Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Airbus
 
 

Airbus

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(23) 2009-06-12 0
Praėjus vos pusantros savaitės, kai Atlanto vandenyne sudužo kompanijos „Airbus“ pagamintas lėktuvas, šį Europos pramonės milžiną užklupo naujos nesėkmės. Dėl įvairių gedimų priverstinai teko tūpti net trims orlaiviams.
(20) 2012-12-23 9
Vokietijos aeronautikos ir kosmoso tyrimo centro (Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt – DLR) Kosminių sistemų institutas pateikė viršgarsinio keleivinio transporto koncepciją, pagal kurią iš Europos į Australiją bus galima nuskristi per 90 minučių.
(12) 2018-02-12 25
Patys lengviausi lėktuvai turi saugumo sistemas. Nepaisant to, kad, pavyzdžiui, ultralengvųjų lėktuvų svoris yra ribotas, gamintojai vis tiek randa vietos parašiutui. Sugedus varikliui, išsekus kurui ar kitose nenumatytose situacijose šios technologijos gelbėja gyvybes. Tai kodėl tokie lėktuvai kaip „Boeing 737“ ar „Airbus A320“ neturi parašiutų?
(9) 2009-12-16 0
Naujasis lėktuvus gaminančios JAV kompanijos „Boeing“ svajonių laineris antradienį atliko ilgai atidėliotą pirmą bandomąjį skrydį ir tapo pirmuoju pasaulyje komerciniu lėktuvu, kurio pusė dalių yra pagamintos iš lengvų kompozicinių medžiagų.
(8) 2015-09-29 90
<i>1973 rugsėjo 26 dieną, <i>Air France</i> Concorde'as nuskrido iš Vašingtono į Paryžių — taip pažymėdamas pirmąjį viršgarsinio anglų ir prancūzų orlaivio tiesioginį skrydį.</i>
(8) 2013-03-18 1
Norite iškelti savo palydovą į orbitą įprastiniu būdu, t. y. ant raketos nešėjos? Jums tai kainuos nei daug, nei mažai – 50 milijonų dolerių. Neseniai susikūrusi šveicarų aeronautikos kompanija „Swiss Space Systems“, arba „S3“, teigia galėsianti tą patį padaryti vos už 10,6 milijonų „žalių“. Kodėl taip pigiai? Todėl, kad tam bus naudojamas komercinis laineris ir nepilotuojamas kosminis keltas.
(7) 2014-05-01 0
Pagaliau dažnai ekonomine klase skraidančių keleivių maldos išgirstos! Mokslininkai pristatė naujos kartos sėdimas vietas (COS), artimas namų aplinkai, kurias tikimasi pritaikyti standartiniuose „Airbus A380“ lėktuvuose.
(6) 2010-11-30 0
Pirmąjį 2011-ųjų metų pusmetį "Lufthansa" pradės vykdyti pirmuosius pasaulyje reguliarius komercinius keleivinius skrydžius naudojant biokurą. Šiems skrydžiams bendrovė pasitelks "Airbus A321" orlaivius su IAE (International Aero Engines) varikliais.
(5) 2018-09-12 15
Įsivaizduokite, kad skrendate atostogauti, tačiau staiga lėktuve pasigirsta perspėjimo signalai, salonas prisipildo dūmais ir žmonių klyksmais. Įvyko rimtas gedimas ir lėktuvas krenta. Iki žemės - labai daug kelio, bet jūsų likimas dabar yra pakibęs ant plauko. Ar ne geriau būtų, jei galėtumėte iššokti su parašiutu? Kodėl tokia galimybė jums nėra numatyta?
(5) 2015-08-04 31
<em>Airbus inžinieriai Marco Prampolini ir Yohann Coraboeuf JAV užpatentavo „ultragreito orlaivio ir reikiamo judėjimo oru“ projektą, kas iš esmės reiškia hipergarsinį keleivinį lėktuv
(4) 2017-12-02 21
<em>Europos lėktuvų gamybos kompanija kartu su Rolls-Royce ir Siemens pradėjo įgyvendinti E-Fan X programą, kuria siekiama sukurti „elektrinį“ lėktuvą. Demonstracinis technologijos modelis
(4) 2018-06-15 47
Dviaukštis „Qantas“ oro linijų milžinas „Airbus A380“ sekmadienį virš Ramiojo vandenyno patyrė neplanuotą nuotykį. Staiga didesniame nei 9 km aukštyje skridęs lėktuvas ėmė kristi. Pilotams prireikė 10 sekundžių, kad lėktuvą suvaldytų, o keleiviai tikriausiai visą likusį skrydžio laiką bandė atsigauti po patirto šoko. Tačiau įdomiausia tai, kad šį įvykį sukėlė kitas toks pats tų pačių linijų lėktuvas.
(4) 2016-05-28 7
<i>EgyptAir lainerio katastrofos priežastimi galėjo tapti perspėjimą apie dūmus gavusių pilotų veiksmai. Tuo tarpu jutiklio signalas galėjo būti klaidingas, <a href="http://www.wsj.com/articl
(3) 2017-07-30 30
Ukrainos pilotai Stambule beveik aklai nutupdė krušos suniokotą avialainerį: stichija buvo sudaužiusi keleivinio lėktuvo „Airbus A320“ nosį, kurioje sumontuoti svarbiausi jutikliai bei automatika, ir priekinius kabinos stiklus – dėl daugybės įtrūkimų jie buvo tapę neperregimi, rašo newsru.com.
(3) 2016-04-16 33
Europos orlaivių gamintoja „Airbus Group“ ir Vokietijos pramonės milžinė „Siemens“ suvienys jėgas, siekdamos sukurti elektrinių orlaivių technologiją.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos