Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Bakterijų infekcijų sukeltos ligos

Bakterijų infekcijų sukeltos ligos

Žymės vieta žymių medyje:

(4) 2017-12-24 120
Vilniaus universiteto (VU) Gyvybės mokslų centre mikrobiologė dr. Eglė Lastauskienė atliko paprastą eksperimentą, kurio rezultatai išaiškino, kas iš tikrųjų geriausiai kovoja su bakterijomis, o kas mikroorganizmų naikintojais tituluojami be reikalo.
(3) 2017-05-23 31
<em>Šylantis klimatas gali ne tik <a href="http://www.technologijos.lt/n/mokslas/gamta_ir_biologija/S-61726/">pražudyti saugomus augalų įvairovės pavyzdžius</a>, bet ir atgaivinti tai, ką pamir
(6) 2011-09-20 22
Mus nuolatos supa daugybė bakterijų, tik ne visos yra pavojingos žmogaus sveikatai ir gyvybei. O ypač didelio mokslininkų dėmesio sulaukia tos bakterijos, kurios ne tik pavojingos, bet dar ir atsparios plataus vartojimo antibiotikams bei dezinfekcijos priemonėms. Vienas iš tokių egzempliorių – bakterija Pseudomonas aeruginosa.
(1) 2019-01-15 54
Atlikę tyrimus Tarptautinėje kosminėje stotyje, mokslininkai pastebėjo, kad kai kurios bakterijų rūšys ypač gerai „jaučiasi“ mikrogravitacijos sąlygomis. Kosmose jos mutuoja bei pradeda ypatingai greitai daugintis – ne pati šviesiausia perspektyva, žinant, kad ant žmogaus kūno bei jo viduje gyvena milijonai mikroorganizmų, rašoma svetainėje „Science Alert“.
(0) 2017-07-03 44
Praėjo jau penkeri metai nuo tada, kai Aimee Copeland prarado rankas, visą kairę koją ir dešinę pėdą. Ir viskas prasidėjo nuo visiškai nekaltos pramogos 2012 metų gegužės 1 dieną, rašo news.com.au.
(1) 2016-03-14 -12
Lūžinėjantys ar grublėti nagai, baltos dėmės ar dryžiai nago plokštelės paviršiuje. Kai tokie pakitimai žmonėms kelia nerimą, jiems neretai prireikia ir gydytojų pagalbos.
(9) 2013-03-16 34
Nors šie bakterijomis užkandžiauti mėgstantys mikroskopiniai padarai didelio estetinio pasigėrėjimo ir nekelia, jie galėtų būti realus ginklas prieš įvairias infekcines ligas. Tai – bakteriofagais vadinami virusai.
(1) 2015-07-24 68
Daugiau nei prieš penkiasdešimt metų žmonės valgė geresnius bananus. Tada jie buvo skanesni, ilgiau išsilaikydavo švieži, jiems nereikėjo papildomo brandinimo ir nokinimo. Paprastai kalbant, tai buvo geresni vaisiai, nes jų pasirinkimas buvo didžiulis, bananų veislių buvo daugiau ir įvairių.
(9) 2014-05-21 26
Šiuolaikinei civilizacijai gana sėkmingai pavyko susidoroti su per maistą plintančiomis žarnyno infekcinėmis ligomis, tačiau už tai turime susimokėti kitais susirgimais, lydimais 100 dienų alkio, nežmoniško skausmo ir nemigos.
(0) 2017-07-05 -3
Ketvirtadienį Europos Komisija priėmė naują veiksmų planą, skirtą atsparumo antimikrobinėms medžiagoms (AAM) problemai spręsti. Ji įgauna vis didesnį mastą – kasmet dėl jos Europos Sąjungoje miršta 25 000 asmenų ir patiriama 1,5 mlrd. eurų ekonominių nuostolių.
(4) 2018-01-29 11
Kiekvieną dieną 125 tūkst. vilniečių grįžta namo išsitepę drabužius, rankas, o gal ir kitas kūno vietas fekalijomis. Taigi parneša į savo butus, kambarius ir kitokius būstus išmatų smarvę.
(7) 2017-01-19 2
Kuomet katė įkanda žmogui, jos aštrūs iltiniai dantys lengvai perveria odą, palikdami mažas, tačiau labai gilias žaizdas. Šios žaizdos greitai užgyja, dėl to po oda įkalinamos kačių burnos bakterijos, kur jos greitai ir nesunkiai dauginasi.
(1) 2016-10-26 23
„Tai yra kažkas iš siaubo filmų srities“, – Merilando valstijos (JAV) miestelio Salisberio vietiniam leidiniui „Daily Times“ sakė Marcia Funk, kuriai teko bejėgiškai stebėti, kaip jos 46 metų vyras vos per 4 dienas buvo sunaikintas mėsėdės bakterijos.
(2) 2016-03-18 38
54 žmonės JAV Viskonsino valstijoje nuo lapkričio mėnesio buvo užkrėsti bakterija Elizabethkingia, 15 iš jų mirė. Iki šiol nebuvo žinoma atvejų, kad nuo šios bakterijos žmonės sirgtų tokiu mastu. Ekspertai teigia, kad tai – beprecedentis atvejis, rašo sciencealert.com.
(1) 2015-05-22 62
18-os metų amžiaus britė Jessica Greaney vos neapako, nes į jos akį pateko parazitas ir pradėjo graužti rageną. Mergina manė, kad tai – tiesiog akies infekcija, bet akis buvo ne tik paraudusi – ji ištino iki golfo kamuoliuko dydžio. Gydytojai vėliau nustatė, kad tai – bakterija Acanthamoeba Keratitis.

Jūsų požiūris