Mokslo ir technologijų pasaulis

9 elektromobiliai, kurie nuvažiuoja toliausiai - čempionas neturi didžiausios baterijos ar žiauriausios kainos
Publikuota: 2019-06-13

Elektromobiliai jau tapo kasdienėmis transporto priemonėmis. Apie juos jau nekalbame kaip apie ateities technologijas - jie jau čia, tai yra dabartis. Tačiau kai kurios dvejonės išliko. Kiek iš tiesų galima nuvažiuoti pilnai įkrovus akumuliatorius? Žurnalas „Autocar“ išbandė daugybę elektromobilių ir į vieną sąrašą surinko tuos, iš kurių baterijų galima išspausti daugiausiai kilometrų.

Svarbu paminėti tai, kad šis sąrašas sudarytas pagal „Autocar“ bandymų rezultatus. Tai nėra gamintojų pateikiami oficialūs duomenys. Kita vertus, labai daug priklauso nuo vairavimo stiliaus, krovinio svorio, važinėjimo mieste ir užmiestyje. Taip pat turėkite omenyje, kad „Autocar“ žurnalistai tikrai neišbandė visų egzistuojančių modifikacijų, todėl šis sąrašas nėra objektyvus elektromobilių rinkos atspindys. „Tesla Model 3“ į šį sąrašą apskritai nebuvo įtrauktas, nes „Autocar“ šio automobilio nebandė pakankamai ilgai. 

1. „Hyundai Kona Electric“

Šis elektromobilis nėra pats brangiausias ir neturi didžiausios baterijos, tačiau stebina įveikiamais kilometrais. Žurnalistai suskaičiavo, kad bandymų metu su pilnai įkrautomis 64 kWh baterijomis „Kona Electric“ vidutiniškai įveikdavo po 417 km. Tai - puikus rezultatas. 39 kWh versija įveikia 254 km, tačiau kainuoja žymiai daugiau. Žurnalistai šį automobilį dažnai vadina praktišku pasirinkimu.

2-3. „Jaguar I-Pace“

Gražuolis „Jaguar I-Pace“ yra sportiškas visureigis, tačiau įveikiamas atstumas vis tiek yra svarbus. Šis automobilis su pilnai įkrautomis 90 kWh baterijomis įveikia maždaug 407 km - beveik tiek pat, kiek „Kona Electric“. Žinoma, šis prabangos grynuolis yra nepalyginamai brangesnis.

2-3. „Kia e-Niro“

407 km įveikia ir „Kia e-Niro“. Šis automobilis dalijasi „Hyundai Kona Electric“ viduriais, tačiau yra kiek sunkesnis, todėl pilnai įkrautas nuvažiuoja šiek tiek mažiau.

4. „Tesla Model X P100D“

P100D nėra pigiausia „Tesla Model X“ modifikacija, tačiau šis automobilis turi 100 kWh bateriją, kuri leidžia įveikti 375 km. Taip yra dėl to, kad šis 7 vietų automobilis yra labai sportiškas - greitesnis už visus anksčiau paminėtus. Tai taip pat yra prabangi ir technologijomis prikimšta mašina. Įveikiamas atstumas, iš tiesų, net nėra toks svarbus, jei netoliese yra „Tesla“ įkrovimo stotelė.

Svarbu paminėti, kad „Tesla“ automobilių „Long Range“ versijos greičiausiai būtų šio sąrašo viršuje - žurnalistai išbandė tikrai ne viską.

5. „Tesla Model S 75 kWh“

„Autocar“ bandymuose sužibėjo ir „Tesla Model S“ su 75 kWh baterija. Ši graži mašina nuvažiuodavo po 328 km. Žinoma, tai taip pat yra pakankamai sportiškas automobilis, o ir „Tesla“ įkrovimo stotelių tinklo privalumai vilioja, jei tik infrastruktūra jūsų gyvenamojoje vietoje yra paruošta.

6. „Audi e-tron“

„Audi e-tron“ - pirmasis markės masinės gamybos elektromobilis. Jis sukėlė įvairią reakciją - vieniems jis patinka, o kiti mano, kad „Audi“ galėjo pasiūlyti ir geresnes savybes turintį elektromobilį. „Audi e-tron“ turi 95 kWh bateriją, kuri vidutiniškai siūlo maždaug 315 km nuvažiuojamą atstumą.

7. „BMW i3“

„BMW i3“ jau nėra naujas modelis. Kita vertus, 266 km atstumas nėra blogas, jei ieškote įdomaus elektromobilio miestui. Įdomu tai, kad žurnalistai tvirtina, kad „BMW i3“ siūlo pažįstamą vairavimo patirtį - tai yra tikras BMW, kad ir ką kas manytų.

8. „Renault Zoe R110“

Šis nedidelis automobilis yra perkamiausias europietiškas elektromobilis. „Renault Zoe“ yra puikiai aprūpintas įranga, manevringas ir, tikriausiai sutiksite, pakankamai gražus. 235 km atstumas tinka miestui, tačiau tolimesnėse kelionėse „Zoe R110“ tikriausiai labiau erzintų nei džiugintų.

9. „Nissan Leaf“

„Autocar“ išbandė 110 kW „Nissan Leaf“ versiją. Lyginant su kitais elektromobiliais, šis yra gana pigus, tačiau praktiškas ir atrodo geriau nei pirmosios kartos dizainas. „Nissan Leaf“ gali pasigirti 206 km įveikiamu atstumu. Vėlgi - miestui tai yra pats tas.

Taigi, tai parodė „Autocar“ bandymai. Dar kartą priminsime, kad jūsų rezultatai garantuotai skirtųsi - viskas priklauso nuo automobilio naudojimo, aplinkos ir kitų faktorių.