Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Žmonių pasaulis » Kaip mes gyvename

Širdį verianti poros kelionė aplink pasaulį: 26-eri metai kelyje (Foto)

2014-10-15 (0) Rekomenduoja   (73) Perskaitymai (3066)
    Share

Guntheris Holtorfas paliko Bavariją 1989-aisiais ir savo mėlynu visureigiu patraukė į Afriką. Prabėgus 26 metams jis grįžo namo nuvažiavęs beveik 900 000 km ir aplankęs 215 valstybių.

„Tai buvo tikra nuotykių kelionė“, – sako jis.

G. Holtorfas susipažino su savo ketvirtąja žmona Christine 1989 m., kai žlugus trečiai santuokai įdėjo skelbimą viename laikraštyje. Dviese jie keliavo 22 metus, prie jų dažnai prisijungdavo moters sūnus Martinas. Tačiau kelionėje ne viskas klostėsi taip, kaip pora norėjo. Vėžiu sirgusi Christine mirė 2010 m. Pora savo santykius oficialiai įteisino likus porai savaičių iki moters mirties ir Guntheris mylimajai prižadėjo, kad pabaigs kelionę aplink pasaulį jos atminimui.

Vokietis nepamena, kada jiems gimė idėja apkeliauti pasaulį, tačiau tvirtai žinojo, kad nori įsirašyti į Guinnesso rekordų knygą. Ir jiems tai pavyko – jų vardai bus įamžinti šalia daugiausiai valstybių apvažiavusio automobilio.

77-erių G. Holtorfas visą kelionę važiavo vienu automobiliu – mėlynu 1988-ųjų „Mercedes-Benz“ 300 GD. Žmona šiam visureigiui suteikė Otto pravardę.

„Kai pirkau šį automobilį, kiek skeptiškai žiūrėjau į „Mercedes“ pažadą, kad „kur yra G-klasė, ten bus ir kelias“. Be to, prieš tai buvau matęs pasaulio ir žinojau, koks turi būti automobilis, kad atlaikytų tokį turą“, – tvirtino keliautojas.

Jis savo žemėlapius vadina svarbesniais už pasą – jie rodo kelius, kuriais buvo važiuota, visas aplankytas šalis, taip pat – ateities planus.

Grįžęs namo G. Holtorfas planuoja savo mechaniko įgūdžius pritaikyti restauruojant senus automobilius.

Automobilį teko remontuoti kalnuose

G. Holtorfas su žmona iš pradžių 5 metus keliavo po Afriką, po to nusprendė važiuoti į Pietų Ameriką, kurią vyras gerai žinojo dirbdamas aviacijos versle ir norėjo parodyti savo mylimajai. Vėliau jie tęsė savo žygį po Šiaurės Ameriką, Aziją, Australiją ir apvažiavo visas Europos šalis.

Kai kuriose valstybėse jie buvo pirmieji svetimšaliai, kuriems leista įvažiuoti savo automobiliu. O kartais kelionės planavimas užtrukdavo itin ilgai - pavyzdžiui, vien tik planuojant kelionę į Mianmarą jie užtruko 6 metus.

Buvęs aviacijos bendrovių „Lufthansa“ ir „Hapag Lloyd Flug“ vadovas G. Holtorfas 1989-aisiais turėjo užtektinai santaupų kelionės pradžiai, tačiau vėliau jie užsidirbdavo braižydami žemėlapius. Jie sukūrė pirmąjį detalų Indonezijos sostinės Jakartos žemėlapį, kurį reguliariai atnaujindavo iki 2005 m. 400 puslapių miesto atlasas parduotas 150 000 kopijų tiražu.

Keliautojas tvirtina, kad jis nuolat vežiojosi atsarginių dalių, tačiau automobilis gedo labai retai, nepaisant to, kad beveik nuolat buvo perkrautas 500 kg nei leidžia charakteristikos ir praktiškai visada sverdavo apie 3,3 tonos. Vien tik ant stogo buvo 400 kg svėrusio turto.

Otto vis dar turi originalų variklį, tačiau užvedimo raktas nusidėvėjo, todėl vairuotojui teko Saudo Arabijoje užsisakyti jo kopiją. Oro kondicionavimo sistema buvo išimta vos po dviejų metų – šią „operaciją“ atliko mechanikas iš Kenijos. Keliautojas sako, kad taip buvo paprasčiau: ko nėra, tas negenda. Iš labiausiai įsiminusių remontų vairuotojas išskyrė atvejį, kai prireikė remontuoti automobilio važiuoklę 5000 metrų aukštyje Andų kalnuose.

G-klasės „Mercedes“ sukorė beveik 900 000 km, iš kurių net 250 000 km buvo bekelė. Gamintojų teigimu, toks žygis automobiliui prilygsta maždaug 2,5 mln. km įprastiems Europos keliams.

G. Holtorfas unikalų automobilį praėjusį savaitgalį perdavė „Daimler“ koncerno vadovui Dieteriui Zetsche, dabar šis unikalus eksponatas stovės kompanijos muziejuje Štutgarte.

Faktai apie rekordinę kelionę:

Automobilis: „Mercedes-Benz“ 300 GD

Variklis: dyzelinis 3,0 l, 88 AG

Laikas: 26 metai

Atstumas: 897  000 km

Bekelė: 250  000 km

Aplankyta šalių: 215

Kirsta sienų: 410 (už Europos ribų)

Aukščiausia aplankyta vieta: stovykla Evereste, 5200 m virš jūros lygio

Žemiausia vieta: Mirties jūra/Mirties slėnis – abu 150 m žemiau jūros lygio

Šalčiausia vieta: netoli Irkutsko, Sibire -27 laipsniai šalčio

Karščiausia vieta: Australija, netoli Alice Springs, +50 laipsnių karščio

Bendras laikas, praleistas vairuojant: 3,5 metų

Sustojimams pasieniuose skirtas laikas: pusė metų

Verta skaityti! Verta skaityti!
(73)
Neverta skaityti!
(0)
Reitingas
(73)
Komentarai (0)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Komentarų kol kas nėra. Pasidalinkite savo nuomone!
Naujausi įrašai

Įdomiausi

Paros
65(9)
47(5)
30(0)
26(0)
23(3)
23(0)
15(0)
12(0)
Savaitės
123(10)
121(2)
72(5)
71(0)
68(4)
Mėnesio
135(0)
114(13)
105(0)
102(13)
101(1)