Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Asteroidų juosta tarp Marso ir Jupiterio

Asteroidų juosta tarp Marso ir Jupiterio

Žymės vieta žymių medyje:

(1) 2019-05-07 8
Gaia zondas netikėtai pasitarnavo mokslui: nors Europos kosmoso agentūros (ESA) misija skirta matuoti žvaigždžių poziciją ir judėjimo greitį, neseniai Gaia aptiko tris anksčiau astronomams n
(0) 2018-11-10 15
Po trejų metų, 2021-ųjų spalį, Jupiterio link išskris zondas Lucy, kuris savo misijos metu aplankys net septynis asteroidus.
(5) 2018-07-02 23
Vienas iš didžiausių Saulės sistemos asteroidų šiuo metu taip priartėjo prie Žemės, kad naktį jį galima pamatyti plika akimi.
(0) 2017-11-07 9
Kuo detaliau nagrinėjame Saulės sistemos kūnus, tuo daugiau atrandame vietų, kuriose galėtų būti vandens. Jau kurį laiką panašios hipotezės sklando ir apie nykštukinę planetą Cererą, didžiausią Asteroidų žiedo objektą.
(0) 2017-09-23 20
Asteroidų žiedą, esantį tarp Marso ir Jupiterio, sudaro daugybė mažesnių ir didesnių uolienų, dauguma kurių atliko nuo planetų formavimosi epochos.
(0) 2017-09-22 21
<em>NASA/ESA Hubble kosminiu teleskopu astronomų grupė aptiko intriguojančias tarp Marso ir Jupiterio esančio asteroidų žiedo objektų savybes: du asteroidai sukasi vienas apie kitą, jų savyb
(4) 2017-02-23 38
Organiniai junginiai aptinkami daug kur kosmose, bet iki šiol Asteroidų žiede jų užfiksuota nebuvo. Įdomu, kad buvo skelbiama apie alifatinių organinių molekulių aptikimą Cereros paviršiuje.
(0) 2016-09-06 1
Vienas asteroidų žiedo, esančio tarp Marso ir Jupiterio orbitų, dangaus kūnas nuo šiol vadinsis britų muzikanto Fredžio Merkurio vardu.
(0) 2016-02-11 25
Dažnai teigiama, kad Jupiteris apsaugojo Žemę ir kitas vidines Saulės sistemos planetas nuo asteroidų ir kometų smūgių.
(3) 2014-05-06 5
Marsas siekia apie pusę Žemės dydžio, tačiau jo masė – tik vieną dešimtąją dalį. Kodėl taip skiriamės, nors esame artimi kaimynai? Į šį klausimą astronomai negalėjo atsakyti ilgą laiką. Ir pagaliau, naujos idėjos apie Saulės sistemos formavimąsi padėjo jiems šį galvosūkį išspręsti.
(0) 2014-01-23 0
Mokslininkai pirmą kartą Asteroidų žiede aptiko vandens garų, iš kurių galima spręsti, kad nykštukinė planeta Cerera turi atmosferą ir ledo paviršių. Astronomai mano, kad ištirpus ledui vos 950 km skersmens planeta turėtų daugiau gėlo vandens, nei yra Žemėje, rašo cnet.com.
(0) 2013-08-05 0
Kolumbijos astronomai tarp Marso ir Jupiterio besidriekiančiame Asteroidų žiede atrado kometų "kapines". Ne mažiau įdomu ir tai, kad ten snaudžiančios "uodeguotosios pabaisos" gali periodiškai atgyti ir virsti "kometomis-lozoriais". Jos taip pavadintos biblijinio herojaus garbei, rašoma straipsnyje, kuris publikuotas žurnale "Monthly Notices of the Royal Astronomical Society".
(0) 2012-11-07 1
Asteroidų žiedai, panašūs į esantį mūsų Saulės sistemoje, gali būti svarbūs bandant surasti gyvybę kitose visatos vietose, teigia naują teoriją pasiūlę mokslininkai. Joje teigiama, kad asteroidų susidūrimai su planetomis gali duoti postūmį sudėtingos, protingos gyvybės gimimui ir evoliucijai. Tai gali stebinti, mat asteroidus garsina ir baimę kelia jų potencialas sukelti masinius išnykimus, kai jie susiduria su mūsų planeta.
(5) 2011-12-13 1
Asteroidas Vesta buvo atrastas prieš du šimtmečius. Pakol jo neaplankė NASA zondas „Dawn“ (tai įvyko šiemet), Asteroidų juostoje skriejanti Vesta buvo laikoma pilku, nuobodžiu, uolėtu kūnu. Kaip ką tik paaiškėjo, be reikalo. Zondo „Dawn“ siunčiami išsamūs duomenys apie Vestos sandarą ir paviršiaus struktūrą kai kuriuos astronomus paskatino susimąstyti, ar tik nebus jie atradę klaidingai asteroidu iki šiol laikytą mažytę Žemės tipo planetą.
(0) 2011-07-18 1