Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Archeologiniai radiniai Meksikoje

Archeologiniai radiniai Meksikoje

Žymės vieta žymių medyje:

(0) 2020-02-11 8
Hidrospeleologai (narai, tyrinėjantys povandenines olas) atrado baugų povandeninį senųjų laikų moters kapą – moters, kuri gyveno Jukatano pusiasalyje mažiausiai prieš 9 900 metų, todėl ji tampa viena iš ankstyviausių žinomų dabartinės Meksikos gyventojų. Radinys išsiskiria ir tuo, kad moters kaukolė – stipriai deformuota.
(0) 2020-01-14 19
Naujausias tyrimas rodo, kad aukso luitas, 1981 m. rastas Meksiko parke, yra legendinio lobio – to, kurį prieš 500 metų iš actekų pagrobė Hernano Corteso vadovajami konkistadorai – dalis.
(0) 2019-12-31 6
Meksikoje archeologai aptiko didelius rūmus, kuriuose prieš daugiau nei tūkstantį metų veikiausiai gyveno majų aukštuomenė, skelbia „Deutsche Welle“.
(0) 2019-11-12 -2
Archeologai vidurio Meksikoje aptiko net 800 mamutų kaulų, kurie kadaise priklausė mažiausiai keturiolikai šių priešistorinių milžinų. Tai yra didžiausias mamutų kaulų radinys istorijoje.
(0) 2019-03-07 6
Po senoviniu Meksikoje esančiu Chichén Itzá miestu ieškoję šventojo šulinio, archeologai visiškai atsitiktinai aptiko kai ką kito – olas su daugiau nei 150 ritualinių objektų, žmogaus nepaliestų daugiau nei tūkstantį metų. Archeologų teigimu, šie radiniai gali pateikti vertingų užuominų apie tai, kaip iškilo ir nusmuko senovinė majų kultūra, skelbia „National Geographic“.
(0) 2019-01-22 4
Prieš daugiau nei metus po Meksiko miestu archeologai atrado kaukolių bokštą, o šis atradimas iškėlė naujų klausimų apie actekų imperijos aukojimo kultūrą. Mat tarp šimtų rastų kaukolių pakankamai nemažai yra moterų ir vaikų kaukolių.
(0) 2019-01-09 6
Archeologai Meksikoje atrado pirmą šventyklą actekų sėjos, atsinaujinančios gamtos ir derliaus nuėmimo dievui Šipetotekui, kuris būdavo garbinamas paaukojant belaisvius ir nudiriant jiems odą.
(1) 2018-10-21 23
Astronautai ne visiems gali sietis su tolima senove. Tačiau karalius Pakalas, gyvenęs 603-683 m., yra pramintas „Palenkės astronautu“. Tokią pravardę jis gavo dėl to, kas yra pavaizduota ant jo sarkofago dangčio. Daugelis mano, kad ten išraižytas žmogus kosminiame laive.
(2) 2018-07-31 26
Šventikai mokėjo greitai perrėžti belaisvio krūtinę ir išimti vis dar plakančią jo širdį. Vienas iš tūkstančio tokių aukojimų Tenočtitlano mieste turėjo pamainti dievus ir užtikrinti, kad pasaulis ir toliau egzistuos. Tačiau belaisvio mirtis būdavo dar tik pradžia XIV-XVI a. actekų atliekame rituale.
(0) 2018-07-22 2
Dažniausiai žemės drebėjimai linksniuojami dėl savo griaunamosios galios, bet vienas žemės drebėjimas Meksikoje archeologams buvo nepaprastai naudingas: jis atvėrė slaptą šventyklą, kuri šimtus metų tūnojo piramidės viduje.
(0) 2018-02-24 12
Atokiose Meksikos džiunglėse esančio užtvindyto urvo gelmėse archeologai aptiko netikėtą radinį – beveik visiškai laiko neapgadintus paauglės griaučius. Jų tyrimas ir gauti rezultatai gali tapti itin svarbiais įrodymais, prisidėsiančiais prie ne vieną dešimtmetį dedamų pastangų suprasti Amerikos čiabuvių kilmę.
(0) 2018-02-22 13
Neseniai Meksikoje atrastą didžiausią povandeninį urvą pasaulyje tyrinėjantys archeologai pristatė savo radinius, tarp kurių yra didžiulių tinginių fosilijos ir puošni majų prekybos dievo šventykla.
(0) 2018-01-23 18
Meksikos Jukatano pusiasalyje dirbantys archeologai ir narai paskelbė aptikę siaurą ertmę, jungiančią dvi povandenines olas ir suformuojančią ilgiausią pasaulyje užlietą urvą.
(0) 2018-01-16 -3
Meksikos archeologai aptiko akmeninę struktūrą, kuri galėjo būti sukurta kaip jų suvokimą atitinkantis „miniatiūrinis visatos modelis“. Objektas yra vandens telkinyje šalia Istaksiuatlės ugnikalnio netoli Meksiko.
(0) 2017-07-09 28
Senovinius Teotihuakano griuvėsius Meksikoje tiriantys archeologai rado įrodymų, kad statant miestą po Mėnulio piramide buvo iškasti tuneliai, kurių viena iš paskirčių, anot mokslininkų, galėjo būti požeminio pasaulio „atkartojimas“.

Jūsų požiūris