Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Boeing
 
 

Boeing

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(5) 2019-04-04 78
„Boeing KC-46 Pegasus“ - tai naujas JAV Karinių oro pajėgų degalų papildymo ore lėktuvas. Šis skraidantis tanklaivis buvo sukurtas pakeisti senstantį „Boeing KC-135 Stratotankers“ ir iš pažiūros atrodo neblogai. Nors jo pristatymas oro pajėgoms ne kartą buvo atidėtas, tai yra dažna ir suprantama problema. Tačiau dabar oro pajėgos prašo „Boeing“ stabdyti „KC-46 Pegasus“ pristatymą - vėl pastebėtos stebėtinai grubios klaidos.
(0) 2019-03-25 12
„Boeing 777“ pagal salono talpą yra didžiausias dvimotoris lėktuvas pasaulyje. Naujosios legendinio lainerio kartos lėktuvai, vadinami 777X, bus dar šiek tiek didesni ir gerokai modernesni. Tačiau kiek keistai atrodo tai, kad „Boeing 777X“ turės užlenkiamus sparnų galus. Kam to reikia? Juk „Airbus A380“ sparnų mojis yra dar didesnis, tačiau šis lėktuvas užlenkiamų sparnų neturi.
(9) 2019-03-15 16
Per pusmetį su 737 Max 8 laineriais įvyko dvi katastrofos, kuriose žuvo šimtai žmonių. Suabejota šio Boeing modelio saugumu.
(1) 2019-02-22 11
Keliaudami oro uostuose galbūt esate pastebėję, kad kai kurie Boeing lėktuvai turi variklius su dantyta galine dalimi. Toks dizainas iš tiesų atrodo pakankamai įdomiai. Tokius variklius turi 737 MAX, 787 Dreamliner, 747-8 ir, tikriausiai, dar keli naujesni Boeing modeliai. Tačiau variklio korpuso dizainas sugalvotas tikrai ne dėl grožio. Kokią funkciją turi ta dantyta galinė variklio dalis? Ir kodėl tokio sprendimo nenaudoja Airbus?
(1) 2019-02-20 26
„Virgin Atlantic“ skrydis iš Los Andželo į Londoną neturėjo būti niekuo ypatingas. Keleiviais turtingas „Boeing 787“ pakilo kaip įprastai ir žmonės jau buvo įsitaisę ilgai kelionei. Jie tikriausiai net nežinojo, kad lėktuvas netikėtai įsibėgėjo iki 1289 km/val. Juk garso greitis yra tik 1235 km/val!
(0) 2019-01-21 23
Valstybės valdymas reikalauja išlaidų. Juk valdininkams reikia keliauti į susitikimus, pirkti darbo priemones, mokėti atlyginimus ir kt. Mes skundžiamės, kad mūsų valdininkai išleidžia didžiules sumas neaiškiems pirkiniams – tačiau tai yra niekis, palyginus su tuo, kiek kainuoja išlaikyti valdymo aparatą JAV.
(3) 2019-01-19 84
Matuojant pagal tūrį, didžiausias pasaulyje pastatas yra „Boeing“ lėktuvų gamykla, esanti Everete (JAV). Jos tūris sudaro daugiau nei 13 milijonų kubinių metrų – dvigubai daugiau nei antras pagal dydį pasaulio pastatas – „Target Import“ gamykla, esanti Lacey, toje pačioje Vašingtono valstijoje. Taip pat – net 3,5 kartų didesnė nei NASA transporto priemonių gamykla, esanti Kennedy kosminiame centre.
(1) 2019-01-08 11
Akrobatiniai lėktuvų manevrai yra nepaprastai gražūs. Juos malonu stebėti, o laimingiesiems yra tekę ir pasėdėti tokius manevrus atliekančiame lėktuve. O kaip dėl didžiųjų lėktuvų? Ar „Boeing 737“ subyrėtų tiesiog ore, jei pabandytų apsiversti su keleiviais ir kroviniu? Nustebsite sužinoję, kad yra numatyta viena aplinkybė, kuomet toks manevras būtų geriausias pasirinkimas.
(0) 2018-12-07 10
Kaip galite įsivaizduoti, didžiųjų lėktuvų gamybai sunaudojama labai daug įvairių medžiagų. Kadangi orlaivių svoris yra svarbus jų dinaminėms savybėms, dažnai pasitelkiamos kompozicinės medžiagos, kurios yra lengvos, tačiau standžios ir tvirtos. Dabar „Boeing“ su partneriais sugalvojo, kaip jas panaudoti ir automobiliams gaminti - taip bus sumažintas atliekų kiekis.
(0) 2018-11-19 10
Didesni lagaminai yra laikomi lėktuvo krovinių skyriuje, kuris įprastai būna po salono grindimis. Tai - gana didelis plotas, kuriame keliauja siuntos, lagaminai, net gyvūnai. Lėktuvo krovinių skyrius įprastai užpildomas tuo pat metu, kai laipinami keleiviai - tam yra skirti atskiri liukai lėktuvo išorėje. O kas jei prireiktų į šį skyrių patekti iš salono vidaus? Ar tai apskritai įmanoma?
(0) 2018-11-13 0
Lėktuvų gamintojų kompanija „Boeing“ kuria radikalų viršgarsinį keleivinį lėktuvą, kuris gali keliauti net 6500 km/h greičiu ir nuskraidinti keleivius iš Australijos į Europą vos per 5 valandas. Kompanija mano, kad ši koncepcija galėtų būti panaudota tiek karinėje pramonėje, tiek komerciniais tikslais.
(0) 2018-10-11 11
„Boeing 747“ pirmą kartą pakilo dar 1969 metais. Taigi, nemažai šių orlaivių jau buvo nurašyti, daug jų buvo perdirbti metalo laužui. Tačiau įsivaizduokime, kad jūs norite turėti savo „Boeing 747“ - kiek tai kainuotų?
(0) 2018-09-27 64
„Boeing 747“ - tai laineris kartais vadinamas dangaus karaliene. Šis įspūdingas lėktuvas nebėra didžiausias ir praktiškiausias rinkoje, tačiau per beveik 50 skraidymo metų jis tapo tam tikra legenda. Vienas iš jo dizaino bruožų - keturi po sparnais sumontuoti varikliai. Visgi kartais įdomu - kas nutiktų, jei du iš jų sugestų? O jei veiktų tik vienas?
(5) 2018-09-12 14
Įsivaizduokite, kad skrendate atostogauti, tačiau staiga lėktuve pasigirsta perspėjimo signalai, salonas prisipildo dūmais ir žmonių klyksmais. Įvyko rimtas gedimas ir lėktuvas krenta. Iki žemės - labai daug kelio, bet jūsų likimas dabar yra pakibęs ant plauko. Ar ne geriau būtų, jei galėtumėte iššokti su parašiutu? Kodėl tokia galimybė jums nėra numatyta?
(3) 2018-09-08 39
Prieš 35 metus, 1983 m. rugsėjo 1 d., sovietų naikintuvai numušė Korėjos oro transporto bendrovės „Korean Airlines“ (KAL) eksploatuojamą orlaivį „Boeing 747“. Tas KAL reisas buvo pažymėtas 007 numeriu, jau savaime kurstančiu sąmokslo teorijų skleidėjus, tačiau liūdna tiesa ta, kad lėktuvas nukrito į Japonijos jūrą su visais juo skridusiais 269 keleiviais ir ekipažo nariais.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos