Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Geležinkelio transporto tendencijos
 
 

Geležinkelio transporto tendencijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-10-27 40
Rusijos valdžia nusprendė padidinti Baikalo–Amūro magistralės (BAM arba tiesiog Bamo) ir Transsibiro magistralės pralaidumą, bet šalyje dėl pandemijos smarkiai sumažėjo iš užsienio atvykstančių darbuotojų. Tada valdžiai kilo idėja įdarbinti nuteistuosius. Ne vienam tai primena Stalino laikus, kai Gulago kaliniai tiesė geležinkelius, kasė kanalus ir tūkstančiais mirė.
(3) 2021-10-14 32
Vokietijos geležinkelių kompanija „Deutsche Bahn“ (DB) ir „Siemens“ Hamburge nusprendė parodyti traukinių ateitį - tokia mašina dar niekur nėra naudojama.
(0) 2021-09-05 7
Kadaise pranašauta, kad karvės, išsigandusios važiuojančių traukinių, neteks pieno, garvežio dūmai išnuodys paukščius, kibirkštys iš po ratų sukels gaisrus, o sprogus katilams žus žmonės.
(15) 2021-08-26 63
Giroskopinis vienbėgis buvo ypatingas. Jis ne tik balansavo judėdamas, bet, skirtingai nei dviratis, išliko vertikalus net ir stovėdamas vietoje – šia technologija susidomėjo net pats Winstonas Churchillis.
(0) 2021-07-13 14
Nei pats greičiausias traukinys, nei išskirtinis maršruto ilgis, užtat kelionė turėtų būti įsimintina. Kinija neseniai baigė tiesti 400 kilometrų geležinkelio liniją tarp Tibeto sostinės Lhasos ir Njingči miesto.
(0) 2021-07-01 36
Nors Transibiro geležinkelis yra garsus visame pasaulyje, jaunesnė Baikalo-Amūro magistralė, kuri dažniausiai minima naudojant BAM akronimą, yra ne mažiau žinoma, ypač buvusiame Rytų bloke.
(0) 2019-04-15 26
Japonijos greitųjų traukinių geležinkelių tinklas „Šinkansen“ garsėja punktualumu ir greičiu. Šie daugiau nei 300 km/val. greičiu lekiantys traukiniai padarė didelę įtaką Japonijos kultūrai ir ekonomikai. Bet ar žinojote, kad šie patys traukiniai yra sandarūs kaip lėktuvai, o ir bėgiai ne visur vienodi?
(0) 2019-03-12 3
Niekas nemėgsta vėluojančio viešojo transporto. Tačiau dar blogiau būna tuomet, kai autobusas ar traukinys išvažiuoja per anksti ir keleiviai nespėja į jį įlipti. Jiems belieka tik žvilgsniu palydėti tolstantį autobusą ar traukinį.
(3) 2019-01-03 21
Gruodžio 28 d. milžiniška kasybos įmonė „Rio Tinto“ paskelbė, jog Vakarų Australijoje įrengta jos autonominė traukinių sistema „Auto Haul“ per pusmetį nuo liepos mėnesio pergabeno krovinius didesniu nei 1 mln. kilometrų atstumu. Įmonės atstovai šią pilnu pajėgumu veikiančią visiškai autonominę geležinkelių sistemą vadina didžiausiu pasaulio robotu, rašo „Ars Technica“.
(2) 2018-11-23 5
Anksčiau traukinių tualetai iš esmės buvo skylės grindyse, bet dabar naudojami specialios atliekų surinkimo sistemos, kurios yra švaresnės, nesukelia diskomforto prie bėgių gyvenantiems žmonėms. Tačiau ar tikrai nebėra traukinių, kurie atliekas mestų tiesiai ant bėgių? Tikrai tokių vis dar yra ir tikrai ne tik besivystančiose šalyse.
(3) 2018-08-31 9
„Siemens“ geležinkelių technologijų parodoje „InnoTrans 2018“ ketina pademonstruoti pirmąjį savo krovininių traukinių lokomotyvą „Vectron Dual Mode“, kurį varo ir dyzelinis variklis, ir elektrinė pavara, rašoma pranešime žiniasklaidai.
(1) 2018-08-29 14
Ir jums taip tikriausiai yra buvę. GPS prašo jūsų sukti į dešinę, o pažvelgę į tą pusę matote bent du skirtingus kelius, kuriais galite važiuoti. Nors tikimybė pasirinkti ne tą yra vos 50 %, neteisingu keliu nuvažiuojate beveik visada. Dažniausiai tokie nutikimai tik erzina, tačiau kartais pagalvojame - gal reikėjo keliauti traukiniu? O gal ir jie pasiklysta?
(4) 2018-07-19 34
Gerai pažvelkite į krovininius traukinius - net nauji jie yra kampuoti, neaerodinamiški ir, tikriausiai sutiksite, negražūs. Tuo tarpu patys moderniausi greitieji keleiviniai traukiniai daro kitokį įspūdį. Jie yra labai aptakūs, atrodo futuristiškai ir lekia milžinišku greičiu. Kodėl tarp šių traukinių toks didžiulis skirtumas? Juk traukinių kompanijos sulauktų daugiau klientų, jei krovinius pristatytų greičiau?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos