Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Bakterijų infekcijų sukeltos ligos

Bakterijų infekcijų sukeltos ligos

Žymės vieta žymių medyje:

(1) 2016-10-26 23
„Tai yra kažkas iš siaubo filmų srities“, – Merilando valstijos (JAV) miestelio Salisberio vietiniam leidiniui „Daily Times“ sakė Marcia Funk, kuriai teko bejėgiškai stebėti, kaip jos 46 metų vyras vos per 4 dienas buvo sunaikintas mėsėdės bakterijos.
(0) 2016-10-05 32
Dar dvi jaunos amerikietės šią vasarą mirė nuo amebų, kurios joms įsigraužė giliai į smegenis. Mokslininkai jau nustatė, kodėl tai vyksta, praneša „New Scientist“.
(2) 2016-10-03 84
Malaizietė Shu Lam, kartu su Melburno universiteto kolegomis sukūrė naują kovos su superbakterijomis, galinčiomis įveikti visus žinomus dabartinius antibiotikus, būdą, rašoma „The Telegraph“.
(3) 2016-08-26 -24
Matematikui ar fizikui tai galingas sprogimas, kurio metu į aplinką iššaunamas karšto ir drėgno oro pliūpsnis. Visiems likusiems – paprasčiausias čiaudulys, skelbia npr.org.
(1) 2016-08-01 17
Mokslininkai tikina atradę tai, kas, jų manymu, gali būti lemiamas ginklas kovoje su superbakterijomis, pasižyminčiomis viena bjauria savybe – jos yra atsparios net ir patiems stipriausiems vaistams.
(0) 2016-07-20 7
Verta nepamiršti, kad būtina gerai nuplauti parduotuvėse pirktas salotas, nes jose gali slypėti grėsmingos bakterijos. Šiuo metu fiksuojamas šio pavojaus protrūkis – vien tik JK nuo jų mirė net 2 žmonės, 150 užkrėsti.
(3) 2016-07-14 27
JAV mokslininkai atrado naują gyvybės formą, kuri slepiasi žmonių seilėse – tai parazitinė bakterija, mintanti kitomis. Ji turi vos 700 genų ir yra pirmoji bakterija, kurios išlikimas visiškai priklauso nuo kitų mikrobų.
(0) 2016-04-25 43
Suskaudo dantį? Žinoma, būtina kreiptis į odontologą, tačiau, ką daryti, jei skausmą reikia kiek pakentėti?
(2) 2016-03-18 38
54 žmonės JAV Viskonsino valstijoje nuo lapkričio mėnesio buvo užkrėsti bakterija Elizabethkingia, 15 iš jų mirė. Iki šiol nebuvo žinoma atvejų, kad nuo šios bakterijos žmonės sirgtų tokiu mastu. Ekspertai teigia, kad tai – beprecedentis atvejis, rašo sciencealert.com.
(1) 2016-03-14 -12
Lūžinėjantys ar grublėti nagai, baltos dėmės ar dryžiai nago plokštelės paviršiuje. Kai tokie pakitimai žmonėms kelia nerimą, jiems neretai prireikia ir gydytojų pagalbos.

Jūsų požiūris