Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Darbo poveikis sveikatai
 
 

Darbo poveikis sveikatai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(14) 2018-08-20 25
Elonas Muskas – „Tesla“ įmonės įkūrėjas ir jos generalinis direktorius garsėja kaip entuziastinga asmenybė. Neretai iš jo galima išgirsti beprotiškai skambančias idėjas, kaip antai apie skraidančius automobilius. Kadangi „Tesla“ sukūrė tikrai daug įspūdingų automobilių, nesunku patikėti, kad ateityje gali laukti ir tokios naujovės.
(0) 2018-05-25 6
Biuruose neretai galima išvysti žmones, dirbančius ne sėdint, o stovint prie specialiai tam pritaikytų stalų. Tokiu būdu paprastai siekiama padidinti protinio darbo produktyvumą ir išvengti su sėdimu darbu siejamo neigiamo poveikio sveikatai – nugaros, raumenų skausmų, sulėtėjusios kraujotakos ir kitų problemų.
(0) 2018-05-18 -1
Net jei darbe viskas einasi it iš pypkės – įgyvendiname užsibrėžtus tikslus ir puikiai sutariame su kolegomis, darbo dieną gali aptemdyti nemalonūs organizmo siunčiami signalai. Koncentracijos stoka, mieguistumas ar net įvairūs skausmai – viso to galima išvengti, kad ir koks įtemptas darbas būtų. Tereikia žinoti ir naudoti keletą priemonių, pagerinančių ir savijautą, ir darbo efektyvumą.
(2) 2018-03-13 8
Ak tas mokslas... Kartais jame pasitaiko, kad tai, kas 100 metų buvo sveika, tampa nebesveika. Kartais tas svyravimo tarp „sveika“ - „nesveika“ periodas būna kur kas trumpesnis. Štai prieš keletą metų verslo pasaulyje itin staigiai išpopuliarėjo idėja saugoti darbuotojų sveikatą pasiūlant jiems darbą prie stalų, tinkamų darbui ir stovimoje, ir sėdimoje padėtyje. O naujausio tyrimo duomenimis, dirbti stovint – nesveika.
(1) 2017-12-29 8
Kaip jaučiatės vakarais? Ką veikiate po darbo? Susitinkate su draugais, einate pasportuoti? Ar skundžiatės nuovargiu? Jeigu visas jėgas atiduodate darbui, tai tikrai kažką darote negerai. Verta pamąstyti, kaip išsaugoti energiją per visą dieną.
(0) 2017-11-16 5
„Tyrėjų teigimu, jei sėdite 50 minučių, bent 10 minučių reikėtų pavaikščioti. Apskritai reikėtų stengtis sėdėti ne ilgiau nei 3 valandas per dieną. Štai kodėl visame pasaulyje populiarėja modernūs biurai su reguliuojamais stalais, kurie lengvai pritaikomi stovėjimui ar vaikščiojimui. Pastebima, kad tokiose įmonėse padidėja darbo efektyvumas ir našumas“, – laidoje „Klauskite daktaro“ teigia gydytojas Alvydas Unikauskas. Jis atskleidžia, kodėl ilgas sėdėjimas kenkia sveikatai.
(1) 2017-03-08 7
Jei savo darbo dieną pradedate ir baigiate prie darbo stalo, tikėtina, kad raumenų stingimas, kaklo ir sprando skausmai, maudžianti nugara jums yra pažįstami. Kas trečias dirbantysis savo darbo dieną praleidžia sėdėdamas, todėl, natūralu, dalis raumenų nedirba, kita dalis gauna didesnes ir nuolatines apkrovas ir taip yra išvarginami. Sveikatos draudimo specialistai ir medikai vardina, kokios dažniausios sveikatos traumos kankina biurų darbuotojus ir kaip jų išvengti.
(6) 2017-03-04 31
Pasirodo, kad tie darbuotojai, kurie dirba mažiau, dažniau gauna premijas ar jiems padidinamas atlyginimas, nei tiems, kurie dirba daugiau. Tai parodė atlikti tyrimai. Apie viršvalandinio darbo trūkumus pasakojo BBC Capital apžvalgininkas.
(1) 2016-10-11 -6
Šiuolaikinėje visuomenėje, regis, net 24 valandų per mažai. Dažnas pamiršta savo sveikatą, o per lėkimą nespėja pasirūpinti savimi. Tad į ką verta atkreipti dėmesį? Kokiais patarimais pasikliauti, kad gerėtų ne tik sveikata, bet ir darbingumas?
(0) 2016-08-22 19
Visi žino, kad judėti, sportuoti sveika. Deja, kelerių pastarųjų metų moksliniai tyrimai rodo – net reguliarus lankymasis sporto salėje neatsvers ilgo sėdėjimo žalos sveikatai, rašo yahoo.com.
(23) 2016-07-05 29
Šiuolaikinis pasaulio ritmas dažnai mus taip įtraukia, kad rasti laiko kokybiškam fiziniam aktyvumui gali būti nepaprastai sunku. Vis dėlto naujas tyrimas parodė, kad norint pagerinti savo sveikatą ilgų ir varginančių treniruočių jums visiškai nereikia.
(4) 2016-06-23 18
Priešais kompiuterį praleidžiate valandų valandas? Dažnai vargina galvos skausmas, nosies ir akių sausumas, dažnai susilieja vaizdas akyse ar skauda kaklą?
(5) 2016-04-02 21
Šiuolaikinėje visuomenėje vis garsiau kalbama apie fizinio aktyvumo naudą, kadangi jo mažėjimas tampa pasauline sveikatos problema. 2012 m. atliktame tyrime mažas fizinis aktyvumas pateko tarp 10 (iš 67) didžiausią riziką sveikatai turinčių veiksnių. Jis gali nulemti širdies ir kraujagyslių bei kraujotakos sistemos ligas. KTU mokslininkų atliktas tyrimas parodė, kad sumažinti nepakankamo fizinio aktyvumo keliamas rizikas gali padėti balansinis sėdėjimas.
(0) 2015-02-04 18
Nors ir sunku atitraukti akis nuo kompiuterio, bet vertėtų, bent retkarčiais. Ir priminkite sau, kad reikia mirksėti. Be to, nepamirškite, kad reikia sėdėti taisyklingai – biuro kėdę reikėtų nusireguliuoti taip, kad pėdos būtų tiesios ant grindų, keliai sulenkti stačiu kampu, nugara tiesi.
(0) 2014-06-20 33
Naujausio Ajovos universiteto mokslininkų tyrimo duomenimis, egzistuoja potencialus ryšys tarp streso hormonų ir trumpalaikės atminties: didelis kortizolio (natūralaus atpalaiduojančio hormono, išsiskiriančio streso metu) kiekis kraujyje gali lemti trumpalaikės atminties sutrikimus vyresniame amžiuje, skelbia sciencedaily.com.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos