Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Airbus
 
 

Airbus

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-12-24 37
„Airbus A380“ pirmam skrydžiui pakilo tik 2005 metais, o darbą pradėjo 2007-aisiais. Tačiau šio palyginti jauno modelio gamybos laikas artėja prie pabaigos. Dviaukštis milžinas tiesiog netinka šiems laikams ir dabar „Airbus“ liko pagaminti tik 9 tokius orlaivius.
(0) 2019-12-23 -1
„SWISS International Airlines“ skrydis LX-66 gruodžio 20 dieną truko 6 valandas. Tačiau vietoje to, kad „Airbus A330“ būtų nusileidęs Majamyje, jis apsuko didžiulį ratą ir sugrįžo į Ciurichą. Kodėl? Dėl neveikiančio tualeto.
(0) 2019-08-26 0
Žinios apie lėktuvų avarijas dažnai žmonėms kelia nerimą. Tačiau ši yra kitokia. Didžiausias pasaulio keleivinis laineris „Airbus A380“ iš tikrųjų nėrė nosimi žemyn ir buvo stipriai apgadintas, tačiau tai nebuvo didelė avarija, nes lėktuvas niekur neskrido.
(1) 2019-07-10 12
„Airbus A380“ - talpiausias visų laikų keleivinis lėktuvas. Didžiulis dviaukštis keturių variklių monstras buvo sukurtas specialiai ilgiems skrydžiams tarp svarbiausių centrų. Tačiau dabar „Emirates“ paleido trumpiausią A380 maršrutą pasaulyje - net sunku suprasti tokio plano motyvus.
(0) 2018-11-19 10
Didesni lagaminai yra laikomi lėktuvo krovinių skyriuje, kuris įprastai būna po salono grindimis. Tai - gana didelis plotas, kuriame keliauja siuntos, lagaminai, net gyvūnai. Lėktuvo krovinių skyrius įprastai užpildomas tuo pat metu, kai laipinami keleiviai - tam yra skirti atskiri liukai lėktuvo išorėje. O kas jei prireiktų į šį skyrių patekti iš salono vidaus? Ar tai apskritai įmanoma?
(0) 2018-10-24 27
„Turkish Airlines“ reisas iš Panamos į Stambulą įprastai trunka apie 13 valandų. „Airbus A330“ laineris kyla virš Atlanto vandenyno, tuomet skrenda virš Viduržemio jūros ir leidžiasi Turkijoje. Tačiau neseniai lėktuvas pasirinko visai kitą maršrutą - skrido virš Grenlandijos, Skandinavijos ir Centrinės Europos - maždaug 1310 papildomų kilometrų. Kodėl? Ir kodėl keleiviai to nepastebėjo?
(5) 2018-09-12 15
Įsivaizduokite, kad skrendate atostogauti, tačiau staiga lėktuve pasigirsta perspėjimo signalai, salonas prisipildo dūmais ir žmonių klyksmais. Įvyko rimtas gedimas ir lėktuvas krenta. Iki žemės - labai daug kelio, bet jūsų likimas dabar yra pakibęs ant plauko. Ar ne geriau būtų, jei galėtumėte iššokti su parašiutu? Kodėl tokia galimybė jums nėra numatyta?
(0) 2018-07-05 13
Kai jūs kur nors pastatote savo automobilį, jį mikliai užrakinate. Vienas mygtuko paspaudimas ir bent jau jums ramiau, kad niekas lengvai neatidarys durelių ir nepavogs jūsų turto. O kaip būna su lėktuvais? Ar kas nešiojasi didžiųjų lainerių raktelius, o gal jie paliekami oro uoste?
(4) 2018-06-15 47
Dviaukštis „Qantas“ oro linijų milžinas „Airbus A380“ sekmadienį virš Ramiojo vandenyno patyrė neplanuotą nuotykį. Staiga didesniame nei 9 km aukštyje skridęs lėktuvas ėmė kristi. Pilotams prireikė 10 sekundžių, kad lėktuvą suvaldytų, o keleiviai tikriausiai visą likusį skrydžio laiką bandė atsigauti po patirto šoko. Tačiau įdomiausia tai, kad šį įvykį sukėlė kitas toks pats tų pačių linijų lėktuvas.
(2) 2018-04-19 13
Gyvename neįtikėtinais laikais, kuomet Žemė nebėra tokia didelė, kokia buvo prieš kelis dešimtmečius. Žinoma, jos dydis iš tikrųjų nesusitraukė, tačiau dabar kaip niekada lengvai galime pasiekti ir tolimiausius planetos kampelius. Net ir neseniai pradėti tiesioginiai skrydžiai iš Jungtinės Karalystės į Australiją nebestebina. Visgi, kartais žmonėms kyla klausimas - ar po itin ilgo skrydžio lėktuvui būtina daryti pauzę? Ar jam reikia pailsėti?
(0) 2018-03-19 20
Richardas Bransonas, milijardierius „Virgin“ oro linijų savininkas, kartą yra pripažinęs, kad būdamas 19 metų prisijungė prie „Mylios aukščio klubo“ („Mile high club“). Kitaip tariant, skrydžio metu užsiiminėjo seksu skrydžio metu. Dabar tai jau yra gerai žinomas fenomenas, kuris labai erzina oro linijas. Bet ar tai legalu?
(0) 2018-03-09 3
Jei dažnai keliaujate, tikriausiai pastebėjote, kad daugumos oro linijų lėktuvų salonuose dominuoja mėlyni atspalviai. Taip, žinoma, pasitaiko ir kitokios spalvos sėdynių, tačiau dažniausiai jos būna mėlynos. Mėlynai-pilka ir kiliminė danga, širmos, o dažnai ir įvairių žurnalų ir katalogų viršeliai. Kodėl? Ne, tai nėra atsitiktinumas.
(12) 2018-02-12 25
Patys lengviausi lėktuvai turi saugumo sistemas. Nepaisant to, kad, pavyzdžiui, ultralengvųjų lėktuvų svoris yra ribotas, gamintojai vis tiek randa vietos parašiutui. Sugedus varikliui, išsekus kurui ar kitose nenumatytose situacijose šios technologijos gelbėja gyvybes. Tai kodėl tokie lėktuvai kaip „Boeing 737“ ar „Airbus A320“ neturi parašiutų?
(1) 2018-02-09 10
Bendrovė „Airbus“ sausio 31 d. atliko pirmą sėkmingą savo autonominio vertikalaus pakilimo ir nusileidimo oro taksi skrydį, rašo „The Verge“.
(4) 2017-12-02 21
<em>Europos lėktuvų gamybos kompanija kartu su Rolls-Royce ir Siemens pradėjo įgyvendinti E-Fan X programą, kuria siekiama sukurti „elektrinį“ lėktuvą. Demonstracinis technologijos modelis

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos