Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Fizinis aktyvumas senstant
 
 

Fizinis aktyvumas senstant

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-07-29 15
Išlikti aštraus proto iki žilos senatvės – daugelio svajonė. Visgi, senstant dažnas susiduria su gąsdinančiu senėjimo požymiu – protinių gebėjimų silpnėjimu, demencija. Kraujagyslinės demencijos sindromas paveikia žmogaus atmintį, mąstymą, orientaciją, sugebėjimą mokytis, protavimą. Tačiau psichiatrė Aurelija Vaitkevičienė ir profesorius Albertas Skurvydas sako, jog protinių gabumų silpnėjimas neužklumpa netikėtai, sindromas progresuoja, jį atpažinus galima valdyti.
(0) 2020-07-21 0
Nukritimai yra pagrindinė sužalojimų priežastis visose amžiaus grupėse, tačiau skiriasi sąlygos, priklausomai nuo traumą patyrusio asmens amžiaus ypatumų. Šį kartą norisi atkreipti dėmesį į vieną pažeidžiamiausių visuomenės grupių – vyresnio nei 65 metų amžiaus žmonių nukritimus. Čia, be visų kitų aspektų, svarbu yra tai, kad, didėjant žmogaus amžiui, kartu didėja ir tikimybė patirti sunkų sužalojimą nukritus, taip pat didėja gydymo kaštai ir trukmė.
(2) 2020-07-14 33
Vienas iš labiausiai gąsdinančių senėjimų požymių – protinių gebėjimų silpnėjimas. Kaip išvengti senatvinių degeneracinių ligų bei kaip ilgiau išlaikyti sveiką protą, laidoje „Sveikatos receptas“ papasakojo gydytojas neurologas Jokūbas Fišas.
(3) 2019-12-13 70
Jau daug šimtmečių mokslininkai, ieškodami jaunystės eliksyro, bando įminti žmogaus senėjimo paslaptį. Bene svarbiausias jiems tapo ambicingas tikslas – sužinoti, kiekgi žmogaus gyvenime yra sveikų gyvenimo metų (SGM) bei kokiu būdu juos prailginti. Tik visai neseniai tapo aišku, kodėl pradedame senti ir kas yra atsakingas už senėjimo procesą. Taip pat sužinota, ką daryti, kad žmogus kuo ilgiau išsaugotų geras fizines ir protines savybes, nesirgtų bei kuo ilgiau gyventų aktyvų socialinį gyvenimą. 
(0) 2019-09-11 10
Jauni žmonės dažniausiai yra liekni ir gražūs. Tačiau su amžiumi vis sunkiau išlaikyti dailias kūno formas. Kodėl taip yra? Kodėl net sportuodami ir valgydami tokį patį maistą negalime išlaikyti tokių pačių kūno formų?
(0) 2019-08-26 8
Bijoti pasenti nereikia – tai normali mūsų gyvenimo dalis, tačiau kartais pasenstama per anksti. Taip neatsitiks, jei gebėsite atpažinti ankstyvus senėjimo požymius ir jiems užkirsti kelią.
(0) 2019-07-23 25
Pastaruoju metu vis daugiau skirtingų tyrimų, atliktų skirtingose pasaulio šalyse, įrodo, kad mankšta padeda ne tik kūnui, bet ir protui. Sportas turėtų būti labai svarbus vidutinio ir vyresnio amžiaus žmonėms, kuriems reikia itin atidžiai rūpintis kūno ir proto sveikata. Tačiau kaip reikėtų mankštintis, norint apsisaugoti nuo demencijos? Kvinslando universiteto mokslininkai atliko tyrimą, kuris atskleidė efektyviausią sporto režimą.
(0) 2019-05-17 16
Smegenų pokyčiai, atsiradę su amžiumi, padaro mus mažiau aštraus ir aiškaus proto. Maždaug trečdalis vyresnio amžiaus žmonių sunkiai prisimena faktus ir įvykius, kurie priklauso vadinamajai „deklaracinei atminčiai“.
(0) 2019-02-05 8
Kasdieniai sveiko gyvenimo įpročiai gali būti ne tik naudingi sveikatai, bet ir malonūs bei nevaržantys. Žmonės, išgirdę apie patarimus, kai gyventi ilgai ir sveikai, būna nusiteikę skeptiškai. „Ar galėsiu gyventi ilgai, bet mėgautis tuo gyvenimu?“ - klausia jie. Atsakymas slypi šiame straipsnyje.
(0) 2018-12-27 4
Vis daugiau žmonių gyvena ilgai – kai kurie 100 metų ir ilgiau. Mokslininkai bando suprasti, kaip tai įmanoma. Kodėl vienas žmogus nugyvena iki 94-erių, o jo kaimynas išeina anapilin jau 75 metų.
(1) 2018-12-26 6
Senėjimas yra natūralus ir neišvengiamas procesas. Tačiau pasenti galima gražiai ir elegantiškai, ir tai nereikalauja brangių asmeninio trenerio ar plastinio chirurgo paslaugų. „Fitness Magazine“ paprašė ekspertų pasidalinti patarimais, kaip kuo ilgiau išsaugoti jaunystę. Taigi, svarbiausia yra pakeisti įpročius ir į kasdienę dienotvarkę įtraukti judėjimą, sveiką mitybą ir streso mažinimo metodus. Apžvelkime tai išsamiau.
(0) 2018-12-12 6
Išgyventi iki 100 metų pavyksta retam. Daug žmonių, deja, miršta net nesulaukę aštuoniasdešimtmečio. O ar kada susimąstėte, kad ilgaamžiškumas gali būti nulemtas ir jūsų gimimo laiko bei būdo bruožų?
(1) 2018-04-02 12
Visais laikais žmonės ieškojo amžino gyvenimo eliksyro, tačiau nei alchemikai, nei šiuolaikiniai mokslininkai dar nesugebėjo išrasti to magiško gėrimo, kuris padarytų mus nemirtingais. Tačiau naujas tyrimas, kurį atliko Brigham Young universitetas, atskleidė vieną paprastą būdą, kaip galima sulėtinti senėjimą. Jums tik reikės šiek tiek paprakaituoti.
(0) 2018-03-05 18
Visi norime kiek įmanoma ilgiau išlikti jauni. Senatvė yra siejama su širdies ir kraujagyslių ligomis ir daugybe kitų susirgimų. Mokslininkai dabar paskelbė labai paprastą būdą kaip senatvę atitolinti - tai visai paprasta.
(0) 2018-01-27 8
„Jums skauda kelius, rankas išvagojo gilios raukšlės, o nuotaika blogesnė už lietuvišką orą? Turbūt galvojate, kad pats laikas ruoštis pensijai. Priešingai – tai problemos, kurias išsprendus aplinkiniai galės tik spėlioti, koks iš tikrųjų jūsų amžius“, – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ sako gydytojas Alvydas Unikauskas.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos