Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Dyzelinis variklis
 
 

Dyzelinis variklis

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(3) 2019-11-05 -3
Jeigu vairuojate naujesnį automobilį, kuris turi dyzelinį variklį ir pagamintas po 2000 metų, tikrai susidarėte nuomonę apie kietųjų dalelių filtrą (dar kitaip vadinama – DPF). Tai tarsi šių laikų dyzelinų automobilių Achilo kulnas.
(18) 2019-10-31 13
Dyzelinis naujo automobilio variklis ne tik sunaudoja mažiau degalų, bet ir mažiau į aplinką išmeta šiltnamio efektą sukeliančių CO₂ dujų nei artimiausias analogiškas tokio paties automobilio modelio benzininis variklis. Prie tokios išvados priėjo Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto inžinerijos fakulteto tyrėjai, atlikę bandymus su 2019-ųjų automobiliais.
(31) 2019-10-09 5
Nuo 2018 m. „Volkswagen“ dyzeliniuose automobiliuose buvo naudojama SCR (selektyvinės katalitinės redukcijos) išmetamųjų dujų valymo sistema, kuri ženkliai sumažina azoto oksidų taršą. Dabar „Volkswagen“ patobulino SCR technologiją ir savo automobiliuose pradeda diegti vadinamojo dvigubo dozavimo sistemą, kuri „Adblue“ tirpalą įpurškia į du SCR katalizatorius. Ši sistema jau naudojama naujajame „Passat“ su 2.0 TDI Evo varikliu, išvystančiu 110 kW/150 AG, kuris dėl patobulinimo jau atitinka būsimojo „Euro 6d“ taršos standarto reikalavimus.
(0) 2019-09-29 2
Vokietijos prokurorai apkaltino automobilių gamybos milžinės „Volkswagen“ generalinį direktorių Herbertą Diessą, buvusį įmonės vadovą Martiną Winterkorną ir valdybos vadovą Hansą Dieterį Poetschą už manipuliavimą rinka, susijusį su „dyzelgeito“ skandalu.
(2) 2019-09-11 -15
Vis garsiau kalbant, kad jau 2020-ųjų sausio 1 dieną bus pradėtas skaičiuoti automobilių taršos mokestis, Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta“ panagrinėjo, kokių gamintojų transporto priemonės patikros metu dažniausiai „išbrokuojamos“ dėl išmetimo sistemos trūkumų, sakoma pranešime žiniasklaidai.
(12) 2019-09-03 42
Prieš 10-15 metų dyzelinas buvo laikomas ateities degalais. Dyzelinis kuras pasižymi didesne energijos koncentracija, todėl jo reikia mažiau. Dyzeliniai varikliai sunaudoja mažiau degalų ir išmeta mažiau anglies dvideginio, tačiau jų progresą stabdo didelės azoto dioksidų emisijos. Dabar „Volkswagen“ sugalvojo, kaip pritaikant egzistuojančias technologijas net 80 % sumažinti NOx emisijas.
(0) 2019-07-24 1
Svarstant Lietuvoje apmokestinti taršius automobilius, pradinis mokestis galėtų būti 20 eurų per metus, sako Aplinkos ministerijos kancleris.
(0) 2019-07-05 -47
Dar balandžio mėnesį vyriausybė patvirtino nacionalinį taršos mažinimo planą ir pritarė, jog mažinti taršą šalyje – privalu. Siekdama kovoti su normas viršijančia oro tarša Aplinkos ministerija pateikė siūlymus įvairiomis priemonėmis mažinti automobilių sukeliamą taršą bei riboti jų judėjimą miestų centruose.
(2) 2019-06-23 51
Šiuolaikiniai varikliai nesirado tuščioje vietoje, jie yra daugybės svarbių inovacijų ir išradimų rezultatas. Pateikiamas jų dvidešimtukas tėra keli pavyzdžiai.
(0) 2019-06-22 0
Airijos premjeras Leo Varadkaras paskelbė, kad pagal naująjį kovos su klimato kaita planą šalyje nuo 2030 m. bus uždraudžiama prekiauti naujomis benzinu ir dyzelinu varomomis transporto priemonėmis.
(21) 2019-06-20 24
Iš pirmo žvilgsnio atsakymas būtų akivaizdus, tačiau įvertinus visą automobilio gyvavimo ciklą, nuo pirmosios suvirintos veržlės iki paskutinio nuvažiuoto kilometro, dyzelinis automobilis yra „švaresnis“ aplinkai nei elektromobilis.
(4) 2019-06-19 1
Kalbant apie ekologiją dažniausiai minimi elektromobiliai, bet ar dar ne per anksti nurašyti automobilius su įprastais vidaus degimo varikliais?
(3) 2019-05-27 8
Automobilių dalių tiekėja „Bosch“ turės susimokėti 90 mln. eurų už savo vaidmenį tiekiant įrangą, kurią autopramonės milžinai naudojo sukčiavimui taršos emisijų testų metu, pranešė Štutgarto prokurorai.
(10) 2019-05-19 -13
Išmetamųjų dujų emisijos normos griežtėja kiekvienais metais, o su oro tarša kovojantys Europos didmiesčiai ėmė riboti senų dyzelinių automobilių eismą.
(0) 2019-04-14 -3
Europoje kilęs dyzelinių automobilių engimo vajus lietuviams nė kiek nerūpi. Ieškodami sau tinkamo automobilio, rodo statistika, skelbimų portaluose jie pasižvalgo į prabangesnius ir naujesnius modelius, tokie kol kas tokie įperkami ne visiems. Tad dažniausiai įsigyjami arba atvežti iš užsienio senstelėję modeliai, arba perperkami jau pavažinėti Lietuvoje.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos