Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Ekonomika: Lietuvoje ir pasaulyje
 
 

Ekonomika: Lietuvoje ir pasaulyje

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-10-19 2
Jei „Tesla“ vairuotojų kas nors paklaustų apie jų automobilių trūkumus, tikriausiai visi paminėtų surinkimo kokybės problemas. Tiesą sakant, didelė dalis naujų „Tesla“ elektromobilių pirkėjus pasiekia su didesniais ar mažesniais defektais. Elonas Muskas kurį laiką siūlė drąsią 7 dienų grąžinimo garantiją be jokių klausimų, tačiau dabar „Tesla“ jos atsisako.
(9) 2020-10-15 -35
Elonas Muskas neseniai pareiškė, kad po kelerių metų naujos baterijų technologijos leis „Tesla“ kompanijai gaminti 25 tūkstančius eurų kainuojančius elektromobilius. Tik ar verta tai daryti?
(0) 2020-10-13 2
Potvyniai, gaisrai, badas ir karai – tik maža dalis to, kas mums visiems gresia dėl globalaus atšilimo. Jo pliusus šiaurinėms šalims užtikrintai anuliuoja minusai.
(1) 2020-10-13 5
Ką bendro turi „Lotus“, „Apple“, „Amazon“, „Walt Disney“, „Yankee Candles“, „Google“, HP, „Harley-Davidson“ ir daug kitų labai garsių kompanijų? Jas sieja įkūrimo vieta. Tik kodėl?
(1) 2020-10-09 -1
Šiemet bendrasis vidaus produktas (BVP) pasaulyje, palyginti su 2019 m., smuks ne 13 proc., kaip buvo prognozuota pandemijos pradžioje, o 4,8 proc., kitais metais paaugs 4,4 proc., prognozuoja rizikų valdymo bendrovė „Coface“. 2021 m. euro zonos ir JAV ekonomikos išliks atitinkamai 3,5 ir 2 proc. mažesnės nei prieškriziniais 2019 m., o visiškai atsigauti prireiks mažiausiai 3 metų. „Coface“ parengtoje prognozėje nurodoma, kad Europoje lėčiausio atsigavimo tikimasi Ispanijoje ir Italijoje – šiose šalyse kitais metais sukurtas BVP vis dar išliks atitinkamai 7 ir 5,5 proc. mažesnis nei 2019 metais. Kovodamos su Covid-19 skirtingų šalių vyriausybės ėmėsi nevienodų priemonių, dažnu atveju sulaukdamos gyventojų masinių protestų. Tai artimiausiais metais didins politinių ir socialinių rizikų įtaką ekonominei situacijai.
(1) 2020-10-08 5
Didžiausias branduolinės energetikos privalumas - itin maža oro tarša. Trūkumas - avarijų padariniai yra labai dideli. Tačiau naujas tyrimas branduolinę energetiką kritikuoja ne dėl to.
(1) 2020-10-07 3
Ar pastebėjote, kiek daug žmonių dabar aktyviai domisi automobilių rinka? Ne tik naujais automobiliais, bet ir pačia rinka - kaip sekasi „Tesla“, „Volkswagen“, „Polestar“ ir kitoms kompanijoms. Taip yra dėl to, kad gyvename permainų laiku, kai šis verslas yra pilnas judesio. Ir lažybų bendrovės norėtų tuo pasinaudoti.
(0) 2020-10-05 2
Socialiniai tinklai dabar turbūt yra geriausia erdvė savo verslui reklamuoti. Vienas iš populiariausių socialinių tinklų dabar neabejotinai yra „Instagram“, tačiau jis turi vieną keistą savybę - pranešimuose negalima naudoti nuorodų. Kodėl? Juk taip „Instagram“ būtų tik dar patrauklesnė reklamos platforma.
(6) 2020-10-05 27
Aliuminis greitai tampa viena iš pagrindinių medžiagų automobilių gamyboje. Įvairūs aliuminio lydiniai yra lengvi ir tvirti, nors ir žymiai brangesni už plieną. Dabar „Audi“ padalinys Vengrijoje stipriai sumažino aliuminio kaštus ir jam apdoroti reikalingą energiją - tai pasiekta uždarius šio metalo tiekimo grandinę.
(1) 2020-10-05 2
Praėjo mėnuo, kai Vakarų nepripažįstamas Baltarusijos prezidentas Aliaksandras Lukašenka viešai pažadėjo, kad kroviniai, gabenami per Klaipėdos uostą, bus nukreipti į Rusijos uostus. Taip diktatorius žadėjo atsakyti į Baltijos šalių paskelbtas sankcijas bei paramą opozicijai, tačiau praėjus mėnesiui Klaipėdos uostas džiaugiasi dar didesne krova, o geležinkeliai irgi nieko neprarado. Bet politinė logika vieną dieną gali nugalėti ekonominę, perspėja ekspertai.
(0) 2020-10-01 13
„Swedbank“ ekonomistai pažymi, kad visoje Europoje ir pasaulyje jaučiamas atsigavimas. Prognozuojama, kad ateinančius metus jis bus dar spartesnis. Vis dėlto nerimą kelia įvairios grėsmės, tarp jų – didėjančios valstybių skolos, infliacija, prekybos karai tarp JAV ir Kinijos, „Brexitas“ ir kt.
(3) 2020-09-28 6
PSA - tai Prancūzijos automobilių koncernas, valdantis tokias markes, kaip „Peugeot“, „Citroën“, DS, „Opel“. PSA norėtų prisijungti prie italų „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA), tačiau turi įtikinti ES institucijas tai leisti. Ir dėl to siūlo gaminti „Toyota“ furgonus. Jau susipainiojote šiame plane?
(2) 2020-09-24 2
„Jei visada norėjote įsigyti Tesla EM, bet negalėjote sau to leisti…“ Taip tikriausiai turėtų skambėti planuojamo visiškai autonomiško elektromobilio, apie kurio kūrimą pranešė Elona
(41) 2020-09-24 -21
Automobilių rinkos ekspertai teigia, kad valdžios sugalvotos priemonės taršai mažinti neveikia. Lietuvos automobilių parkas išlieka vienas seniausių Europoje, o automobilių vidurkis siekia apie 16 metų. Kad gatvėmis ir toliau važinėja taršūs automobiliai, rodo ir dažnai vykstantys automobilių taršos reidai. Aplinkosaugininkų teigimu, automobiliai yra viena didžiausių taršą sukeliančių priežasčių Europoje.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos