Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Ekonomiškas ir ekologiškas vairavimas
 
 

Ekonomiškas ir ekologiškas vairavimas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(16) 2020-09-24 -19
Automobilių rinkos ekspertai teigia, kad valdžios sugalvotos priemonės taršai mažinti neveikia. Lietuvos automobilių parkas išlieka vienas seniausių Europoje, o automobilių vidurkis siekia apie 16 metų. Kad gatvėmis ir toliau važinėja taršūs automobiliai, rodo ir dažnai vykstantys automobilių taršos reidai. Aplinkosaugininkų teigimu, automobiliai yra viena didžiausių taršą sukeliančių priežasčių Europoje.
(5) 2020-09-20 5
Europos Parlamentas (EP) balsavo už naujas automobilių testavimo taisykles, kurios įpareigos nuo 2022 m. rugsėjo jų taršą matuoti realiomis vairavimo sąlygomis, skelbiama pranešime.
(9) 2020-09-19 11
Rugsėjo 16 d. baigėsi kvietimas teikti paraiškas kompensacijoms už seno ir taršaus automobilio sunaikinimą, įsigyjant paspirtuką, dviratį ar viešojo transporto bilietą. Per 4 mėnesius, nuo kvietimo teikti paraiškas pradžios, Agentūra sulaukė 5619 prašymų už 5 mln. eurų. Lygiai tiek, kiek ir buvo skirta iš Klimato kaitos programos lėšų, skelbia Aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra.
(16) 2020-09-19 17
Vyriausybė pritarė Energetikos ministerijos siūlymui į Lietuvos ateities ekonomikos DNR planą įtraukti priemonę, kuri skirta finansuoti suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) pildymo punktų įrengimą. Taip pat numatytas finansavimas tyrimams, susijusiems su didelį potencialą turinčio „žaliojo“ vandenilio panaudojimu gamtinių dujų infrastruktūroje. Šioms priemonėms skirta daugiau nei 4 mln. eurų.
(3) 2020-09-17 5
Seime po pateikimo pritarta Alternatyvių degalų įstatymo (ADĮ) projektui. Šis įstatymas sukurs galimybes iki 2030 m. ženkliai padidinti atsinaujinančių energijos išteklių (AEI) dalį transporto sektoriuje – iki 15 proc. ir taip reikšmingai sumažinti neigiamą poveikį klimatui bei skatinti vietinių biodegalų vartojimą.
(0) 2020-09-07 -4
Nuo automobilių registracijos mokesčio įvedimo Lietuvoje praėjo du mėnesiai. Nepaisant to, vairuotojams vis dar kyla klausimų – į redakciją kreipėsi skaitytojas Karolis. Jo teigimu, automobiliui neturėjo būti taikomas registracijos mokestis, tačiau jį visgi teko susimokėti. „Regitra“ paaiškino, kodėl taip atsitiko ir kaip buvo apskaičiuotas mokestis.
(0) 2020-09-04 7
Pasauliui garsiai kalbant apie atsakingą vartojimą ir tvarumą, iš parduotuvių nykstant plastikiniams maišeliams, o kavinėms atsisakant vienkartinių šiaudelių ir plastiko įrankių, turi judėti ir automobilių pramonė, kuriai vis dar klijuojama teršėjos etiketė. Panašu, nebeilgam, mat automobilių gamintojai savo gamyklose pritaiko sprendimus, aprėpiančius kur kas daugiau nei vien tik tai, kas į aplinką išmetama iš duslintuvo.
(4) 2020-08-19 7
Per 3 mėn. nuo kvietimo pradžios už seno ir taršaus automobilio sunaikinimą, įsigyjant paspirtuką, dviratį, motociklą, mopedą ar viešojo transporto bilietą, Aplinkos projektų valdymo agentūra sulaukė virš 3000 prašymų, kurių bendra kompensacijos suma siekia 2,68 mln. Eur. Kompensacinių išmokų ir toliau daugiausia prašoma elektriniams paspirtukams ir paprastiems dviračiams.
(7) 2020-08-18 -5
Ekologiško ir ekonomiško vairavimo principai šiandien skatinami visoje Europos Sąjungoje, o jų išmanymas nuo 2014 m. laikant vairavimo egzaminus vertinamas ir Lietuvoje. Visgi ne kiekvienam, sėdinčiam prie vairo, šie principai jau yra tapę įpročiais. Todėl specialistai primena – laikydamiesi tam tikrų vairavimo taisyklių, ne tik sumažinsite neigiamą poveikį aplinkai, bet ir sutaupysite, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
(3) 2020-08-12 2
Į redakcija kreipėsi skaitytojas Mantas, kuris susidūrė su dilema: įvairiuose šaltiniuose nurodomas skirtingas automobilio išmetamo CO2 kiekis. „Regitros“ duomenimis, registracijos mokestis siekė 240 eurų, o automobilių pardavimo portalo autoplius.lt duomenimis – 105 Eur. Vyras suglumo – kodėl nurodomi visiškai skirtingi išmetamo CO2 kiekiai?
(21) 2020-07-07 -10
Lietuvos vartotojų organizacijų aljansas paskelbė azoto dioksido (NO2) koncentracijos duomenis Kaune ir Klaipėdoje. Duomenys verčia sunerimti: labiausiai užterštose vietose mokyklos, vaikų darželiai, šeimų pamėgti prekybos centrai.
(3) 2020-06-29 0
Jau visai netrukus, nuo liepos 1-osios, įsigalios automobilių registracijos mokestis. Šį mokestį, su išimtimis, mokės nauji automobilių savininkai. Tiesa, mokėti reikės tik tada, jei automobilio išmetamo CO2 kiekis viršys 130 g/km. Pasak „Regitros“ atstovų, tokių automobilių šalyje bus tūkstančiai. Paskaičiavome, kiek tektų mokėti už įvairių specifikacijų populiariausius automobilius.
(1) 2020-05-10 0
Nuo balandžio 20 dienos Lietuvoje perkantys naujus arba ne senesnius nei penkerių metų elektromobilius fiziniai asmenys gali pretenduoti gauti vienkartines kompensacines išmokas, siekiančias nuo 2 iki 4 tūkstančių eurų. Papildomą 1 tūkst. eurų išmoką gali gauti pareiškėjas, kuris tinkamai utilizuos savo ankstesnį turėtą taršų automobilį. Tačiau ji bus skiriama tik atitinkant nustatytus kriterijus.
(1) 2020-05-03 -4
Aplinkos ministerija skirs kompensacines išmokas gyventojams, atidavusiems sunaikinti savo senus taršius automobilius ir įsigijusiems metinį viešojo transporto bilietą arba mažataršę judumo priemonę: elektrinį mopedą ar motociklą, elektrinį ar paprastą dviratį, elektrinį paspirtuką. Šiam tikslui iš Klimato kaitos programos numatyta 5 mln. eurų.
(7) 2020-05-01 36
Valstybė vairuotojus skatina savo taršius automobilius iškeisti į mažiau taršius, o už tai žada 1000 eurų kompensaciją. Tokiu pasiūlymu susigundęs kaunietis nė neįsivaizdavo, kad nepaisant gerų norų teks įrodinėti, jog turimas automobilis yra mažiau taršus.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos