo poreikius.
(1) 2019-04-19 8
„Flightradar24“ vaizdas nepalieka abejingų – Europos žemėlapyje knibždėte knibžda įvairiais greičiais ir įvairaus dydžio simboliais pažymėtų lėktuvų – kiekvieną dieną Europoje aptarnaujama daugiau kaip 30 tūkst. skrydžių. Mūsų šalies oro erdvėje skrydžių taip pat netrūksta ir didėjant skrydžių skaičiui Europoje, jų skaičius auga ir Lietuvoje. Oro erdvėje galioja visuotinai pripažintos oro eismo taisyklės, tad kaip iš tiesų suvaldomas lėktuvų eismas ir kaip lėktuvai išsitenka Lietuvos oro erdvėje?
(1) 2019-03-25 34
„British Airways“ skrydis iš Londono miesto oro uosto į Diuseldorfą nėra jokia naujiena. Todėl galite įsivaizduoti keleivių nustebimą, kai nusileidus pasigirdo pranešimas „Sveiki atvykę į Edinburgą!“ Klaida? Žinoma, bet ne pranešime - lėktuvas tikrai nutūpė Škotijos sostinėje.
(5) 2019-03-25 6
Ilgose kelionėse lėktuvu oro linijos stengiasi pasirūpinti savo klientų patogumu. Ne viena bendrovė savo keleiviams duoda pagalves, antklodes ir ausines. Tačiau ar šie daiktai yra švarūs? Ar juos jau naudojo prieš tai skridę žmonės?
(0) 2019-03-18 4
Beveik kiekvienas šiuo metu gatvėje važinėjantis automobilis turi bent kelias oro pagalves. Ši saugumo įrangos dalis yra labai svarbi ir padeda avarijų metu apsaugoti gyvybes. O kaip dėl lėktuvų? Kodėl juose nėra oro pagalvių? Į šį klausimą tuoj atsakysime, bet jis jau pats savaime nėra visiškai teisingas.
(0) 2019-02-06 -5
Kur pageidauja skristi lietuviai žiemą ir vasarą? Pabandykime pažvelgti į keletą statistikos faktų.
(0) 2018-11-08 16
Skrydžiai gali būti atidedami dėl pačių įvairiausių priežasčių - kartais oro uostas tiesiog yra per daug užimtas, kartais tai lemia oro sąlygos, o kartais - keleivių noras sumušti įgulą. Būtent pastarasis veiksnys lėmė, kad vienas „Sriwijaya Air“ oro linijų skrydis iš Džakartos į Benkulu vėlavo visą valandą. Tačiau keleiviai iš tiesų turėjo dėl ko skųstis.
(0) 2018-10-24 27
„Turkish Airlines“ reisas iš Panamos į Stambulą įprastai trunka apie 13 valandų. „Airbus A330“ laineris kyla virš Atlanto vandenyno, tuomet skrenda virš Viduržemio jūros ir leidžiasi Turkijoje. Tačiau neseniai lėktuvas pasirinko visai kitą maršrutą - skrido virš Grenlandijos, Skandinavijos ir Centrinės Europos - maždaug 1310 papildomų kilometrų. Kodėl? Ir kodėl keleiviai to nepastebėjo?
(0) 2018-10-16 5
„Singapore Airlines“ nuo pradeda skraidinti keleivius maršrutu, kuris Singapūrą sujungs su Niujorku. Jo skrydžiai bus ilgiausi pasaulyje.
(0) 2018-10-08 1
Skrydžio palydovo darbas yra ir įdomus, ir sunkus. Visiems žmonėms patinka keliauti, tačiau šie oro linijų darbuotojai ne visada turi galimybę išeiti pasižvalgyti į miestą. Gauti šį darbą taip pat ne visada lengva. Kokius fizinius duomenis turi turėti skrydžių palydovai? Kodėl gali būti keliami reikalavimai jų ūgiui ir svoriui?
(8) 2018-09-04 37
Skrydžių palydovų darbas yra nelengvas, bet gana įdomus. Jie turi užtikrinti keleivių saugumą ir patogumą, tačiau tuo pat metu jie turi šypsotis net kai yra pavargę ir būti mandagūs net kai patys to nesulaukia. Tradiciškai skrydžių palydovėmis dažniausiai buvo moterys, tačiau dabar ir nemažai vyrų dirba šį darbą. Visgi, Indijos žemų kainų oro linijos dar prieš kelerius metus nusprendė visiškai nesamdyti vyrų šiam darbui ir dabar dėl to džiaugiasi.
(0) 2018-08-02 28
Kartais pakeliate akis į dangų, pamatote lėktuvą ir susimąstote, kur jis skrenda. Užtenka užsukti į Flightradar24.com ir iš karto pamatote iš kur, į kur ir koks lėktuvas skrenda jums virš galvos. Ten pat galite pamatyti skrydžius visame pasaulyje, tačiau yra šalis, virš kurios visada tuščia. Kodėl Šiaurės Korėjos dangus Flightradar24.com neturi lėktuvų? Juk ši šalis turi garsias „Air Koryo“ oro linijas.
(0) 2018-06-18 13
2013 metais vienas didžiausių pasaulio krovininių lėktuvų „Boeing 747 Dreamlifter“ nusileido Vičitoje. Jis gabeno „Boeing 787“ fiuzeliažą ir skrido pagal planą. Tik nusileido su 19 km paklaida - nutūpė mažyčiame oro uoste. Kaip pakelti lėktuvą, kuriam pakilimui reikia 2,8 km nuo visu kilometru per trumpo pakilimo tako? Kaip nusigauti iki kitame miesto gale esančio oro uosto, kai tavo sparnų mojis - 64 metrai?