Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Dyzeliniai varikliai TDI
 
 

Dyzeliniai varikliai TDI

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(13) 2014-12-11 -17
Paryžiaus merė sekmadienį išdėstė planą apriboti automobilių eismą istoriniame miesto centre ir sakė norinti iki 2020 metų uždrausti dyzelinu varomas mašinas.
(16) 2014-10-05 21
Vokietijos automobilių gamintojas BMW pristatė 2 naujos kartos dyzelinius variklius, kurie bus galingesni, leis automobiliui įsibėgėti greičiau, tačiau suvartos mažiau degalų ir sumažins CO2 emisijas. Į „BMW 520d“ montuojamo variklio galia išaugo iki 140kW/190AG, tačiau apetitas kurui sumažėjo iki 4,1l/100km. O naujasis „BMW 518d“ su 110kW/150AG išvystančiu agregatu 100 kilometrų nuvažiuos su vos 4,2 l dyzelino, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
(2) 2014-03-31 16
Nuo 1897 metų, kai buvo pagamintas pirmasis serijinis vidaus degimo variklis, pagrindiniai dyzelinių variklių veikimo principai išliko tie patys. Tačiau pažvelgus įdėmiau, matyti, kad šiuolaikinės aukštųjų technologijų dyzelinės sistemos mažai kuo primena savo pirmtakes.
(10) 2013-10-15 0
Europos Sąjungoje (ES) siekiant itin sugriežtinti automobilių taršos reikalavimus, virš „dyzelių“ tvenkiasi tamsūs debesys. Prognozuojama, kad dyzelinių automobilių dominavimas Europos naujų mašinų rinkoje baigsis šio dešimtmečio pabaigoje, rašo autocar.co.uk.
(7) 2013-09-06 1
Devintojo dešimtmečio pabaigoje viena svarbiausių naujovių automobilių variklių srityje tapo TDI agregatai. Šie 1989 m. debiutavę „Audi“ turbininiai tiesioginio įpurškimo dyzeliniai varikliai greitai užsitarnavo vairuotojų simpatijas ir sukėlė daug rūpesčių konkurentams, kuriems teliko mėginti pasiūlyti ką nors panašaus.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos