Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Automobilio priežiūros darbai
 
 

Automobilio priežiūros darbai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(9) 2020-10-19 -16
Bet kuris automobilių inžinierius patvirtins, jog vidaus degimo variklis be alyvos gali dirbti vos kelias minutes, tačiau Lietuvos rekordų knygoje užfiksuotas kur kas ilgesnis laikas. Praėjusį ketvirtadienį jis buvo dar kartą pagerintas – Vitoldas Milius su Antanu Pociumi keliolikos metų „Volkswagen Touran“ automobiliu, iš kurio variklio buvo išleista alyva, per 5 val. 23 min. nuvažiavo 307 kilometrus.
(0) 2020-10-16 -3
Kietųjų dalelių filtrai (DPF / FAP) jau tapo įprasta dyzelinių automobilių variklių dalimi, pastaraisiais metais jie pradėti naudoti ir benzininiuose varikliuose (GPF). Šie filtrai užtikrina veiksmingesnį išmetamųjų dujų valymą, todėl pasaulyje griežtėjant ekologijos reikalavimams filtrus dyzelinių automobilių vairuotojams naudoti šiandien privaloma. Dėl netinkamos priežiūros ar žinių stokos lengvai besikemšantys filtrai vairuotojams tampa nemažu galvos skausmu. Ekspertai pataria pirmiausia patikrinti, kokią alyvą naudojate – netinkami pasirinkimai gali kainuoti ir per tūkstantį eurų.
(0) 2020-10-11 0
Valytuvai turi svarbią reikšmę transporto priemonės saugumui. Kad pašalintų nuo stiklo lietaus vandenį, vabzdžius, purvą ir sniegą, jie turi būti pakankamai geros būklės. Eksploatuojami valytuvai susidėvi, todėl po tam tikro laiko ima valyti netolygiai, ant stiklo atsiranda dryžių. Siekiant užtikrinti ryškų, saugų matomumą net esant blogam orui, svarbu reguliariai tikrinti valytuvus ir pastebėjus, kad susidėvėjo, pakeisti.
(0) 2020-08-31 -9
Neretai pasitaiko situacijų, kai vairuotojai, priversti automobilio skysčius papildyti kito gamintojo ar kitokių savybių produktais, jų kokybę vertina pagal jų spalvas. Ekspertai įspėja, jog svarbu užtikrinti, kad pagrindiniai automobilio skysčiai atitiktų automobilio techninius reikalavimus. Be to, svarbu žinoti, kokius skysčius maišyti tarpusavyje galima, o kokių – ne, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
(0) 2020-07-03 8
Kad tepalus automobilio variklyje reikia keisti periodiškai, žino kiekvienas, tačiau specialistai pastebi, kad nepaisant vis didėjančio automobilių su automatinėmis pavarų dėžėmis pasirinkimo, vairuotojai vis dar neišsiugdo įpročio pasirūpinti ir jų alyvos keitimu, nors tai – bene dažniausia gedimų priežastis. Ką apie alyvos keitimą reikia žinoti „automato“ vairuotojams ir kodėl eksperimentai kainuoja brangiai?
(7) 2020-06-18 6
Lietuvoje oficialiai perdirbama mažiau nei ketvirtadalis visos rinkai patiektos automobilių alyvos ir tokia padėtis nesikeičia jau daug metų. Kur patenka likusi didžioji dalis seno automobilių tepalo ir kodėl aplinkosaugininkams tai kelia didelių rūpesčių?
(0) 2020-05-29 6
Kur dažniausiai naudojamas oro kompresorius? Toks klausimas užduodamas dažnai, o atsakymas paprastas – autoservisuose. Namų garažui pakanka ir rankinės pompos, tačiau autoservisui to nepakaks. Autoservise prie oro kompresoriaus jungiama daug įrengimų ir įrankių, taip pat ir darbų apimtis nesulyginamai didesnė. Suslėgtas oras reikalingas dažymui, paviršių valymui ir pneumatiniams įrankiams. Tad, kaip išsirinkti patį tinkamiausią?
(0) 2020-04-19 3
Susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič, ieškodamas būdų, kaip karantino metu minimizuoti socialinių kontaktų skaičių ir su tuo susijusias galimas rizikas, paragino Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) specialistus peržiūrėti techninės apžiūros vertinimo kriterijus ir bent laikinai sutrumpinti „didelių trūkumų“ sąrašą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
(0) 2020-04-14 -3
Nuo balandžio pradžios Lietuvoje oficialiai leidžiama žiemines padangas pakeisti vasarinėmis ir, termometrų stulpeliams kopiant raudonos ribos link, vairuotojai skuba savo transporto „apavą“ pasikeisti. Šylant orams tą padaryti pataria ir saugaus eismo ekspertai, akcentuodami, kad žieminės padangos ne visada gali užtikrinti reikiamą saugumą.
(0) 2020-04-06 -1
Nors COVID-19 pandemija daugelį žmonių užrakino namuose, kai kuriems tenka ir toliau važinėti į darbą. Ir turime būti dėkingi tiems žmonėms - medikams, vairuotojams, parduotuvių darbuotojams, maisto gamintojams, kurjeriams ir visiems kitiems čia nepaminėtiems. Tačiau automobiliai genda ir dabar, todėl „Ford“ pristato įdomią automobilių aptarnavimo programą „Be lietimo“.
(0) 2020-04-01 -3
Padangas keičiančių automobilių centrų darbuotojai tvirtina, kad dėl koronaviruso koreguojama padangų keitimo tvarka – jokių gyvų eilių, priimami tik iš anksto registruoti klientai. Tačiau specialistai įsitikinę: dėl sulėtėjusio gyvenimo padangų keitimo vajaus bent jau per pirmąsias dešimt balandžio dienų tikrai nebus.
(0) 2020-03-25 1
Dėl koranaviruso plitimo šalyje paskelbus karantiną, keliuose automobilių srautas sumažėjo. Tačiau kaip elgtis, jeigu vairuotojui šiuo sudėtingu metu prireiktų mechanikų pagalbos? Be to, itin svarbu greitai reaguoti į greitosios pagalbos ar policijos automobilių bei kurjerių automobilių gedimus. Dėl esamos padėties šių transporto priemonių krūvis ypač išaugo. Tad natūralu, kad kyla klausimas, kur remontuoti automobilį jam sugedus.
(0) 2020-02-29 9
Akylesnis praeivis nesunkiai pastebės, kad stovėjimo aikštelėse, ant kelio, šaligatvių, kur bent retkarčiais būna statomi automobiliai, netrunka atsirasti įvairiaspalvių dėmių. Tai ženklas, kad iš automobilio lašas po lašo prasisunkia įvairiausi skysčiai. Lietuviai dėl šito rūpintis pradeda tik tada, kai kas kartą kažkur stabtelėjus vietoje dėmelės lieka eksploatacinių skysčių bala. Visgi net ir ne vietoje nutiškęs lašas, sako specialistai, gali kainuoti apvalią sumą.
(9) 2020-01-29 14
„Ar jūs pasiruošę už EGR vožtuvo keitimą sumokėti tiek pat, kiek kainuotų atostogų savaitė dviem šiltuose kraštuose?“ – retoriškai klausiama viename šios detalės „išjungimą programiniu būdu“ siūlančios firmos tinklapyje.
(0) 2019-12-22 2
Daugiau nei du trečdaliai Lietuvoje registruotų automobilių yra varomi dyzelinu. Panašią dyzelinių automobilių srauto į mūsų šalį proporciją išlaikė iš šių metų automobilių importuotojai. Vis dėlto tokių automobilių pardavėjai ne visada atskleidžia, kokį pokštą jiems gali iškrėsti dyzelinis automobilis, jeigu jį naudosite tik mieste. Jeigu važinėsite tik trumpus atstumus, netrukus galite pajusti, kad jūsų mašinos variklis nebe taip gerai traukia, o gal ir visai neužsiveda.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos