Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Aukštųjų technologijų verslo kryptys
 
 

Aukštųjų technologijų verslo kryptys

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(4) 2014-11-02 5
Mobiliųjų mokėjimų rinka kasmet išauga dvigubai ir, tyrimų bendrovės „Gartner“ vertinimu, iki 2017 m. viršys 720 mlrd. JAV dolerių ribą. Tuo tarpu Lietuva yra viena sparčiausiai mobiliąsias mokėjimų technologijas diegiančių šalių visoje Centrinėje Europoje.
(0) 2014-10-08 9
Lietuva, šiemet į kosmoso erdvę išleidusi du pirmuosius palydovus, vis giliau leidžia šaknis į šią sferą – spalio 21–23 dienomis Vilniuje vyks jubiliejinė tarptautinė kosmoso ekonomikos konferencija „Space Economy in the Multipolar World, 2014 (SEMWO 2014)“. Apie kosmoso tyrimus, kosmoso ekonomikos ateities perspektyvas mintimis dalysis ir diskutuos daugiau nei 20 pranešėjų iš Lietuvos, JAV, Saudo Arabijos, Didžiosios Britanijos, Italijos, Ukrainos ir kitų šalių.
(1) 2014-10-06 20
Vieni kitų jie nevadina žvaigždėmis. Nors jų išmintis ir patirtis tarp pasaulio mokslininkų šviečia taip pat ryškiai, kaip ir gaminami lazeriai.
(0) 2014-10-03 32
Lietuvos lazerių gamintoja „Ekspla“, kartu su amerikiečių kompanija „National Energetics“, laimėjo konkursą už daugiau nei 40 mln. JAV dolerių (109 mln. litų) pagaminti ir įdiegti ultradidelio intensyvumo lazerinę sistemą Europos Sąjungos mokslinių tyrimų komplekse „ELIBeamlines“ Dolní Břežany miestelyje netoli Prahos (Čekija).
(5) 2014-10-02 34
Viena iš trijų įtakingiausių Japonijos žaidimų industrijos tyrimų ir analizės agentūrų „Media Create“ savo skelbiamoje ataskaitoje apie pasaulinės žaidimų industrijos tendencijas Lietuvą vadina karščiausiu tašku žaidimų kūrėjams Centrinėje ir Rytų Europoje. Tai, pasak „Media Create“ analitikų, lemia šalyje sukauptos technologijų kompetencijos, kūrybiškumą vertinanti visuomenė ir rimtas politikų bei verslo požiūris į kūrybines IT industrijas.
(1) 2014-08-20 17
Rusijos žaidimų kūrėjai „Flazm“ skelbia perkeliantys savo studiją į Lietuvą. Iki šiol smulkius flash žaidimus kūrusi kompanija Vilniuje tobulins pirmąjį stambų savo projektą – strateginį žaidimą asmeniniams kompiuteriams „Train Valley“, kuris netrukus pasirodys virtualioje kompiuterinių žaidimų parduotuvėje „Steam“.
(0) 2014-08-20 7
Lietuvos verslo padangėje vis dažniau minimi start-up‘ai arba lietuviškai startuoliai. Kas slepiasi už šio madingo termino? Kuo pradedančios technologinės įmonės skiriasi nuo tradicinio verslo? Ar lietuviai turi daug inovatyvių idėjų? Į šiuos klausimus atsako Nacionalinio inovacijų ir verslo centro (NIVC) Verslininkystės ir verslumo ugdymo skyriaus KTU „Startup Space“ vadovas Liutauras Palaitis.
(0) 2014-08-10 7
Lietuvos aukštųjų technologijų įmonė „Ekspla“, gaminanti pažangius lazerius, lazerines sistemas ir komponentus, gali džiaugtis sėkmingai užpildžiusi dar vieną segmentą tarptautinėje rinkoje. Įmonė pirmoji pasaulyje pradėjo pardavinėti naujos kartos femtosekundinius skaidulinius lazerius.
(0) 2014-08-07 105
Rudenį Lietuvos startuolių ekosistemoje gali sužibėti naujų žvaigždžių. VšĮ „Versli Lietuva“ šiemet tęsia pernai pradėtą sėkmingą projektą „Startup Lithuania Roadshow“, kurio metu perspektyviausi šalies startuoliai rudenį keliaus ieškoti investicijų į San Franciską, Tel Avivą, Londoną, Dubliną ir Helsinkį.
(0) 2014-07-14 12
Daugelis nesupranta, kuo skiriasi mokslinių problemų sprendimo pastangos nuo inžinerinių sprendimų, kas yra naujovė ir kas – inovacija, sako profesorius Arminas Ragauskas. Iškreiptas mokslo galimybių suvokimas verslininkus dažnai nuvilia ar net priveda prie bankroto. Pasak jo, yra būdas sukurti klestintį verslą, kuriuo galima pasiekti milžinišką komercinę sėkmę, ir šis būdas – visiškai nerizikingas. Tai – radikalūs inovaciniai sprendimai.
(0) 2014-07-10 5
Rizikos kapitalo fondas „Nextury Ventures“ investavo į startuolį „Toyze”. Pirmąjame etape investicija į startuolį yra iki 1 mln. litų. „Toyze” – tai pirmasis virtualusis įrankis, kuris leidžia vartotojui savo išmaniajame telefone arba planšetėje pačiam susimodeliuoti savo mėgstamą žaidimo herojų.
(0) 2014-06-02 10
Kauno technologijos universiteto mokslininkai sukonstravo tokią sistemą: fotoaparatas nufotografuoja gintariuką, programa įvertina spalvą ir tada mineralas nukreipiamas į reikiamą kibirėlį.
(3) 2014-05-30 29
Pasaulinė nemokamų žaidimų išmaniesiems įrenginiams ir socialiniams tinklams lyderė „Game Insight“ atidaro būstinę Vilniuje. Daugiau nei 250 mln. vartotojų visame pasaulyje turinti įmonė iš Vilniaus rūpinsis tarptautinėmis operacijomis, rinkodara, žaidimų kūrimu ir verslo vystymu visuose pasaulio regionuose, sakoma VšĮ „Investuok Lietuvoje“ pranešime.
(0) 2014-05-22 8
Jau po kelių savaičių Kauno technologijos universiteto (KTU) sukurtas lietuviškas palydovas „LitSat-1“ taps krentančia žvaigžde danguje, prieš tai paskutinį kartą ištransliavęs lietuvių tautos žinutę iš kosmoso „Lietuva myli laisvę“. Jo kūrėjai pirmosios lietuviškos kosminės misijos protokoluose jau konstatavo: visi iškelti uždaviniai 100 proc. įvykdyti ir svarbiausia – pasiruošta kitam svarbiam žingsniui, 2015 m. pjezoreakcijos įrangos eksperimentui.
(2) 2014-04-17 1
Suomių bendrovė „Beddit“ ir lietuvių „E-Bros“ bendromis jėgomis kuria įrenginį, kuris įprastą lovą paverčia išmaniąja ir leidžia stebėti miego kokybę. 500 tūkst. JAV dolerių (apie 1,25 mln. litų) minios finansavimo pagalba pritraukęs projektas mobiliojo telefono pagalba pateikia miego kokybės ataskaitas ir patarimus, ką daryti, kad poilsis naktį būtų geresnis.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos