Automobilių spūstys
Žymės vieta žymių medyje:
|
||||
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
|
||||
|
||||


Kam nėra tekę pakiurksoti didesnėje ar mažesnėje eismo spūstyje? Šiaip ne taip pasieki šviesoforą, o čia, lyg tyčia, tau įsižiebia raudona. Pyksti, širsti. Gal net pradedi nesilaikyti saugaus atstumo ir "prisikabini" prie važiuojančio priešais. Ir taip tik stabdai eismą. Auksinė taisyklė važiuojant sraute – laikytis atstumo aukso viduriuko tarp priešais ir iš paskos važiuojančių mašinų. "Uodegaudamas" (prisikabinęs prie važiuojančio priešais) STABČIOJI ir sudarinėji kamščius. Visi eismo spūsčių susidarymo ypatumai – šiame kompaktiškame vaizdo siužete.


Vos prieš 300 metų pagrindinė susisiekimo rūšis buvo pėsčiomis. Miestų dydis buvo toks, kad galima būtų susisiekti pėsčiomis. XIX a. pabaigoje Vilniuje buvo tramvajus. Jis vadinosi Vilniaus arklinis tramvajus. Jis turėjo 2 arklio galias. Nuo kalno pradėdavo važiuoti greičiau, o į kalną lėčiau.