Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Aviacijos istorija
 
 

Aviacijos istorija

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-08-30 24
Aviacijos, kosmoso ir karinės pramonės kompanija „Northrop Grumman“ anksčiau šiais metais paskelbė, kad kurs savo antrąjį sunkiai radarų pastebimą „skrendančio sparno“ tipo lėktuvą „B-21 Raider“, kuris turėtų pakeisti legendinį „B-2 Spirit“.
(0) 2019-08-09 3
Rugpjūčio 5 d. visi norintys galėjo stebėti kaip legendinis Antrojo pasaulinio karo laikų naikintuvas „Spitfire“ vėl pakyla į dangų. Savo keturis mėnesius truksiančią kelionę aplink pasaulį lėktuvas pradėjo iš Gudvudo (Didžioji Britanija) aerodromo. Manoma, kad kelionės metu jis nuskris 43 500 km.
(0) 2019-08-01 6
Tyrinėtojas Robertas Ballardas, kuris 1985 metais vandenyno dugne surado nuskendusį „Titaniką“, leidžiasi į naują žygį – ieškoti garsiosios aviatorės Amelijos Earhart lėktuvo, 1937 metais dingusio virš Ramiojo vandenyno.
(19) 2019-07-09 49
1986-aisiais įvyko neįprasta „Aeroflot“ lėktuvo „Tupolev Tu-134A“ katastrofa. Iš Sverdlovsko (dabartinio Jekaterinburgo) į Grozną skridęs orlaivis nesėkmingai nusileido ir apsivertė. Tačiau dėl to kalti ne orai ir net ne lėktuvas - tiesiog pilotai susilažino ir užtraukė užuolaidas.
(1) 2019-04-15 18
„Empire State Building“ yra vienas garsiausių pasaulio dangoraižių. Niujorke stovintis statinys duris atvėrė 1931 metų gegužės 1 dieną - nuo pirmųjų eskizų iki atvertų durų praėjo tik pusantrų metų. Iki pat 1970 metų 443,2 metrų ir 102 aukštų „Empire State Building“ buvo aukščiausias pasaulio dangoraižis. Tai yra tiesiog įspūdingas inžinerinis objektas, tačiau vienas planas liko neįgyvendintas - „Empire State Building“ viršūnei buvo numatyta specifinė funkcija.
(0) 2019-04-11 52
JAV ne vienoje vietoje galima pamatyti dideles betonines rodykles. Jos yra labai senos ir daugelis žmonių jau neprisimena, kam jos buvo skirtos. Todėl kartais žmonės prisigalvoja įvairių versijų, kurios dažnai neturi nieko bendro su realybe. Tai kam jos iš tikrųjų buvo skirtos.
(0) 2019-03-19 9
Pasaulyje yra daug keistų lėktuvų, tačiau kuris keisčiausias? Lenkijoje gamintas „PZL M-15 Belphegor“ yra rimtas kandidatas į šį titulą. Tai – lėčiausias pasaulio reaktyvinis lėktuvas ir vienintelis masinės gamybos biplanas su reaktyviniu varikliu.
(3) 2018-11-30 14
1957 metais Sovietų sąjungoje į dangų pakilo sunkusis transportinis sraigtasparnis Mil Mi-6. Tai buvo didžiulis orlaivis, galintis gabenti 12 tonų krovinį. Greitai imta kurti skraidančio krano versiją, tačiau Mi-6 šiame vaidmenyje turėjo trūkumų. Vienas pagrindinių iš jų – ribotas maksimalus krovinio svoris. Tai paskatino ilgakojo Mi-10 kūrimą.
(6) 2018-11-29 20
1942 metais pačiame Antrojo pasaulinio karo įkarštyje per Atlantą plaukiojusius Sąjungininkų laivus reguliariai apšaudydavo vokiečių povandeniniai laivai, taip sutrikdydami atsargų ir karių kelionę į Europą, skelbia mashable.com.
(0) 2018-10-16 8
Chrisui Gleadellui iš Šeringamo (Jungtinė Karalystė) šių metų rugsėjį pasisekė – jis beveik nukrito, kai vaikštinėdamas Norfolko paplūdimiu užkliuvo už kažkokių gelžgalių.
(0) 2018-08-08 10
Kelionės lėktuvu yra saugios ir patogios. Tačiau aviacija yra taip išsiplėtusi ir tokia sena, kad katastrofų tikrai būta. Tarp jų - ir tokių, kurių buvo įmanoma išvengti, jei tik ne visiškai kvailos klaidos ir neapsižiūrėjimas. Na kam lėktuve tas krokodilas?
(0) 2018-07-25 56
Naikintuvai turi katapultas, kad pilotai galėtų išsigelbėti iš beviltiškų situacijų. Būtent tai ir padarė kapitonas Gary Faustas, kuomet 1970 metų vasario 2 dieną jo pilotuojamas „Convair F-106 Delta Dart“ ėmė nevaldomai suktis. Tik tas nevaldomas skrydis baigėsi keisčiausiu nusileidimu, kokį tuomet tik buvo matę kariškiai.
(1) 2018-06-25 22
Apie ką pirmiausia pagalvojate, išgirdę žodį „kapitonas“? Tikriausiai prieš akis iškyla prie laivo vairo stovintis žmogus. O galbūt vyriausias lėktuvo įgulos narys? O gal karininkas? Ką apskritai reiškia žodis „kapitonas“ ir kodėl jis taip plačiai naudojamas?
(0) 2018-05-25 38
„Lockheed P-2 Neptune“, „Convair B-36 Peacemaker“, „Ryan FR Fireball“ - tai tik keli lėktuvų su dviem skirtingomis variklių technologijomis pavyzdžiai. Stūmoklinių variklių šiems lėktuvams nepakako, todėl jie naudojo ir reaktyvinius. Tačiau kodėl tuomet buvo naudojami ne tik reaktyviniai varikliai? Kam ta sena propelerinių variklių technologija? Ir kodėl tada dabar tokių lėktuvų nebėra?
(2) 2018-03-18 15
Bepiločiai orlaiviai, populiariai vadinami tiesiog dronais, neabejotinai yra ateities karų ginklas. Kol kas net sunku įsivaizduoti, kas juos kada nors išstums iš mūšio lauko. Įprastus orlaivius keis bepiločiai, panašus likimas laukia ir tankų, povandeninių laivų ir visos eilės kitų ginklų – ar jūs galite įsivaizduoti, kas seks po bepiločių orlaivių? Tai yra labai efektyvus ginklas, leidžiantis beveik be jokios rizikos saviems kariams naikinti taikinius. Šiame straipsnyje trumpai pažvelgsime į karinių dronų istoriją ir itin keistus etinius klausimus, kurie vis iškyla visuomenės diskusijose apie bepiločių orlaivių panaudojimą karyboje.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos