Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Dyzeliniai varikliai TDI
 
 

Dyzeliniai varikliai TDI

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(5) 2019-11-08 90
Parduotuvėje į rankas paimate saldainių dėžutę, perskaitote gaminio sudėtį. Saldainius padedate atgal į lentyną, nes nenorite saldumynų su palmių aliejumi ar maisto priedais, kurių net pavadinimų nesuprantate. Jūsų teisė rinktis.
(18) 2019-10-31 13
Dyzelinis naujo automobilio variklis ne tik sunaudoja mažiau degalų, bet ir mažiau į aplinką išmeta šiltnamio efektą sukeliančių CO₂ dujų nei artimiausias analogiškas tokio paties automobilio modelio benzininis variklis. Prie tokios išvados priėjo Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto inžinerijos fakulteto tyrėjai, atlikę bandymus su 2019-ųjų automobiliais.
(37) 2019-10-18 83
„Mazda“ gamins hibridinius ir elektrinius automobilius - visi gamins, tai neišvengiama. Tačiau priešingai nei daugelis kitų automobilių gamintojų, „Mazda“ neapleidžia ir kitų jėgainių. Kitais metais „Mazda“ ketina pristatyti naujos kartos dyzelinį variklį, kuris turėtų nustebinti efektyvumu ir žemomis emisijomis.
(31) 2019-10-09 5
Nuo 2018 m. „Volkswagen“ dyzeliniuose automobiliuose buvo naudojama SCR (selektyvinės katalitinės redukcijos) išmetamųjų dujų valymo sistema, kuri ženkliai sumažina azoto oksidų taršą. Dabar „Volkswagen“ patobulino SCR technologiją ir savo automobiliuose pradeda diegti vadinamojo dvigubo dozavimo sistemą, kuri „Adblue“ tirpalą įpurškia į du SCR katalizatorius. Ši sistema jau naudojama naujajame „Passat“ su 2.0 TDI Evo varikliu, išvystančiu 110 kW/150 AG, kuris dėl patobulinimo jau atitinka būsimojo „Euro 6d“ taršos standarto reikalavimus.
(12) 2019-09-03 42
Prieš 10-15 metų dyzelinas buvo laikomas ateities degalais. Dyzelinis kuras pasižymi didesne energijos koncentracija, todėl jo reikia mažiau. Dyzeliniai varikliai sunaudoja mažiau degalų ir išmeta mažiau anglies dvideginio, tačiau jų progresą stabdo didelės azoto dioksidų emisijos. Dabar „Volkswagen“ sugalvojo, kaip pritaikant egzistuojančias technologijas net 80 % sumažinti NOx emisijas.
(0) 2019-07-01 0
Nepaisant to, kad BMW yra vienas iš gamintojų, kuris pirmauja elektromobilių gamyboje, artimiausioje ateityje bendrovė ir toliau investuos į vidaus degimo variklių gamybą, rašo „Automotive News Europe“.
(0) 2019-06-22 0
Airijos premjeras Leo Varadkaras paskelbė, kad pagal naująjį kovos su klimato kaita planą šalyje nuo 2030 m. bus uždraudžiama prekiauti naujomis benzinu ir dyzelinu varomomis transporto priemonėmis.
(18) 2019-05-10 24
Be variklio automobilis būtų beprasmis ir niekam nereikalingas daiktas. Būtent variklis yra elementas, kuris užtikrina pagrindinę automobilio savybę – važiuoti. Kokie varikliai geriausi? Kaip jie evoliucionuoja, ir ar jau metas laidoti vidaus degimo variklius?
(16) 2019-02-22 10
„Audi SQ5 TDI“ - tai sportiškas, kompaktiškas visureigis, galintis vos per 5,1 sekundę įsibėgėti iki 100 km/val. Tačiau kartu šis dyzelinis automobilis bus ir gana ekonomiškas - 100 km įveiks sudegindamas mažiau nei 7 litrus degalų. Prie šių savybių ženkliai prisidės ir įdomi technologija, kurią „Audi“ sumontavo oro įsiurbimo sistemoje.
(20) 2019-01-03 -7
Kai reikia įsigyti naują automobilį, didžioji vairuotojų dalis rinktųsi mašiną su tokiu pat varikliu, koks buvo senojoje. Tokias tendencijas išduoda „Continental“ atlikta vairuotojų apklausa.
(15) 2018-12-31 38
Dyzelinu varomų automobilių ateitis yra miglota. Tiksliau, net ne miglota – jos nebėra. Prieš 15-20 metų (o kartais ir gerokai vėliau) dyzelinas buvo laikomas ateities degalais. Dyzeliną ėmė naudoti lenktyniniai automobiliai, atsirado dyzelinių „Porsche“ ir net „Maseratti“ modelių, o kartais šių automobilių savininkai netgi džiaugėsi mažesniais mokesčiais. Tačiau dabar dyzelinių variklių dienos baigiasi. Ar ir Lietuvoje dyzeliniai automobiliai su laiku gali tikėtis apribojimų?
(2) 2018-07-27 -21
Pirmą kartą Lietuvoje atliktas bendrosios automobilio eksploatacijos kainos tyrimas parodė, kad praktiški lietuviai ne veltui renkasi suskystintas dujas. Dujinių automobilių eksploatacijos kaina šiuo metu yra žemiausia, jei suskaičiuojamos visos išlaidos, patiriamos vartotojo per 4 metų eksploatacijos laikotarpį. Antroje vietoje pagal pigumą – dyzeliu varomi automobiliai. Benzinas užima tarpinę padėtį tarp elektromobilių ir dyzelio.
(12) 2018-05-21 -9
Kiek kilometrų jūs nuvažiuojate automobiliu per vienerius metus? 10, 20, 30 tūkstančių? Daugiau? Portale Autogidas.lt atliktos apklausos duomenimis, didžioji dalis respondentų automobilį naudoja santykinai mažai – 58 proc. jų teigė nuvažiuojantys iki 20 tūkst. kilometrų per metus.
(14) 2015-10-07 145
Paskui automobilį degalų pylimo žarną vilkusi užmarši moteris eilinius vilniečius privertė kraipyti galvas, o žurnalistus paskatino imtis socialinio eksperimento. Tačiau išsiblaškę vairuotojai gerokai dažniau padaro kitą klaidą – sumaišo pistoletus ir į baką pripila ne tos rūšies degalų.
(32) 2015-07-26 -99
Vienas didžiausių dyzelinių automobilių vairuotojams tenkančių rūpesčių – degalų tiekimo sistemos priežiūra. Kai kurie jos gedimai, pavyzdžiui, sudilusių ar užsikimšusių purkštukų remontas gali nemenkai patuštinti kišenes. Kas sukelia šios svarbios sistemos gedimus ir kaip jų išvengti?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos