Automobiliniai dažai
Žymės vieta žymių medyje:
|
||||
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
|
||||
|
||||


Lietuviškos žiemos sąlygos yra pats geriausias maistas automobilio korozijai – temperatūrų skirtumai, drėgmė, druskos ir kiti ingredientai yra pagrindinis rūdžių patiekalas. Ar galima nuo to apsaugoti savo automobilį? LRT.lt kalbinti ekspertai sako, kad tinkama priežiūra ir automobilio laikymo sąlygos padės išvengti šoko, kai pavasario sulaukęs automobilis tampa rūdžių kalnu.


Draudimo bendrovė pamačiusi 2005 m. laidos „Lotus Elise“ apgadinimus pareiškė, kad automobilio remontuoti nebeverta. Tiesa, į apgadinimus daug žiūrėti nebuvo ko – tokią išvadą draudikai priėmė dėl nedidelio įbrėžimo ant buferio.


„Tesla“ kapstosi iš gamybos košmaro, į kurį įsivėlė, tikriausiai, dėl patirties stokos. Masiškai gaminti elektromobilius palyginti jaunai kompanijai nėra lengva, o „Tesla Model 3“ užsakymų gausa pranoko lūkesčius. Visgi, dabar jau po truputį šios bėdos lieka už nugaros, tačiau Elonas Muskas vis dar stengiasi pagreitinti gamybą. Šios pastangos reikalauja ir ganėtinai keistų sprendimų.


Jūs tikriausiai pastebėjote, kad kai kurie automobiliai yra dažomi dviem spalvomis. Pavyzdžiui, „Audi A1“, „Volvo XC40“ ir „Citroen C1“ stogai su atramomis ir apatinė automobilio dalis gali būti nudažyti skirtingomis spalvomis. Toks dažymas reikalauja daug laiko, tačiau „Audi“ sugalvojo metodą, kuris leidžia automobilį vieno proceso metu be jokio maskavimo nudažyti dviem spalvomis iš karto.


Nepriklausomas sportinių ir lenktyninių automobilių gamintojas „Panoz“ neseniai paskelbė, kad jų nauji automobiliai bus padengti „Feynlab“ sukurta savaime atsistatančia dažų apsaugos keramine danga, praneša „The Dirve“.