Atsarginis ratas
Žymės vieta žymių medyje:
|
||||
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
|
||||
|
||||


Prakirtus padangą patogiausia yra tiesiog pasikeisti ratą atsarginiu. Tačiau jų naujuose automobiliuose tiesiog nebelieka. Štai iš 38 „Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimuose dalyvaujančių automobilių vos keli turi pilno dydžio atsarginį ratą, dar keli – kaip papildomą įrangą užsakomą vietą taupantį atsarginį ratą, o didžioji dalis šiuolaikinių automobilių komplektuojami su padangų remonto komplektu. Ar jis užtikrina saugų važiavimą pradurtu ratu?


Anksčiau daugelis visureigių atsarginį ratą veždavosi kėbulo išorėje. Didelis atsarginis ratas, dažniausiai pritvirtintas prie bagažinės durelių, buvo įprasta visureigio įvaizdžio dalis. Tokį dizaino elementą iki šiol nešioja kai kurie bekelei pritaikyti visureigiai, tačiau jis po truputį nyksta. Kodėl?


Trečdalis visų naujų automobilių neturi atsarginės padangos. Visgi, tikriausiai toli nenuklystume nuo tiesos, spėdami, kad daugelio šio straipsnio skaitytojų automobiliuose rastume šį naudingą daiktą. Tai kodėl automobilių gamintojai atsisako atsarginių ratų? Kokios priežastys tai lemia?


Kaip iš automobilių dingo kasetiniai grotuvai, taip ir tradiciniam normalaus dydžio atsarginiam ratui gresia išnykimas. Siekdami mažinti automobilių svorį, vis dažniau gamintojai bagažinės tūrį didina atsarginio rato sąskaita, rašo telegraph.co.uk.