Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Automobilio pasirinkimą lemiančios priežastys
 
 

Automobilio pasirinkimą lemiančios priežastys

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2020-07-31 -11
Praėjus mėnesiui nuo automobilių registracijos mokesčio įsigaliojimo, kurio dydį nusako automobilio taršos rodiklis, vis dar ryškiai pastebimas lietuvių polinkis pirkti naudotas, 11–15 metų senumo transporto priemones. Ekspertai tikina, kad ši tendencija nepasikeis dar ilgą laiką, mat net ir skiriant lėšų registracijos mokesčiui, įsigyti naudotą automobilį yra finansiškai naudingiau, rašoma pranešime.
(2) 2020-07-30 8
Dėl kilusios koronaviruso pandemijos Lietuvos automobilių rinką ištiko sąstingis, tačiau, pastebi žinovai, benzingalvių ar išsiilgusių ypatingesnių automobilių nuo pirkinių neatbaidė. Per tris mėnesius Lietuvos automobilių parką papildė ir ne vienas „Ferrari“, ir keli „Lamborghini“, ir dar dešimtys išties ypatingų ir brangių automobilių modelių.
(1) 2020-07-27 -8
Po lėto šių metų starto Lietuvos automobilių rinka pagaliau įsibėgėjo. Tiek automobilių pirkėjų, tiek pardavėjų planus sujaukęs karantinas pridarė ir trumpalaikių, ir ilgalaikių pokyčių, tačiau gegužės pabaigoje buvo pastebimi ryškūs rinkos atsigavimo požymiai, o birželį naudotų automobilių sandoriai pasiekė neregėtas aukštumas, rašoma pranešime.
(1) 2020-07-25 15
Elektromobiliai kol kas sudaro nežymią dalį visų Lietuvoje parduodamų lengvųjų automobilių, tačiau jų populiarumas vis auga. Kokius tik elektra varomus automobilius ir jų modelius daugiausia renkasi lietuviai, klausiama pranešime žiniasklaidai.
(39) 2020-03-31 16
Leiskite atspėti - jūsų automobiliui yra daugiau nei 13 metų. Toks spėjimas net nėra labai drąsus - tiesiog Lietuvos automobilių parkas yra stebėtinai senas. Galima į tai numoti ranka - koks gyvenimas, tokie ir automobiliai. Bet politikos formuotojai, eismo saugumo ir ekologijos žinovai tai laiko didele problema. Ar lietuvių automobiliai iš tikrųjų yra tokie seni? Kodėl?
(0) 2020-02-03 2
Rekordiniai 2018-ieji metai Lietuvos automobilių rinką išjudino, kaip koks galingas, daug teršiantis dyzelinis variklis. Tačiau pernai veiksmas šiek tiek atslūgo ir automobilių šalyje veiksmo buvo mažiau.
(0) 2019-11-23 -2
Taršos mokesčiai ar parama įsigyjant mažiau taršų automobilį yra valstybės priemonės kovoti su transporto tarša ir paskatinti Lietuvos autoparko atsinaujinimą. Tačiau kokius automobilius vairuosime ateityje? Elektrinius ar varomus naftos produktais? Autonominius, o gal skraidančius?
(2) 2019-09-28 6
Grupė Seimo narių siūlo įvesti lengvatinį PVM elektromobiliams. Ne 18, o 9 proc. Tiesa, ne visiems, o tik tiems, kurie kainuoja iki 35 tūkst. Eur. Neva tokiu būdu mažiau uždirbantys, t.y., perkantys pigesnius automobilius, galės persėsti iš taršių transporto priemonių į netaršiais laikomus elektromobilius. Tiesa, PVM lengvata būtų taikoma tik naujutėlaičiams elektromobiliams.
(2) 2019-05-29 -3
Vokietijos techninių apžiūrų organizacija (TUV) jau daugelį metų renka įvairią statistiką apie į įstaigos administruojamus centrus atvykstančius automobilius. Pagrindinė ir vairuotojams įdomiausia informacija yra viešinama, tai – patikima. TUV kasmet sudaro patikimiausių ir nepatikimiausių modelių sąrašus įvairių metų kategorijose. Naujausi duomenys rodo, kad vokiškų automobilių mėgėjai turėtų pasižvalgyti ir kitų markių salonuose, sakoma pranešime žiniasklaidai.
(10) 2019-05-19 -13
Išmetamųjų dujų emisijos normos griežtėja kiekvienais metais, o su oro tarša kovojantys Europos didmiesčiai ėmė riboti senų dyzelinių automobilių eismą.
(8) 2019-05-05 6
Vyriausybė patvirtino Nacionalinį taršos mažinimo planą. Aplinkos ministras užsiminė apie numatytą iki tūkstančio eurų siekiančią finansinę paskatą tiems, kurie atsisakys savo senų taršių automobilių. Tokiu būdu tikimasi paskatinti žmones persėsti į naujesnius automobilius, atnaujinti šalies transporto priemonių parką ir sumažinti išmetamų teršalų kiekį. Tačiau ekspertai įžvelgia ir iki šiol neaptartų problemų, sakoma pranešime žiniasklaidai.
(0) 2019-04-14 -3
Europoje kilęs dyzelinių automobilių engimo vajus lietuviams nė kiek nerūpi. Ieškodami sau tinkamo automobilio, rodo statistika, skelbimų portaluose jie pasižvalgo į prabangesnius ir naujesnius modelius, tokie kol kas tokie įperkami ne visiems. Tad dažniausiai įsigyjami arba atvežti iš užsienio senstelėję modeliai, arba perperkami jau pavažinėti Lietuvoje.
(84) 2019-03-02 -46
Žygimantas Mauricas, banko „Luminor“ vyriausiasis ekonomistas, įsitikinęs, kad vadovaudamiesi mitu, jog naujo automobilio pirkti finansiškai neapsimoka, lietuviai ne tik važinėja prastesniais automobiliais, bet ir išleidžia jiems maždaug 30 proc. daugiau pinigų nei, pavyzdžiui, estai, įsigiję naują automobilį.
(0) 2019-02-24 -16
Gero naudoto automobilio įsigijimas yra malonus, tačiau daug laiko bei atidumo reikalaujantis procesas. Šalyje per 2018 metus įvyko 425 tūkst. naudotų automobilių sandorių, tačiau šimtai ar net tūkstančiai transporto priemonių parduodama slepiant defektus bei klastojant įvairius duomenis, o dažniausiai – pakeičiant automobilio ridą, rašoma pranešime.
(11) 2019-02-23 51
Vienintelio Tauragėje „Tesla“ elektromobilio savininkas Rytis Jurkauskas teigia – tai ne ekologija, o gyvenimo būdas. Vyras juokavo, kad namie liko tik dyzelinė žoliapjovė. O daugelio lietuvių noras vos kelis kilometrus kasdien važinėti į darbą su mažiausiai 2 litrų talpos varikliu jam apskritai nesuprantamas.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos