Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Archeologiniai radiniai Didžioje Britanijoje

Archeologiniai radiniai Didžioje Britanijoje

Žymės vieta žymių medyje:

(0) 2019-07-13 13
Tai didžiausia žinoma megalitinių kompleksų grupė pasaulyje, aplenkianti net visų žinomą Stounhendžą. Tačiau Senegambijos (regionas Vakarų Afrikoje, tarp Senegalo ir Gambijos upių) akmenų ratai – kartais vadinami Afrikos Stounhendžu – nepaisant ilgus metus trunkančių tyrimų, iki šiol išlieka paslaptimi.
(2) 2019-06-26 19
Senovės graikų, romėnų, egiptiečių, keltų ir kitų kažkada gyvavusių didingų civilizacijų istorijos stebina kiekvieną iš mūsų. Tikriausiai taip yra dėl to, kad jie sugebėjo pastatyti daugybę didingų pastatų ir paminklų be modernaus mokslo ir technologijų – arba dėl to, kad didelė dalis jų sukauptų žinių bėgant laikui buvo prarastos.
(0) 2019-06-17 34
Kai kalbos pakrypsta apie seniausius pasaulio statinius – dažniausiai prisimename paslaptingąjį Stounhendžą, pastatytą maždaug 3000 metais pr.m.e., ir Cheopso piramidę, pradėtą statyti maždaug 2570 metais pr.m.e. Tačiau yra ir dar vienas statinys, kuris yra toks pat paslaptingas, kaip jau minėtieji, – be to, jis net ir senesnis.
(0) 2019-05-31 8
Piratavimas – tai savotiška profesija, egzistuojanti jau nuo senovės Graikijos laikų, o savo aukso amžių išgyvenusi XVII ir XVIII a., kai Europa ėmėsi ilgai trunkančio projekto užkariauti dideles pasaulio dalis, rašo „IFL Science“.
(0) 2019-05-17 26
Esekse (Didžiojoje Britanijoje), tarp baro ir prekybos centro archeologai atkasė neįtikėtiną kapą, kurį praminė „Britanijos atsaku faraono Tutanchamono kapui“. Žinoma, jis neprilygsta faraoniškajam blizgesiui ir glamūrui, bet tai – vienas didžiausių archeologinių atradimų iš anglosaksų eros, leidžiant pažvelgti į tų laikų žmones, jų meistrystę ir kultūrą, rašo „IFL Science“.
(0) 2019-05-14 5
Stounhendžas šiandien yra vienas populiariausių ir svarbiausių priešistorinių statinių ne tik Europoje, bet turbūt ir visame pasaulyje.
(0) 2019-04-22 9
Britanijoje vamzdžių tiesimo darbų metu buvo rasti dvidešimt šeši žmonių skeletai ir beveik 3000 metų senumo gyvenvietės pėdsakai.
(0) 2019-02-27 -2
Vienas svarbiausių ir populiariausių priešistorinių statinių Europoje – Stounhendžas, vis dar slepia daugybę paslapčių, bet mokslininkams nesenai pavyko įminti dar vieną iš jų.
(0) 2019-01-13 8
Archeologiniai kasinėjimai Safolke (Anglija) atskleidė tikrą archeologinį senovės Romos laikų lobį: kapines su puikiai išsilaikiusiais 52 skeletais, datuojamais IV amžiumi.
(0) 2019-01-02 20
2018 metais mokslininkai atrado, ištyrė ir pristatė daug įdomių dalykų. Nuo grėsmingų perspėjimų dėl klimato kaitos, seniausių gyvūnų ir žmonių liekanų iki paslaptingų kosmoso dalelių ir stebinančių atradimų Marse ir Mėnulyje.
(0) 2018-12-28 -3
Matematinė senovinių dekoruotų akmenų, vadinamų „Folktono būgnais“, analizė siūlo hipotezę, kad jie buvo naudojami kaip standartizuotas matas, naudotas akmeninių monumentų statybai, rašo „IFL Science“.
(0) 2018-11-13 10
Pasaulyje egzistuoja nemažai neaiškių ir paslaptingų archeologų atkastų objektų. Kai kurie iš jų trikdo ekspertus ilgus metus. Ir vienas iš tokių mįslingų objektų – mažytė plokščia auksinė lentelė, XIX a. atkasta romėniškame kape.
(0) 2018-11-07 13
Archeologai atrado Trečiojo Reicho „sparnuotosios bombos“ V1 liekanas. Manoma, kad ji nukrito miškuose 1944 m., taip ir nepasiekusi savo taikinio Londone.
(0) 2018-10-16 8
Chrisui Gleadellui iš Šeringamo (Jungtinė Karalystė) šių metų rugsėjį pasisekė – jis beveik nukrito, kai vaikštinėdamas Norfolko paplūdimiu užkliuvo už kažkokių gelžgalių.

Jūsų požiūris