Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Bakterijų infekcijų sukeltos ligos

Bakterijų infekcijų sukeltos ligos

Žymės vieta žymių medyje:

(6) 2019-10-13 17
Indijoje pacientams ir jų šeimoms iškyla nelengva dilema: atsisakyti gyvybę gelbstinčio gydymo ar rizikuoti mirti nuo gyvybes šienaujančios infekcijos.
(0) 2019-10-02 22
Vienoje ligoninėje Vokietijoje naujagimiai susidūrė su vaistams atspariomis bakterijomis. Patogenai, lotyniškai vadinami Klebsiella oxytoca, kėlė tikrą galvos skausmą tiek medikams, tiek tėvams, tačiau problema buvo išspręsta pašalinus vieną skalbimo mašiną. Sužinoję mokslinio tyrimo rezultatus galbūt geriau apgalvosite ir savo pačių buitinius prietaisus.
(0) 2019-07-01 0
Nemalonus musių zvimbimas yra niekai palyginus su tuo, kokią grėsmę sveikatai jos gali kelti. Neseniai paskelbto tyrimo rezultatai rodo, kad beveik 9 iš 10 skraidančių vabzdžių, sugautų septyniose Didžiosios Britanijos ligoninėse, turi kenksmingų bakterijų, rašoma sciencealert.com.
(1) 2019-06-26 3
Vandenyne gyvenančios žmogaus kūno audinius ėdančios bakterijos plinta į pakrančių vandenis, kuriose jų anksčiau nebuvo. Ir dėl to kalta klimato kaita, skelbiama naujoje ataskaitoje.
(0) 2019-06-17 1
Išmatų transplantacija (techniškai, išmatų mikrobiotos transplantacija) yra vienas iš būdų gydyti Clostridium difficile bakterijų infekcijas. Donorai privalo būti sveiki, išmatos gali būti perkeliamos keliais skirtingais būdais. Tačiau dabar aiškėja, kad procedūra ne visuomet baigiasi sėkmingai - pačiais blogiausiais atvejais pacientą gali ištikti ir mirtis.
(0) 2019-04-09 6
Vakcinų priešininkus skiepai gąsdina labiau už vaiko mirties grėsmę: dviejų prieš skiepijimą nusiteikusių amerikiečių vaikas net 47 dienas prasikankino pediatriniame intensyvios terapijos skyriuje, nes susirgo stablige – itin sunkia bakterinės kilmės liga, nuo kurios lengva apsisaugoti skiepais, rašo „Ars Technica“.
(1) 2019-01-15 54
Atlikę tyrimus Tarptautinėje kosminėje stotyje, mokslininkai pastebėjo, kad kai kurios bakterijų rūšys ypač gerai „jaučiasi“ mikrogravitacijos sąlygomis. Kosmose jos mutuoja bei pradeda ypatingai greitai daugintis – ne pati šviesiausia perspektyva, žinant, kad ant žmogaus kūno bei jo viduje gyvena milijonai mikroorganizmų, rašoma svetainėje „Science Alert“.

Jūsų požiūris