Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Bėgiojimas ir vaikščiojimas
 
 

Bėgiojimas ir vaikščiojimas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-06-19 13
Suaugusiems rekomenduojama du kartus per savaitę dirbti su svoriais ir stiprinti raumenis, o taip pat atlikti ir aerobinių pratimų. Tokias naujas gaires paskelbė įtakingi Jungtinės Karalystės medikai, skelbia BBC.
(0) 2020-04-30 1
Karantino metu, kai sporto salės uždarytos ir rekomenduojama vengti bet kokio kontakto su svetimais žmonėmis, dažniausias fizinis aktyvumas yra vaikščiojimas maršrutu sofa – šaldytuvas – lova. Kaip fizinį aktyvumą išlaikyti ir per karantiną, laidoje „Sveiki! Su gydytoju Morozovu“ pasakojo gydytoja reabilitologė Brigita Paulienė.
(0) 2020-04-29 -2
Fizinis aktyvumas visuomet naudingas sveikatai, tačiau prakalbus apie senatvės atitolinimą – vien mankštintis nepakanka. Dar blogiau – neteisingai mankštinantis poveikis gali būti kaip tik priešingas, ir jūs, užuot atjaunėję, pakenksite savo imunitetui bei sendinsite savo organizmą.
(0) 2020-04-19 -4
Sveikos gyvensenos ir mitybos specialistas Artūras Sujeta sako, kad kelių kilogramų lengvai būtų galima atsikratyti vos atsisakius vieno produkto – gazuotų gėrimų. Ekspertas turi ir kitų patarimų, kaip karantino metu išlaikyti gerą figūrą ar ją net pagerinti.
(0) 2020-02-22 22
Grįžę namo po sunkios darbo dienos krentate ant sofos ar išsitiesiate patogiame krėsle, o tada ten pat praleidžiate visą vakarą, kol susiruošiate miegoti. Toks poilsio būdas tikriausiai dažnas scenarijus kiekvienuose namuose. Tačiau yra blogų žinių – ilgiau užsisėdėjus, sveikatai nebepadės ir intensyvus sportas. Negana to, labai greitai jums padidės rizika susirgti 40 lėtinių ligų, o gyvenimas smarkiai sutrumpės.
(0) 2020-02-08 11
Nuovargis, mieguistumas, energijos trūkumas – tikriausiai daugelį lietuvių kankinantys žiemos palydovai. Ką daryti, kad po sunkios dienos kritę į lovą išsimiegotume geriau, o ryte atsibustume žvalesni? Trys specialistai – gydytojas Valerijus Morozovas, ajurvedos konsultantė, gydytoja Asta Keturkienė ir žolininkas Marius Lasinskas suprantamai ir lengvai paaiškino, ką daryti, kad šiuo sezonu jaustumėmės geriau.
(0) 2020-01-21 5
Lengvas 30-ties minučių pasivaikščiojimas kasdien yra puikus būdas pagerinti sveikatą ir išlikti geros fizinės formos. Mažiausiai 15-likos minučių pasivaikščiojimas per dieną pagerina lankstumą, širdies ir kraujagyslių sveikatą, smegenų veiklą, sumažina diabeto ir osteoporozės riziką ir padeda sudeginti kalorijas.
(1) 2020-01-16 2
Ar svajojate kada nubėgti maratoną? Tai - ypatingas fizinis išbandymas, kuriam kasmet ryžtasi tūkstančiai žmonių. Galbūt į jų gretas prie starto linijos stosite ir jūs, kai sužinosite, kaip tai padeda nubraukti net keturis metus nuo jūsų širdies ir kraujagyslių sistemos amžiaus.
(1) 2019-12-17 0
Mityba ir fizinis aktyvumas yra du „stipriausi“ įrankiai, kuriuos tinkamai naudojant galime ne tik pakeisti savo kūno svorį bei išvaizdą, bet ir stipriai pagerinti sveikatą. Pradėjusiam sportuoti žmogui būtina žinoti šias paprastas, bet veiksmingas taisykles, sako Gym+ sporto klubo trenerė, treniruojanti sveikatingumo projekto Healthy Fit dalyves, Agnė Girniūtė, rašoma pranešime spaudai.
(2) 2019-11-29 2
Tai nieko nekainuoja, tam nereikia jokios įrangos, pliusas – gali mėgautis aplinka. Nieko stebėtino, kad tai – pasaulyje populiariausia sporto šaka.
(1) 2019-11-07 20
Neturėkite žalingų įpročių ir sveikai maitinkitės - tai yra paprasčiausi būdai sumažinti savo mirties riziką. Tačiau yra ir dar vienas labai efektyvus būdas gyventi ilgiau ir sveikiau. Jis ne tik sumažina mirties riziką, bet ir sukelia didžiulį malonumą.
(0) 2019-11-07 11
Šiomis dienomis JAV profesorius dr. Williamas S. Harrisas vieši Lietuvoje ir patirtimi apie širdies bei kraujagyslių ligų prevencijos būdus dalijasi su šalies medikais. Profesoriaus nuomone, tai, ką jis turi pasakyti, ypač pravartu išgirsti visuomenei, nes Lietuvos gyventojai ypač dažnai miršta nuo širdies ir kraujagyslių ligų.
(0) 2019-10-16 2
Lėta eisena – tai ne ženklas, kad žmogui patinka lengvi pasivaikščiojimai. Anot naujo tyrimo, lėta eisena gali būti rimtų fizinės ir protinės sveikatos trūkumų požymis, rašo „Science Alert“.
(0) 2019-09-25 6
Mes kasdien dirbame, mūsų gyvenimas pilnas streso ir triukšmo. Atrodo, vos nutaikius laisvą minutę prisėsti ant sofos ir tiesiog nieko neveikti yra tikras malonumas. Bet ar ilgai taip galima sėdėti? 2 savaitės gali būti per ilgai.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos