Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Elektromobilių akumuliatoriai
 
 

Elektromobilių akumuliatoriai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(5) 2018-08-10 0
Įsivaizduokite, kad remontuojate namus. Išsinuomavę automobilinę priekabą jų nuvykstate į statybinių prekių parduotuvę ir ją sunkiai prikraunate. Viskas gerai, jei važinėjate kokiu nors senu „Volkswagen Golf“, kuris beveik neturi galios. Bet štai prie galingo ir greito elektromobilio tokio krovinio kabinti nesinorėtų. Kodėl? Ką tai reiškia elektriniams vilkikams?
(1) 2018-08-08 8
„Audi e-tron“ elektrinio visureigio variklių galia siekia iki 300 kW, o 100 km/val. greitį jis pasiekia greičiau nei per 6 sekundes. Gamintojas skelbia, kad vertinant pagal WLTP ciklą, vienu įkrovimu šis gali nuvažiuoti daugiau kaip 400 kilometrų. Elektrinį „Audi“ modelį kompanijos specialistai jau išbandė JAV kalnų keliuose.
(1) 2018-08-06 4
Vokietijos federalinės automobilių transporto agentūros (KBA) sprendimu, automobilių koncernas „Volkswagen“ turės atšaukti 124 tūkst. elektromobilių dėl toksinės medžiagos – kadmio – naudojimo baterijose, rašo laikraštis „WirtshaftsWoche“.
(6) 2018-08-01 40
Jau kuris laikas automobilių gamintojai įdėmiai stebi kieto būvio baterijų technologijų vystymąsi. Ir ne tik stebi, bet ir intensyviai prisideda prie šios naujos elektrinių transporto priemonių baterijų technologijos pavertino realybe.
Prie šios technologijos dirba daug skirtingų vystytojų ir jie nurodo ganėtinai skirtingus laikus kada tokios baterijos galėtų ateiti į rinką. Tačiau dabar prie šios greitėjančios kieto būvio baterijų kūrimo ir komercializavimo karuselės prisijungia ir puikiai žinoma „Hyundai“ kompanija, kuri investuodama į kieto būvio baterijų technologiją paskelbė, kad „reikalauja komercializacijos proveržio“.
(11) 2018-07-18 62
Daugelį metų mokslininkai silicį laikė labai perspektyvia ličio jonų baterijų medžiaga. Pagrindinė tokio mąstymo priežastis yra tai, kad naudojant silicinio anodą, baterijos talpa, lyginant su esamomis baterijomis, turėtų padidėti 10 kartų. Visgi, tai tėra teorija, kadangi realybėje vykstant įkrovimo ciklams silicis gana lengvai skyla.
Tačiau viskas gali pasikeisti. Norvegijos Energetikos technologijų instituto mokslininkai teigia, kad jiems pavyko išspręsti šią problemą ir jie sukūrė naują medžiagą, kurią pavadino „SilicisX“ (angl. SiliconX).
(5) 2018-07-17 17
Pastarąjį dešimtmetį elektriniai automobiliai nebūtų galėję taip sparčiai tobulėti, jei nebūtų sukurtos baterijos, galinčios ilgesnį laiką saugoti daugiau energijos – tokias baterijas galima įkrauti daugybę kartų ir nekeisti kitomis.
(4) 2018-07-12 57
John‘as Goodenough‘as išrado ličio jonų bateriją, tačiau tada jo moksliniai bendradarbiai pasisavino jo atradimą ir pabėgo į Japoniją. Nors mokslininkų bendruomenė viešai pripažįsta, kad išradimo autorystė priklauso John‘ui, tačiau jis už tai negavo nė cento. Jis niekada nelaimėjo Nobelio premijos už tai, kad pastatė šios technologijos pamatus, kurie pasaulį pagaliau išlaisvins nuo iškastinio kuro.
(0) 2018-07-12 20
Kinijos baterijų gamintoja „Contemporary Amperex Technology Ltd“ (CATL) nusprendė Vakarų Vokietijoje investuoti į baterijų gamyklos statybą. Ši gamykla elektromobiliams skirtomis baterijomis aprūpins didžiausius Vokietijos automobilių gamintojus.
(2) 2018-07-09 4
Niekam ne paslaptis, kad naujų baterijų tyrimai yra sunkus užsiėmimas. Fizikai gali teoriškai numatyti, kurie periodinėje elementų lentelėje esantys elementai dirbs kartu ir bus pagaminti geri katodai bei anodai, bet juk galiausiai kažkas turi eiti į laboratoriją ir tokius teorinius skaičiavimus paversti realybe. Deja, bet yra daugybė kintamųjų – ilgaamžiškumas, įkrovimo/iškrovimo ciklų skaičius, perdirbimas, toksiškumas, gamybos paprastumas ir taip toliau – ir į kiekvieną iš jų turi būti atsižvelgta. Tai labai sudėtingas procesas. Nenuostabu, kad baterijų vystymo tempai yra tokie skausmingai lėti.
(0) 2018-06-27 14
Kylančios kobalto kainos ir aštrėjantys etiniai klausimai verčia ieškoti naujų baterijų gamybos būdų. „Panasonic“, didžiausia pasaulyje automobilių ličio jonų baterijų gamintoja ir išskirtinė „Tesla“ baterijų tiekėja „Model 3“ automobiliui, paskelbė, kad šiuo metu intensyviai kuria kobalto neturinčias baterijas, skirtas elektromobiliams.
(2) 2018-06-25 59
Nors po „Tesla“ akcininkų susitikimo viešojoje erdvėje pasirodė daugybė naujienų, tačiau vienas ir ypač svarbus pranešimas nesusilaukė tiek daug dėmesio. Iš pradžių Elon‘as Musk‘as apibūdindamas baterijų technologijos pažangą vengė žodžio „persilaužimas“, tačiau atnaujinta informacija apie dabartinių „Tesla“ baterijų pasiekimus, susijusius su jų energijos tankiu ir kaina, Elon‘ui leido pasisakyti gerokai drąsiau.
(2) 2018-06-21 8
Japonijos automobilių gamintoja „Honda“ ir jos JAV konkurentas „General Motors“ sutarė kartu kurti naujos kartos akumuliatorius elektromobiliams, praneša „NHK World-Japan“.
(25) 2018-06-08 7
Dėl išaugusios pasaulinės elektrinių automobilių paklausos iki 2025 metų pasaulyje turės atsirasti mažiausiai dešimt naujų baterijų „gigafabrikų“, rodo nauja tarpvyriausybinė ataskaita.
(13) 2018-06-04 9
Automobilių gamintojai turi nuolat stebėti rinką. Konkurencija yra didelė, tyrimams skiriamos didžiulės pajėgos. Galbūt vieni gamintojai pastebi ką nors, ko nemato kiti? O gal pasitelkiamos marketingo gudrybės, kurios kelia pavojų kitų markių reputacijai ar strategijai? O gal naudojamos technologijos, apie kurias kiti nepagalvojo? Būtent dėl to vokiečių inžinierių komanda visiškai išardė net keturis „Tesla Model 3“ automobilius, bet klausimų tik padaugėjo.
(0) 2018-05-16 34
Tesla Semi iš tikrųjų yra įspūdingas technologinis pasiekimas. Šio sunkvežimio dizainą ir kai kuriuos sprendimus galima vertinti įvairiai, tačiau negalima paneigti fakto, kad Semi yra greitas, praktiškas ir, jei tikėsime Tesla pažadais, ekonomiškas sunkvežimis. Tačiau dar neprasidėjus masinei Tesla Semi gamybai esame nustebinti – Muskas teigia, kad vienu įkrovimu vilkikas su maksimaliu kroviniu įveiks daugiau nei buvo planuota. Daimler vadovai išlieka skeptiški, tačiau šį pasiekimą taip pat laiko įspūdingu.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos