Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Automobilio priežiūra žiemą
 
 

Automobilio priežiūra žiemą

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(2) 2019-02-01 17
Jei ryte priekinio stiklo gramdymas neduoda norimo efekto, priežastis aiški – jis užšalęs ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus. Ši problema atsiranda tuomet, kai nakčiai pastatyto automobilio salone yra gausu drėgmės.
(0) 2019-01-25 5
Spustelėjęs šaltukas tampa indikatoriumi, nurodančiu, kurie vairuotojai turi daugiausiai problemų su savo automobiliais. Dažniausiai jos kyla senų mašinų savininkams, tačiau nesirūpinant technika keblumų gali atsirasti bet kam.
(0) 2019-01-22 13
Netikėtai prasidėjus atodrėkiui, o oro temperatūrai tiek dieną, tiek naktį besisukant aplink 0 laipsnių, formuojasi ne tik varvekliai, bet ir daug žalos pridarančios sunkaus sniego nuošliaužos. Draudikai savo ruožtu perspėja, kad vyraujant permainingiems orams atsiranda ir papildoma rizika kelyje – nuo automobilių, ypač sunkvežimių krentantis sniegas bei ledas gali tapti rimto eismo įvykio priežastimi, rašoma pranešime žiniasklaidai.
(0) 2019-01-11 1
Iki paskutinės minutės pakeisti langų skystį į žieminį delsę vairuotojai susiduria su rimta problema. Plovikliui užšalus visa sistema neveikia, o važiuoti purvinam stiklui ribojant matomumą – itin pavojinga.
(19) 2019-01-10 -9
Sinoptikai sako, kad artimiausiomis dienomis ir naktimis bus vis šalčiau ir šalčiau. Nemažai vairuotojų tikriausiai sutiks, kad jiems yra tekę pakliūti į situaciją, kai šaltą žiemos rytą automobilis niekaip neužsiveda. Tai gali sugadinti visą dieną. Todėl specialistai LRT TELEVIZIJOS laidai „Laba diena, Lietuva“ pasakoja, kaip nepakliūti į tokią situaciją.
(3) 2019-01-09 7
Situacija keliuose rodo, kad kai kurie vairuotojai atsainiai žiūri į susikaupusį sniego ar ledo sluoksnį ant automobilio, o išvažiavę į gatves nenuvalytomis transporto priemonėmis kelia pavojų ne tik sau, bet ir aplinkiniams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
(0) 2018-12-26 8
Lietuviškos žiemos sąlygos yra pats geriausias maistas automobilio korozijai – temperatūrų skirtumai, drėgmė, druskos ir kiti ingredientai yra pagrindinis rūdžių patiekalas. Ar galima nuo to apsaugoti savo automobilį? LRT.lt kalbinti ekspertai sako, kad tinkama priežiūra ir automobilio laikymo sąlygos padės išvengti šoko, kai pavasario sulaukęs automobilis tampa rūdžių kalnu.
(7) 2018-12-26 -29
Langų gramdymas šaltą žiemos rytą yra vienas nemaloniausių darbų bet kuriam vairuotojui. Ypatingai tai erzina tuomet, kai reikia kur nors skubėti.
(4) 2018-12-24 -12
Dauguma vairuotojų žino, tačiau dauguma nuolat pamiršta, kad būtina nuolat stebėti padangų oro slėgį. Išmaniuose automobiliuose tai daro kompiuteriai, paprastesnėse versijose reikia įprasti tai atlikti patiems.
(0) 2018-12-07 6
Šaltais žiemos rytais neretai galima sulaukti kaimynų ar draugų pagalbos šauksmo su prašymu padėti užvesti automobilį. Į tokią situaciją galime pakliūti ir patys. Dažniausiu tokios problemos sprendimo būdu tampa užvedimo laidai. Bet kaip jais naudotis, kad pagalba netaptų papildoma problema?
(8) 2018-12-06 5
Kiekvieną žiemą, kai temperatūra nukrenta žemiau nulio, vairuotojai ir automobilių ekspertai diskutuoja, atrodytų, amžinu klausimu – ar užvedus per naktį stovėjusio automobilio variklį verta jį pašildyti, ar galima sėsti ir važiuoti iš karto?
(0) 2018-12-05 -1
Atėjus žiemai vairuotojus užklumpa daug nepatogumų – nuo automobilio reikia valyti sniegą, gremžti apledėjusius stiklus. Tačiau tai niekis, palyginti su nepatogumu, kurį kai kuriems tenka patirti dėl iš vidaus aprasojusių ar net apledėjusių langų. Ar įmanoma tai išspręsti, ar visgi teks nuleisti rankas ir susitaikyti, kad kitaip jau nebus?
(0) 2018-12-01 -24
Atėję šalčiai vairuotojams kelia papildomą galvos skausmą – kaip užtikrinti, kad ryte pavyktų užvesti variklį.
(0) 2018-10-26 -2
Automobilių padangų nusidėvėjimas įvairiose šalyse vertinamas skirtingai: vienose transporto priemonė gali dalyvauti eisme, kai protektoriaus gylis likęs 2 mm, kitose 3 mm yra per mažai. Padangų specialistai vieningai sutaria dėl kito skaičiaus – 4 mm. Nors gamintojai užtikrina, kad iki legalios ribos – 3 mm – jos visiškai atlieka savo funkcijas, prieš artėjantį žiemos sezoną reikėtų protektorių patikrinti. Jeigu jo gylis 4 mm, verčiau jas utilizuoti ir montuoti naujas, rašoma pranešime.
(1) 2018-10-25 1
Spalio pabaiga vairuotojams – galvos skausmo metas. Gyvenantys tolėliau nuo pagrindinių miesto gatvių ir užmiesčiuose sako, kad rytais tenka nugramdyti automobilio langus, o kelius papuošia ledukas. Norėtųsi žieminių padangų, tačiau ką daryti, jei šios – dygliuotos, pagal įstatymus legaliomis tapsiančios tik nuo lapkričio 1 dienos?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos