Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Bendri mitybos įpročiai
 
 

Bendri mitybos įpročiai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(5) 2019-02-17 7
Prancūzijos mokslininkai paskelbė didelės apimties studiją, pirmąkart atskleidžiančią statistiškai pagrįstą ryšį tarp smarkiai perdirbto maisto vartojimo ir didesnės mirties rizikos, bet tyrėjai perspėjo, kad reikia nuodugniau išnagrinėti, kokie mechanizmai tai lemia.
(0) 2019-02-09 5
Vitaminas D mums yra be galo svarbus, bet jo nepadauginkite – saikas reikalingas visur, net kalbant apie vitaminus, LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ sako Lietuvos sveikatos mokslų universiteto profesorius Alvydas Unikauskas. Jis teigia, kad vitamino D ir kalcio derinys be dar vienos sudedamosios dalies gali tapti pavojingas.
(1) 2019-02-09 9
Vieniems, atrodo, pakanka vos žvilgtelėti į pyrago gabalėlį ir jau priauga papildomų kilogramų, o kitiems, kad ir kiek, kada ar ką bevalgytų, svorio kaip nebūta.
(0) 2019-02-08 7
Potraukis saldžiam, sūriam, riebiam maistui ar konkrečiam produktui, pavyzdžiui, šokoladui, iš tiesų yra mūsų kūno nevalingi signalai, rodantys, ko iš tikrųjų mums trūksta. LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ taip sako Lietuvos sveikatos mokslų universiteto profesorius Alvydas Unikauskas. Jis priduria, kad jei suprasime, kodėl taip norisi tam tikro maisto, galėsime lengviau suvaldyti savo užgaidas.
(0) 2019-01-29 12
Nors lupdami ir pjaustydami svogūnus ašarojame, tai niekis, palyginti su tuo, kokią naudą jie teikia sveikatai, LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ sako A. Unikauskas. O gamindami, priduria jis, turėtumėte žinoti, kada ir kokius svogūnus naudoti, pavyzdžiui, raudonųjų svogūnų tikrai neverta kaitinti.
(10) 2019-01-22 -8
Iki 2050 metų žmonės visame pasaulyje valgys pusryčių košę, ryžių pietus, lęšių ir daržovių vakarienę, o kartą per kelias savaites galės sukirsti mėsainį – taip apibendrintai būsimą kasdienę dietą įsivaizduoja dešimtys sveikatos ir aplinkosaugos ekspertų.
(0) 2019-01-09 -34
Pieno produktai daugeliui mūsų neatsiejami nuo pusryčių: pienu gardiname kavą, mielai juo užpilame dribsnius ar avižinę košę, neretai ryte renkamės valgyti ir varškę, jogurtą arba sūrelius. Bet ar dažnai vartoti pieno produktus sveika? Vilnietė gydytoja dietologė Žana Antonova neabejoja, kad taip. Neišbraukti pieno produktų iš savo raciono ji rekomenduoja net ir netoleruojantiems laktozės.
(1) 2019-01-05 -1
Garsus Antikos filosofas Sokratas yra pasakęs: „Valgyti reikia, kad gyventum, o ne gyventi, kad valgytum.“ Ar susimąstome apie tai, kai suvalgome visą lėkštę močiutės gamintų cepelinų su spirgučiais, na, o vėliau dar bandome sušlamšti sausainėlių, šokolado, saldainių ir paskutinį torto gabaliuką? Greičiausiai - ne. Tačiau tokį požiūrį derėtų keisti, kadangi laikui bėgant išties galime pradėti atrodyti kaip cepelinai, o ir jaustis kur kas prasčiau.
(1) 2019-01-04 15
Natūrali atranka nėra vienintelis veiksnys, skatinantis evoliuciją, teigia evoliucinės genetikos profesorius Laurence’as D. Hurstas iš Bato universiteto (Jungtinė Karalystė). Ir tai vyksta greičiau nei bet kada anksčiau, rašo independent.co.uk.
(11) 2019-01-02 -7
Jungtinės Karalystės ir Amerikos mokslininkai rado būdą, kaip išvengti daugiau nei 200 tūkstančių mirčių nuo vėžio, insulto ir širdies ligų visame pasaulyje. Jie siūlo apmokestinti raudoną mėsą ir perdirbtus jos gaminius. Lietuvoje į šį siūlymą žvelgiama skeptiškai.
(13) 2018-12-28 -9
Pasaulyje atsisakančių mėsos gretos auga milžinišku tempu. Pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje per pastaruosius trejetą metų, pasak portalo „Food Revolution Network“, veganų ir vegetarų skaičius išaugo 350, o JAV – net 600 procentų. Ar nutiks taip, kad žmonės pamirš mėsą ir pradės maitintis vien augalinės kilmės maistu? Kas laimės amžiną mėsavalgių ir žaliavalgių kovą? Kodėl pasaulyje populiarėja paukštiena ir kaip mokslininkai griauna mitus apie šios produkcijos gamybą?
(12) 2018-12-20 -3
Šiuo metu itin populiari begliuteninė dieta, kai žmogus iš savo mitybos raciono išbraukia visus miltinius produktus, gali būti daug žalingesnė nei naudingesnė. Beje, net jei ir pavyks be didesnių padarinių atsikratyti svorio, vos tik pradėjus valgyti įprastą maistą, svoris grįš dvigubai. Tas pats atsitiks ir tada, jei sumanysite laikytis kitų populiarių dietų. Apie jas ir jų žalą pasakojo gydytoja dietologė Gertruda Babravičienė.
(0) 2018-11-23 8
Koks valgomosios druskos vaidmuo žmogaus mityboje ir jos sąsajos su kraujospūdžiu? Aiškinama, kad druska didina kraujospūdį, o aukštas kraujospūdis (hipertenzija) sukelia širdies ligas, insultą ir infarktą.
(1) 2018-11-22 -13
Nesvarbu, kiek sveikų užkandžių suvalgote ar kaip dažnai sportuojate, kaip ir daugelis žmonių, mėgindami maitintis sveikai, greičiausiai darote tas pačias klaidas.
(3) 2018-10-31 0
Medžiagų apykaita yra tai, kokiu greičiu organizmas degina suvartotas kalorijas ir verčia jas energija. Medžiagų apykaitos greitis priklauso nuo daugelio veiksnių – nuo amžiaus, lyties, riebalų masės, raumenų masės, judrumo ir genetikos.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos