Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Elektromobilių akumuliatoriai
 
 

Elektromobilių akumuliatoriai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(6) 2021-12-01 9
Pasaulis laukia, kol elektromobilių baterijų kaina nukris iki mažiau nei 100 dolerių už kilovatvalandę. Ir prie to po truputį artėjama jau kelis dešimtmečius, bet kainos kitimo grafikas ateityje gali pasukti nepageidaujama linkme.
(7) 2021-11-17 6
Elektromobilių baterijos sensta ir su laiku praranda savo galimybes. Vairuotojai tai mato - naudotas elektromobilis tarp įkrovimų nuvažiuoja mažiau nei naujas. Tačiau kai šis vairuotojas pastebėjo, kad jo „Volkswagen ID.3“ per metus prarado net 8 % talpos, daug kas tuo suabejojo - juk tai labai daug!
(20) 2021-11-08 22
Didesnės baterijų celės turi pranašumų, tačiau „žmonės žiūri į 4680 kaip į didžiulį proveržį ir tai yra fantazija“, – sako „Lucid“ generalinis direktorius Peteris Rawlinsonas.
(0) 2021-10-21 3
Komiksų personažas Betmenas, dažnai vadinamas tamsiuoju riteriu, „Volkswagen“ gamykloje tikriausiai neturėtų ką veikti. Tačiau „Volkswagen“ sukūrė šį tą panašiu pavadinimu - kam skirtas įrankis „BattMan“?
(0) 2021-10-20 13
Greitai pasirodysiantis prabangus elektrinis sedanas, kurį BMW kuria ant „Neue Klasse EV“ platformos, vis dar naudos tą pačią baterijų technologiją, prie kurios esame įpratę. Tačiau tuomet BMW ketina pereiti prie naujos kartos baterijų.
(0) 2021-10-13 28
Joks bateriją turintis prietaisas amžinai netarnaus ir elektromobiliai čia nebus išimtis. Su kiekvienais metais elektromobilio tarp įkrovimų įveikiamas atstumas vis traukiasi, kol galiausiai ateina diena, kai reikia keisti bateriją. Bet kokiu greičiu elektromobilio galimybės iš tikrųjų nyksta?
(0) 2021-10-06 3
Automobiliai amžinai netarnauja ir elektromobiliai nebus išimtis. Įprastų automobilių su vidaus degimo varikliais perdirbimas yra gerai apgalvota ir per dešimtmečius išvystyta sistema. O kaip perdirbsime elektromobilių baterijas? Dabar tai - sudėtingas, brangus ir neefektyvus procesas, bet mokslininkai sugalvojo kaip jį pagerinti - tereikia vandens.
(2) 2021-09-25 25
Vokietijos kompanija „Mahle“ kartu su baterijų gamintoju „Allotrope Energy“ kuria naują elektrinių mašinų įkrovimo sistemą. Naujos ličio-anglies baterijos skolinasi komponentus iš superkondensatorių pasaulio, kad būtų įkrautos greičiau. Inžinieriai tikisi, kad nauja sistema leis įkrauti elektromobilius per tokį laiką, per kurį papildomas benzininio automobilio bakas.
(29) 2021-09-21 13
Nors ir automobiliai su vidaus degimo varikliais su laiku praranda kai kurias savo savybes (pavyzdžiui, galią), elektromobilių baterijų senėjimo labai baiminasi naudotų automobilių pirkėjai. Ir priežasčių nerimauti yra - skelbiama, kas „Volkswagen ID.3“ baterija sensta greičiau nei tikėtasi.
(0) 2021-09-15 5
„Tesla“ nuo pat pradžių naudojo cilindrines baterijas - 1865, 2170 ir 4680 standarto baterijos rado kelių po „Tesla“ elektromobilių grindimis. Kodėl „Tesla“ nenaudoja kompaktiškesnių paketinių baterijų? Elonas Muskas atskleidė, kad jų nerekomenduoja ir kitiems gamintojams.
(22) 2021-09-14 30
Elektromobilių patikimumas žmonėms vis dar kelia nerimą. Žinoma, didžiausi veiksniai, stabdantys elektromobilių plitimą, vis dar yra kaina, įveikiamas atstumas tarp įkrovimų ir įkrovimo laikas. Bet baiminamasi ir senstančių baterijų. Bet kas nutinka, kai sugenda „Tesla Model S“ baterija? Kiek iš tikrųjų kainuoja jos keitimas?
(3) 2021-09-01 12
Pasaulis vis labiau pasikliauja ličio jonų baterijomis. Jų gamybai naudojama daug įvairių medžiagų ir kai kurios iš jų yra laikomos kontraversiškomis. Štai kobalto gavyba yra siejama su žmogaus teisių pažeidimais ir žala aplinkai. Bet galbūt ateityje apsieisime be jo.
(15) 2021-08-25 60
Reikia pripažinti, kad elektromobiliai šiais laikais tarp įkrovimų jau gali nuvažiuoti pakankamai ilgą atstumą. Ar dažnai pasitaiko dienų, kai turite be pertraukų nuvažiuoti 400 ir daugiau kilometrų? Visgi, geresnės baterijos leistų sumažinti svorį, o tai svarbu ir automobiliams, ir lėktuvams.
(1) 2021-08-18 5
Senos elektromobilių baterijos nėra šiukšlė. Jos gali būti perdirbtos ar pritaikytos kitiems energijos saugojimo sprendimams. Bet kaip jas išardyti? Dažnai tai daroma rankomis, bet tai - pakankamai pavojinga ir brangu.
(3) 2021-08-16 26
Daugelis mūsų vairuoja palyginti senus automobilius. Tikėtina, kad jūsų mašinos odometras giriasi suskaičiavęs daugiau nei 200 tūkstančių kilometrų. Arba daug daugiau. Automobiliai su vidaus degimo varikliais gali nuvažiuoti ir daug daugiau, jei yra gerai prižiūrimi. O elektromobiliai? „Tesla“ turi raminančių žinių.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos