Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Automobilio sandara ir remontas
 
 

Automobilio sandara ir remontas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-10-13 28
Joks bateriją turintis prietaisas amžinai netarnaus ir elektromobiliai čia nebus išimtis. Su kiekvienais metais elektromobilio tarp įkrovimų įveikiamas atstumas vis traukiasi, kol galiausiai ateina diena, kai reikia keisti bateriją. Bet kokiu greičiu elektromobilio galimybės iš tikrųjų nyksta?
(1) 2021-09-30 25
Dauguma vairuotojų Lietuvos keliuose nėra pirmieji savo automobilių savininkai. Naudoto automobilio pirkimas dažnai kelia nemažai streso ir nerimo - kaip žinoti, ar mašina buvo gerai prižiūrima? Ar ji netaps juodąja skyle pinigams ir laikui? Žengdami į elektromobilių amžių turėsime iš naujo mokytis pirkti automobilius. O gal ši procedūra bus dar paprastesnė?
(29) 2021-09-21 13
Nors ir automobiliai su vidaus degimo varikliais su laiku praranda kai kurias savo savybes (pavyzdžiui, galią), elektromobilių baterijų senėjimo labai baiminasi naudotų automobilių pirkėjai. Ir priežasčių nerimauti yra - skelbiama, kas „Volkswagen ID.3“ baterija sensta greičiau nei tikėtasi.
(30) 2021-09-17 10
Variklio alyvos klampumas – vienas iš svarbiausių parametrų, apie kurį tikrai yra girdėjęs ne vienas automobilio vairuotojas. Visgi šiandien vis dar gausu mitų, kad vienokio ar kitokio klampumo alyva vienodai gerai tinka bet kuriam varikliui – ekspertai perspėja, jog tai netiesa ir vardija rizikas, kurios laukia, nesilaikant reikalavimų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
(22) 2021-09-14 30
Elektromobilių patikimumas žmonėms vis dar kelia nerimą. Žinoma, didžiausi veiksniai, stabdantys elektromobilių plitimą, vis dar yra kaina, įveikiamas atstumas tarp įkrovimų ir įkrovimo laikas. Bet baiminamasi ir senstančių baterijų. Bet kas nutinka, kai sugenda „Tesla Model S“ baterija? Kiek iš tikrųjų kainuoja jos keitimas?
(0) 2021-09-10 47
„Tesla“ tai padarė - elektromobilių gamintojas gavo naujos valytuvų technologijos patentą. Prireikė poros metų, bet, atrodo, „Tesla“ rimtai ketina stiklą valyti lazeriu.
(3) 2021-09-03 19
Ar tikrai azoto naudojimas padangose yra pranašumas, pavyzdžiui, geresnė degalų ekonomija, sklandesnis važiavimas ar ilgesnis padangų tarnavimo laikas?
(1) 2021-08-18 5
Senos elektromobilių baterijos nėra šiukšlė. Jos gali būti perdirbtos ar pritaikytos kitiems energijos saugojimo sprendimams. Bet kaip jas išardyti? Dažnai tai daroma rankomis, bet tai - pakankamai pavojinga ir brangu.
(0) 2021-08-05 -59
Vienas iš didžiausių elektromobilių privalumų - pigi priežiūra. Jie turi labai nedaug judančių dalių, todėl juose nėra kam dėvėtis ir gesti. Ir filtrų gerokai mažiau, o apie alyvą net nereikia galvoti. Net ir stabdžių kaladėlės mažiau dėvisi, nes naudojamos regeneracinės stabdžių sistemos. Tai kodėl „Car and Driver“ žurnalistai teigia, kad „Tesla Model 3“ priežiūra yra per brangi?
(0) 2021-08-02 17
6–7 dešimtmečiai buvo laikotarpiai, stipriai paveikę daugelį Vakarų pasaulio aspektų: greitą maistą, roko muziką ir automobilius. Amerikiečiai domėjosi automobiliu kaip asmenybės įprasminimu ir ėmė juos modifikuoti taip, kad jie būtų prašmatnesni ir dar labiau geidžiami. Vedama šios intencijos, Ohajuje įsikūrusi „Goodyear Tyre & Rubber Co.“ pradėjo eksperimentuoti su „rytojaus padanga“.
(10) 2021-07-19 11
Ilgą laiką kartojama, kad elektromobiliams nereikia pavarų dėžės. Tiesiog elektrinio variklio sukimo momento kreivė yra lygesnė ir buvimas „teisingų“ variklio sūkiu diapazone nėra toks svarbus kaip vidaus degimo varikliams. Bet „Bosch“, atrodo, nori pakeisti šį įsivaizdavimą - didžiausias automobilių dalių gamintojas sukūrė naują bepakopę transmisiją elektromobiliams.
(27) 2021-06-10 -3
Elektromobiliai iš tikrųjų pradės dominuoti tik tada, kai jais bus užpildyta ir naudotų automobilių rinka. Tik naudoto elektromobilio pirkimas yra labai sudėtingas, kaip praneša puslapis „Vice“.
(0) 2021-05-17 -4
Kondicionieriaus sistema automobilyje važiuojant vasarą leidžia apsisaugoti nuo karščio. Ar ji turi trūkumų? Žinoma. Kondicionieriaus ventiliaciniuose kanaluose besikaupianti drėgmė – ideali terpė veistis grybeliams ir bakterijoms, kurie gali būti pavojingi sveikatai. Juos būtina reguliariai naikinti.
(0) 2021-05-14 0
Vasara daugelio vairuotojų vienintelė atgaiva automobilyje – kondicionierius. Tiesa, ne bet koks, o gerai veikiantis kondicionierius. Juk reikalas tas, kad po ilgos, šaltos, „lietuviškos“ žiemos ne kiekvienas kondicionierius veikia taip, kaip turėtų. Be to, tikrai ne kiekvienas vairuotojas žino, kad, norint turėti tinkamai veikiantį kondicionierių, patartina reguliariai, bent kartą per mėnesį, įjungti jį ir leisti jam kurį laiką padirbti pačiu šalčiausiu režimu, net jeigu tuo metu ir nereikia vėsinti į saloną tiekiamo oro.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos