Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Civiliniai lėktuvai
 
 

Civiliniai lėktuvai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-11-17 0
„El Al“ oro linijų „Boeing 787 Dreamliner“ kuriam laikui buvo įstrigęs Honkonge, nes lėktuvo įgula salone pastebėjo katės pėdsakus.
(0) 2020-11-13 29
Kai „Antonov An-124“ dirba karinėse pajėgose, tai yra didžiausias karinis transportinis lėktuvas pasaulyje. Tiesa, šis „Volga-Dnepr“ oro linijoms priklausantis lėktuvas yra civilinis. Na, tikriausiai dabar jau reikėtų sakyti, kad buvo.
(2) 2020-11-08 29
SSRS buvo Tu-144, Didžioji Britanija su Prancūzija turėjo „Concorde“, JAV XX amžiuje nieko nepavyko. Dabar Boom Supersonic kompanija pristatė naujos kartos lainerio prototipą.
(11) 2020-11-05 0
„Wizz Air“ yra žinomos kaip pigių skrydžių oro linijos. Tačiau kompanija labiau norėtų būti žinoma kaip „Greičiausiai augančios ir švariausios oro linijos Europoje“. Dabar „Wizz Air“ sugalvojo, kaip nekeičiant lėktuvų sutaupyti degalų ir sumažinti išmetamų teršalų kiekį.
(0) 2020-11-04 6
Vos tik COVID-19 vakcina bus užbaigta, patikrinta, išbandyta ir patvirtinta, visi norės, kad ji būtų išplatinta greitai. Tai padės toliau vystyti ekonomiką ir sugrįžti prie įprasto gyvenimo būdo. Efektyviausiai vakcinas būtų platinti lėktuvais, bet yra viena problema - temperatūra.
(0) 2020-10-09 1
Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA) surengė retą spaudos konferenciją, į kurią įtraukė tris didžiuosius lėktuvų gamintojus. Savo tyrimus apie COVID-19 plitimą lėktuvuose pristatė „Airbus“, „Boeing“ ir „Embraer“.
(0) 2020-09-22 -2
Ilgi skrydžiai ekonomine klase yra nemalonūs jau vien dėl mažų, nepatogių sėdynių, kurios atsilošia labai mažai arba turi fiksuotus atlošus. Išsimiegoti 10-12 valandų skrydžio metu yra beveik neįmanoma, o juk nenorite atvykti į kelionės tikslą pervargę ir mieguisti? Ilgame „Boeing“ išradimų sąraše yra daiktas, kuris gali padėti.
(2) 2020-08-28 1
Jei įsigytumėte brokuotas ausines, tikriausiai labai susinervintumėte ir bandytumėte jas pakeisti kokybiškomis. Tai jums kainuotų laiko ir nervų, bet tikriausiai net nesugadintų jūsų dienos. Gamybos defektų pasitaiko, nors kompanijos ir stengiasi sukurti efektyvias kokybės kontrolės sistemas. Visgi, ką tik nustatyti „Boeing“ gamybos defektai yra kur kas rimtesnė problema - keli „787 Dreamliner“ lėktuvai galėjo pradėti byrėti ore.
(2) 2020-08-25 -1
COVID-19 stipriai smogė pasaulio aviacijai. Keleivių srautai visiškai susitraukė ir kažin, kada atsistatys. Tačiau krovininiai lėktuvai skraido kaip ir anksčiau. Tiesą sakant, dabar jie yra dar svarbesni, kai tenka gabenti medicinines priemones, kurių paklausa šiemet stipriai išaugo.
(0) 2020-08-24 16
Pandemija išdžiovino keleivių upes. Tai ypač stipriai apkarpė pačių didžiausių keleivinių lėktuvų sparnus - ant žemės keliems mėnesiams liko daugelis „Airbus A380“ lėktuvų. Štai šis „All Nippon Airways“ A380 neskraidė nuo kovo 25 dienos, tačiau ką tik pakilo trumpam ir neįprastam 90 minučių skrydžiui.
(0) 2020-08-19 7
Jorge Gustavo Arevalo-Kesslerio karjera pilotuojant Sinaloa narkotikų kartelio privačius lėktuvus baigėsi po jo arešto Meksike (Meksika) bei pripažinus savo kaltę prieš teisėją JAV.
(1) 2020-07-28 6
„Boeing“ neskraidančių 737MAX priežiūrai skiria milijonus dolerių. Taip, tie lėktuvai nedirba, bet tai nereiškia, kad juos galima palikti ramybėje. Nuo kovo, kai COVID-19 pradėjo daryti rimtesnę žalą pasaulio ekonomikai, neskraido keli tūkstančiai keleivinių lėktuvų. Ir JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA) perspėja - tai gali tapti aviacijos saugumo problema.
(0) 2020-07-24 14
„Mahan Air“ oro linijų „Airbus A310“ neseniai pateko į neįprastą incidentą. Iš Teherano į Beirutą skrendantis lėktuvas turėjo staigiai manevruoti, kad išvengtų susidūrimo su dviem naikintuvais. Vaizdo įrašas iš lėktuvo salono rodo, kad tarp keleivių kilo panika.
(0) 2020-07-14 46
2011 metais Rusija ir Kinija pradėjo naujo keleivinio komercinio lėktuvo programą. Rusija į projektą atsinešė aviacijos inžinerijos žinias, Kinija - pinigus ir gamybinius pajėgumus. 2017 metais paskelbta, kad CRAIC CR929 pirmam skrydžiui kils 2025 metais, o jau 2027-aisiais imsis darbo. Tačiau dabar jau aišku, kad lėktuvas vėluos.
(1) 2020-06-30 2
Kartas nuo karto pasigirsta kalbų apie būtinybę turėti specialų lėktuvą, kuris į oficialius susitikimus užsienyje skraidintų Lietuvos Respublikos Prezidentą ir Vyriausybės narius. Toks orlaivis suteiktų lankstumo, leistų aukštiems valstybės pareigūnams keliauti patogiai ir patikimai, tačiau kartu tai - prabanga. O gal ne? Kokiais lėktuvais skraido panašaus dydžio valstybių vadovai? Ir kiek kainuoja mažesni privatūs lėktuvai, kurie tiktų šiai užduočiai?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos