Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Bendrosios mitybos rekomendacijos
 
 

Bendrosios mitybos rekomendacijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(5) 2021-02-17 2
Užgavėnės ar sekmadienio pusryčiai daugelyje šeimų neįsivaizduojami be blynų. Miltiniai patiekalai – neatsiejama žmonių raciono dalis, kuri pirmiausia išeliminuojama pradėjus sveikai maitintis. Tiesa, miltinių patiekalų nereikėtų taip nuvertinti, nes juose taip pat gausu žmogui reikalingų maistinių medžiagų, sako prekybos centro „Rimi“ sveikesnės mitybos konsultantė, gydytoja dietologė dr. Edita Gavelienė – svarbu suvartojamas kiekis, pasirinkti miltai ir valgymo laikas.
(0) 2021-02-17 13
Proteininis batonėlis, šokoladas, šokoladinis kremas, sirupas... Rodos, šiais laikais viskas gali būti pavadinta „proteininiais“. Arba kitaip – baltyminiais. Valgydami tokius produktus žmonės jaučiasi daug ramiau, mat galvoja, kad tai yra itin sveika. Tad ir valgyti galima daugiau nei įprastai. Tačiau kaip yra iš tiesų? Apie baltyminius produktus papasakojo gydytojas dietologas Edvardas Grišinas ir mitybos specialistas, biomedicinos mokslų daktaras Artūras Sujeta.
(3) 2021-02-16 8
Atliktas tyrimas Lietuvoje parodė, kad druskos suvartojame dvigubai daugiau nei rekomenduoja Pasaulio sveikatos organizacija. O jodo – atvirkšiai: net kas antram lietuviui jo trūksta. Tokie lietuvių įpročiai nėra geri, mat dėl druskos kyla širdies ir kraujagyslių ligų rizika. Kodėl net ir ribojant papildomos druskos kiekį jos galime nepastebimai suvartoti per daug ir ką daryti, kad netrūktų jodo, laidoje „Sveiki! su gydytoju V. Morozovu“ pasakojo gydytoja endokrinologė Lina Zabulienė.
(2) 2021-01-31 3
Dauguma amerikiečių kenčia nuo streso, miego trūkumo, antsvorio ir gyvenimo būdo sukeliamų sveikatos problemų, kurių galima išvengti, pavyzdžiui: širdies ir kraujagyslių ligų, vėžio, insulto ir diabeto.
(0) 2021-01-26 -1
Dirbdami namuose judame daug mažiau nei anksčiau. Tačiau, pasitelkus vos keletą išmaniųjų įrankių, galima tai lengvai pakeisti.
(1) 2021-01-22 7
Apie gerąsias sultinio savybes ir didžiulę jo naudą sveikatai kiekvienam tikriausiai teko girdėti jau nuo pat vaikystės. Teigiama, kad sultinys turi didžiulę įtaką virškinamajam traktui, kaulų ir sąnarių sveikatai bei imuninei sistemai. Internete galima rasti įvairių tekstų, kuriuose rašoma, kad šis produktas yra tikras gyvybės eliksyras galintis išgelbėti nuo įvairių užklupusių ligų. Tačiau ar tai tiesa?
(1) 2021-01-18 -3
Komentarai Dalintis(3) Situacija paprasta: šiek tiek jaučiate liūdesį, tuomet pažiūrite jautrų filmą – ir suvalgote dubenį ledų. Ar bent suprantate, koks riebus yra komfortabilumo jausmą suteikiantis maistas? Tikriausiai ne – ypač tuo metu, kai jį valgote.
(0) 2020-12-31 6
Besilaikydami sriubos dietos numesite svorio, sudeginsite pilvo riebalus, išvalysite organizmą negana to, išnyks uždegimas. O jei nemėgstate sriubos, galite 4 dienas valgyti tik grikius – žadamas poveikis bus toks pat. Tačiau ar tikrai? Kas iš tiesų nutiks kūnui bei kaip pakis svoris, jei bus eksperimentuojama ir laikomasi tokių dietų?
(0) 2020-12-28 1
Advento laikotarpiu iki pat Kalėdų lietuviams jau nuo senų laikų buvo įprasta badauti – susilaikyti nuo mėsos, valgyti mažiau nei įprastai ar pasidalinti maistu su kitais. Šiais laikais tokia tradicija beveik išnykusi. Tačiau apie badavimą garsiau vėl buvo pradėta kalbėti pasklidus protarpinio badavimo idėjoms. Tokio mitybos būdo variantai yra keli. Vienas iš dažniausiai naudojamų vadinamas 16/8: 8 valandos per parą, kai valgoma, ir 16 valandų per parą, kai nevalgoma visiškai nieko.
(0) 2020-12-27 11
O kas, jeigu mokslas laikosi klaidingo įsitikinimo ir vėžį sukelia visai ne pažeista DNR, o sutrikusi medžiagų apykaita? Kas nutiktų, jeigu įsiklausę į šią naują tiesą, mes visiškai pakeistume savo supratimą ne tik apie vėžį, bet ir apie kitas ligas, pasuktume visiškai nauju keliu ir galėtume kasdien džiaugtis geresne sveikata?
(0) 2020-12-25 18
Beveik nėra maisto produkto, kurio sudėtyje nebūtų cukraus. Cukrus kaip nesugaunamas kaubojus Laukiniuose Vakaruose, nes jo yra visur. Jį mėgsta ne tik diabetas, bet ir vėžys, o labiausiai nuo jo kenčia kepenys, nes jos suriebėja dėl pernelyg didelio angliavandenių kiekio, rašoma pranešime spaudai.
(4) 2020-12-23 -3
Koronaviruso atvejams šalyje mušant rekordus, gyventojai ypatingai susirūpinę savo sveikata. Ligų prevencijai skiriamas itin didelis dėmesys, o susirgus siekiama kuo greičiau atsistoti ant kojų, mat nusilpusiems žmonių organizmams COVID-19 infekcija dar pavojingesnė.
(0) 2020-12-23 -5
Per vėlyvus savaitgalio pusryčius ne vieno pusryčiautojo galvoje ima suktis įkyri mintis: „Ar galima valgyti tiek daug kumpio?“ Tyrėjams šis klausimas irgi neduoda ramybės, ypač dėl galimos didesnės vėžio rizikos, rašo livescience.com.
(1) 2020-12-08 -2
Tikriausiai ne vienam mandarinų kvapas asocijuojasi su švenčių sezonu. Per visus metus pasiilgęs šių vaisių, dažnas praranda saiką.
(0) 2020-12-05 16
Kepenys – ypač svarbus organas. Kai jos sveikos ir tinkamai funkcionuoja, jūs iškart tai jaučiate – organizmas pats lengvai atsikrato toksinų. Tačiau kepenys dažnai kenčia dėl netinkamos mitybos ir streso. Riebūs maisto produktai, cheminiai priedai maiste, vaistai ar alkoholis gali sutrikdyti jų veiklą.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos